ArnieProportio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met moslim bedoelen we natuurlijk, buitenlanders over het algemeen. Want de eerste generatie kwamen uit dorpen en waren minder hoog opgeleid.
maar op deze manier heb je onze punten ook bewezen
Laag opgeleide moslims? Hoor ik dat goed? Lees dit maar eens:
Ik ben werkzaam als arts, moslim
Een goede kameraad van mij is tandards, moslim
Mijn zus heeft eerste graads lerarenopleiding Engels gevolgd (uni), moslim
Vriend is advokaat, moslim
Aantal kennisen zijn tandarts, moslim
Mijn broertje is net afgestudeerd als arts, moslim
Kennis studeert voor apotheker op universiteit, moslim
Goede kameraad studeert wis en natuurkunde (uni), moslim
Een paar vrienden studeren Economie, moslim
Zal ik doorgaan?
Als je een beetje hersenen hebt, maak je onderscheid tussen de eerste en de tweede generatie moslims hier in dit land. En onderzoek heeft uitgewezen dat de tweede generatie of meer hier in Nederland ambitieuzer is dan de meeste Nederlanders hier...
Big T, van welk geloof ben je dat je absolut geen halal-vlees wilt eten?
Daarbuiten zijn er natuurlijk genoeg opties als je niet wil "assimileren", imo beetje onzinnig om er dan moeilijk over te gaan doen.
CHALLAH is groot
CHALLAH is klein
CHALLAH is alles
wat CHALLAH wil zijn.
---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
Ik wil niet geforceerd zijn om via eten ook al religieuze principes in mijn strot geduwd te krijgen. Pun intended.
Ik kan me voorstellen dat dit is waar Big T ook over struikelt.
Ik heb trouwens al Halal vlees geëten op een Turkse bruiloft, niks mis mee.
waarom je er om drukmaken? wanneer je vlees door je strot douwt heb je sowieso elk moreel principe al op zij gelegd.
Ik zie niet in hoe je het kan zien als: "religieus vlees door je strot geduwd krijgen" terwijl 1. je zelf ongelovig bent en 2. er genoeg andere fastfood ketens zijn waar je gewoon niet-halal kan eten.
Dus ik ben verplicht om een ander ff-joint te gaan zoeken? Waarom niet gewoon normaal doen?
weet niet of het al genoemd is, maar was misschien gewoon beter geweest als ze niet het hele menu halal hadden gemaakt maar gewoon een paar nieuwe hamburgers e.d. Introduceerden die wel halal waren en een paar niet, dan zou iedereen er eerder vrede mee hebben denk ik xd
waarom je er om drukmaken? wanneer je vlees door je strot douwt heb je sowieso elk moreel principe al op zij gelegd.
weet niet of het al genoemd is, maar was misschien gewoon beter geweest als ze niet het hele menu halal hadden gemaakt maar gewoon een paar nieuwe hamburgers e.d. introduceerden die wel halal waren en een paar niet, dan zou iedereen er eerder vrede mee hebben denk ik xD
weet niet of het al genoemd is, maar was misschien gewoon beter geweest als ze niet het hele menu halal hadden gemaakt maar gewoon een paar nieuwe hamburgers e.d. introduceerden die wel halal waren en een paar niet, dan zou iedereen er eerder vrede mee hebben denk ik xD
Misschien wel.
Al vraag ik me serieus af of er veel quick bezoekers zijn die er een groot probleem van maken dat het vlees halal was. Als ze zo sociaalmaatschappelijk zouden zijn kan ik me voorstellen dat ze uberhaupt al niet meer fastfoodketens bezoeken.
Misschien is de inkoop van halal-vlees ook wel gewoon goedkoper.