MuscleMeat

ook ff logje DNP

TestoAnimal

Dutch Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
9%
Zo ik dan ook maar ff logje met DNP;

Na de afgelopen weken veel info tot mij te hebben genomen over DNP ben ik
vanmorgen begonnen met 1 cap. Vanaf maandag heb ik geen carbs gegeten. Plan is om 10 dagen te nemen, wil de 4e dag ophogen naar 2 als alles goed gaat en misschien vanaf dag 7 naar de 3.

Na deze 10 dagen begin ik met mijn kuur. eerst 8 weken primo only, dan 8 weken sust only, en de laatste 8 weken test e, bold en tren.

Stats afgelopen dinsdag;

184cm, 106kg, vetpercentage 13%

Hoop vetpercentage naar 10% te krijgen.

Veel succes kerel,welke vorm en hoeveelheid heb je? poeder ,kristal? 100-200mg?
Ga je cyclen of hou je het op 10 dagen?

• Topic Starter Topic Starter
Veel succes kerel,welke vorm en hoeveelheid heb je? poeder ,kristal? 100-200mg?
Ga je cyclen of hou je het op 10 dagen?

Thnx Krieltje, ik heb poeder en 200mg caps. Ik houd het in eerste instantie op 10 dagen maar heb ook gelezen dat je in je kuur 1 a 2 keer per week een cap zou kunnen nemen om je vet percentage laag te houden en je receptoren gevoelig te houden. Hoe kijk jij hier tegen aan?

mmm tja 1 a2 pw lijkt me weinig,1 pd lijkt mij wel weer wat.

Ik ben echt vreselijk blij dat ik iets gevonden hebt(eindelijk) wat daadwerkelijk iets direkt doet.

Ik heb altijd ietwat problemen met mijn rechterkant van mijn buik gehad.. Bij liposuctie is daar restvet blijven zitten wat imo echt storend was. Dit is zeker met 60% verminderd. Ik wacht 14 dagen,dan ga ik weer cyclen. Wel extra op histamine lettend,maar ik wil dit wel om en om gan doen. Zat eerst te bleren dat ik kristal wilde,maar zolang ik poeder heb,blijf ik daarop. Eens kijken of ik nog wat kan vinden,ze stoppen ermee,dat zou toch nu wel zonde zijn. (met poeder)

Hee cool, weer iemand op dnp!
Benieuwd wat jij ervan vind!

Lekker, weer een logje!

Ik volg 'm weer, eind september is 't mijn beurt, ongeveer zelfde als wat jij hier zet (10-tal dagen DNP en dan een lekkere cycle erin :D )

Suc6!

mmm tja 1 a2 pw lijkt me weinig,1 pd lijkt mij wel weer wat.

Ik ben echt vreselijk blij dat ik iets gevonden hebt(eindelijk) wat daadwerkelijk iets direkt doet.

Ik heb altijd ietwat problemen met mijn rechterkant van mijn buik gehad.. Bij liposuctie is daar restvet blijven zitten wat imo echt storend was. Dit is zeker met 60% verminderd. Ik wacht 14 dagen,dan ga ik weer cyclen. Wel extra op histamine lettend,maar ik wil dit wel om en om gan doen. Zat eerst te bleren dat ik kristal wilde,maar zolang ik poeder heb,blijf ik daarop. Eens kijken of ik nog wat kan vinden,ze stoppen ermee,dat zou toch nu wel zonde zijn. (met poeder)

Ja leek mij ook wat weinig, men had het in dat stuk over 1 cap en dan één of twee keer per week op niet trainingsdagen. Ik wil dit in ieder geval tijdens mijn kuur wel gaan proberen.

Las inderdaad ook dat ze gaan stoppen dat zou wel erg jammer zijn. Nu dan nog maar snel een voorraad aanleggen. Is er behalve van MP ook nog DNP te krijgen?

Ja leek mij ook wat weinig, men had het in dat stuk over 1 cap en dan één of twee keer per week op niet trainingsdagen. Ik wil dit in ieder geval tijdens mijn kuur wel gaan proberen.

Las inderdaad ook dat ze gaan stoppen dat zou wel erg jammer zijn. Nu dan nog maar snel een voorraad aanleggen. Is er behalve van MP ook nog DNP te krijgen?

Nou als je ff goed leest stoppen ze volgens kriel met poeder. :D Zou dan betekenen dat ze overgaan op crystal?

Hehehe ja dat zal vast wel. Ik werd er ook een beetje spuit 11 van haha!!

Zo eerste nachtje zit erop, in de eerste uren wel wat liggen zweten maar niet extreem.
Wel veel wakker geweest maar dat vind ik zelf wel prettig zodat ik af en toe nog wat kan drinken.

De eerste dag is me qua warmte erg meegevallen, wel wat warmer dan normaal maar geen warm gevoel op vreemde plekken of overmatig zweten. Ik werk gelukkig op een kantoor met klimaat beheersing, het hele jaar 18 graden dus dat scheelt ook wel.

Verder nog weinig bijwerkingen, merk wel een beetje dat mijn eetlust toeneemt. Maar goed hebt ook ECA bij de hand als dit te erg wordt.

Zo eerste nachtje zit erop, in de eerste uren wel wat liggen zweten maar niet extreem.
Wel veel wakker geweest maar dat vind ik zelf wel prettig zodat ik af en toe nog wat kan drinken.

De eerste dag is me qua warmte erg meegevallen, wel wat warmer dan normaal maar geen warm gevoel op vreemde plekken of overmatig zweten. Ik werk gelukkig op een kantoor met klimaat beheersing, het hele jaar 18 graden dus dat scheelt ook wel.

Verder nog weinig bijwerkingen, merk wel een beetje dat mijn eetlust toeneemt. Maar goed hebt ook ECA bij de hand als dit te erg wordt.

Eca werkt goed erbij vind ik zelf. Had daardoor minder vreetkicks, maar af en toe een menu'tje of 3 is ook niet erg :D

Raar jongens,ik moest mijn eten werkelijk naar binnen proppen,had alleen honger als ik geassocieerd werd met eten.

MP stopt er waarschijnlijk mee uit angst dat straks iedere idioot het gaat nemen,en er gewonden gaan vallen. Kristal of poeder,maakt niet uit. Tuurlijk merken ze dat het door die logjes populair gaat worden,en mensen die nooit clen of ephi gebruikt hebben,direkt dit gaan nemen. Staan werkelijk niet voor nix doodskopen op die potjes,vraag me af of buiten de serieuze gebruiker echt iemand weet wat er KAN gebeuren. We praten hier niet over slin wat je bij verkeerd gebruik omzeep help,maar over een pilletje waar je misschien nix van merkt en de drempel steeds lager wordt om makelijk die 3 of 4de cap te pakken.......blijft gevaarlijk goedje.

Mensen die DENKEN er veel verstand van te hebben maken op het forum gekke bokkesprongen combinaties voorstellen van kristal en poedercaps.........levensgevaarlijk. Ook al zijn dit kundige en door de wol geverfde gebruikers,kan echt verkeert aflopen.

Een producent van die caps is NIET TE VERTROUWEN er worden fouten gemaakt,vergeet niet die eerste 100mg caps die in 200mg potjes gepropt waren. Een vergissing in het afwegen is snel gemaakt.

Starten met een nw pot,en dan nemen waar je de laatste keer mee geeindigd bent is een vette NO. Histamine,verkeerd afgewogen caps,allemaal oncoontroleerbare gegevens die je als DNP gebruiker in acht hoort te nemen

* START IEDERE CYCLE ALSOF HET JE EERSTE IS*

Las laatst een stukje over een DNP GURU die ze mooi in zijn kamer vonden. Lijkstijfheid wasdirekt ingetrokken bij gebrek aan ATP,die kregen ze niet eens zijn kist in,omdat hij zo verkrampt was KIJK UIT MET DIE TROEP

MP stopt er waarschijnlijk mee uit angst dat straks iedere idioot het gaat nemen,en er gewonden gaan vallen. Kristal of poeder,maakt niet uit.

Dat wordt dus wel hamsteren :D

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Net even wezen trainen, merk dat ik het bij inspanning wel warm krijg. Het is ook een ander soort warmte dan normaal. Kracht is nog vrij normaal maar dat zal de komende dagen wel minder gaan worden.

ja die warmte is vaag, net alsof je ineens moet blozen ofzo als jeje inspant

Suc6 Animal. Zal je log blijven volgen.

Meet je ook eens je vet% voor en na, want daar is het 'm natuurlijk wel om te doen hé. (of op z'n minst even vertellen hoeveel % je verloren bent in 10 dagen).

Meet je ook eens je vet% voor en na, want daar is het 'm natuurlijk wel om te doen hé. (of op z'n minst even vertellen hoeveel % je verloren bent in 10 dagen).

Ja ga ik doen;

Begin vet% staat in mijn eerste post 13% daarna nog wel 3 carbloze dagen gehad. Als ik klaar ben (na 10 dagen DNP) laat ik vet percentage weer meten.
En waarschijnlijk weer een aantal dagen daarna (als ik al het vocht kwijt ben weer).

Zo weer even een korte update;

Vanacht wel goed geslapen, weinig liggen zweten eigenlijk. Voel me verder ook prima.
Vanmorgen twee uur na de DNP inname wel een ECA-tje genomen, was erg moe en had erg veel last van honger. Nu twee uur later heb ik veel minder honger en ben eigenlijk ook niet meer zo moe.

Weegschaal zegt nog niet zo veel, ben zelfs ietsje zwaarder dan toen ik begon, kwam denk ik ook doordat ik met de start van de DNP weer carbs ben gaan eten. Was echt na 4 dagen zonder carbs helemaal leeg en plat. Krijg wel wat meer definitie al, vooral in mijn benen zie ik de meeste progressie.

lichaams temperatuur was gisteren 37,2 en vandaag 37,4. Morgen ga ik verhogen naar 2 caps.

Terug
Naar boven