XXL Nutrition

ook ff logje DNP

geluk met het weer nu. word dan uiteindelijk dan toch wat frisser.

welk klote dat je met dit goedje vocht gaat vast houden. je ziet dus tijdens de cycle niet veel verschil?

• Topic Starter Topic Starter
geluk met het weer nu. word dan uiteindelijk dan toch wat frisser.

welk klote dat je met dit goedje vocht gaat vast houden. je ziet dus tijdens de cycle niet veel verschil?

Ja zoals Dareal en Krieltje in hun logs ook al aangaven zagen zij 5 tot 7 dagen na gestopt te zijn met DNP zij er op hun best uit. Voor het eindresultaat moet je dus na de DNP nog even geduld hebben.....

hoe komt het eigenlijk dat je veel vocht gaat vasthouden tijdens Dnp?

Verstoorde vochtbalans

Zo weer ff een update...

Moe moe moe en warm warm warm

gewicht was vanmorgen weer ietsje gezakt, gisteren was het 105,8, vanmorgen 105.4kg.

Ga zo lekker naar men bed, ben verrot

door je water raak je wat voller,gewicht zegt niet zo veel,volhouden en goed drinken.

Weeg 102 pak harder en droger

Goedemorgen...

Verschrikkelijke zweetnacht achter de rug, leek wel een lek waterbed waar ik in lag.

Net gewogen 105,1

---------- Toegevoegd om 06:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:18 ----------

door je water raak je wat voller,gewicht zegt niet zo veel,volhouden en goed drinken.

Weeg 102 pak harder en droger

Ja dat doe ik zeker, water komt mijn oren uit, haha

Nog tm zondag dus einde is redelijk in zicht.

Vandaag de derde cap.

Klink deftig kerel,neem de tijd. Ik ga er per dag beter uitzien,denk dat mijn metabolisme opgejaagd is. Merk dat de moeilijkste plekken pak dunner geworden zijn. Als het goed is krijg ik kristal,misschien dat ik dat op 1 cap ga nemen voor paar weken,...........maar misschien ook niet.

Annimallegs was gister bij mij aant eten,kerel had het werkelijk moeilijk,zat te zweten als een otter,en erg onrustig. Als ik dat dan weer zie,denk ik nee das ook weer niet alles.
Zuchten en steunen,leek wel een vent van 43 hehehehehe

Hehe goed log weer dit :D

volges mij ben jij chronisch droog damn zou ik ook graag willen,blijf altijd met wat vet zitten,super irri.

volges mij ben jij chronisch droog damn zou ik ook graag willen,blijf altijd met wat vet zitten,super irri.

16 maanden geleden heel zwaar doorgecut tot 80kg! daarna zijn die rare plekken waar vet blijft hangen nooit meer terug gekomen!
Heb nu ook op een hogere BF dan vroeger zichtbare abs.

wilk ook...........denk 10 kristal caps per dag..........denk dak dan pas echt droog wordt na paar weken hehehehehe

Zo weer een nacht overleefd, deze nacht is erg meegevallen. Helpt toch wel om na 18.30 uur helemaal geen carbs meer te nuttigen.

Net gewogen 104,8kg. Er gaat dus iedere dag 3 a 4 ons vanaf.

Gewoon verlengen tot minimaal 14 dagen totaal, en idd zoals al gezegt beperk je carb iname. Rare is dat dat voedings vraagstuk altijd blijft. Uit die grote studie met 100+ personen het niet uitmaakte wat er gegeten werd. Zet toch vraagtekens daarbij

Gewoon verlengen tot minimaal 14 dagen totaal, en idd zoals al gezegt beperk je carb iname. Rare is dat dat voedings vraagstuk altijd blijft. Uit die grote studie met 100+ personen het niet uitmaakte wat er gegeten werd. Zet toch vraagtekens daarbij

Nou ik geloof niet zo zeer dat ik er meer of minder door zal verbranden. Scheelt wel gewoon ontzettend veel zweten en een beroerde nachtrust :D

Hehehe been there done that

Terug
Naar boven