AndroidHealthClinic

ook ff logje DNP

Mooi!!

Ja ga ik doen;

Begin vet% staat in mijn eerste post 13% daarna nog wel 3 carbloze dagen gehad. Als ik klaar ben (na 10 dagen DNP) laat ik vet percentage weer meten.
En waarschijnlijk weer een aantal dagen daarna (als ik al het vocht kwijt ben weer).

daar hebben wij teminste wat aan, ben wel benieuwd hoe de verhoudingen vet/spierverlies zijn.

succes verder!

Starten met een nw pot,en dan nemen waar je de laatste keer mee geeindigd bent is een vette NO. Histamine,verkeerd afgewogen caps,allemaal oncoontroleerbare gegevens die je als DNP gebruiker in acht hoort te nemen

* START IEDERE CYCLE ALSOF HET JE EERSTE IS*

dan moet je dan ook doen als je tijdens een cycle een tweede pot opentrekt! iets wat zeker gaat gebeuren als je het gaat zyclen zoals je zelf mischien van plan ben!

wel goede post, heeft me even tot denken gezet! heb nu wel geleerd 'ongeluk zit in een klein hoekje!' je weet wat ik bedoel! even tot bezinning komen

Ja eigenlijk zou je met eerste nw potten moeten uitkijken,en ff proberen op 1 of andere manier.
Zou zelfs niet op eventuele aanwezige batchnrs vertrouwen. En zeker geen cumulatieve vorm met en sodiumvorm proberen,dat bijt je tijdens of daarna verschrikkelijk hard in je reet.

Ja eigenlijk zou je met eerste nw potten moeten uitkijken,en ff proberen op 1 of andere manier.
Zou zelfs niet op eventuele aanwezige batchnrs vertrouwen. En zeker geen cumulatieve vorm met en sodiumvorm proberen,dat bijt je tijdens of daarna verschrikkelijk hard in je reet.

Dat idee had ik! hou het deze keer bij poeder! morgen begin ik 7 dagen! Clen zit nu op 100mcg en daar blijft het op! sta vreselijk te trillen!

hoe is het resultaat nu bij jezelf?

Ja met de dag netter,kijk om de 2 tellen in de spiegel of het wel waar is......hoe bedoel je ijdel

ach op ieder potje...ja toch?

hahahaha nee past een dekseltje idioot hahahaha

Ben bang dat de Tser zijn laatste capje genomen heeft

• Topic Starter Topic Starter
Ben bang dat de Tser zijn laatste capje genomen heeft

Haha nee ik leef nog. Helaas overdag geen tijd doordeweeks om te loggen.

Ben net klaar met mijn training rug/biceps. Tweede cap van vanmiddag hakte er wel in, vooral nu na het trainen heb ik het erg warm. Rug trainen ging op zich wel lekker, iets minder kracht dan normaal. Bij tweede oefening biceps was het beste qua kracht er wel af, ook erg moe.

Nu zo ff een maaltijd erin en dan gezellig nog meer zweten :D

Gister ook weer begonnen. Voel me crap. Was vandaag gewoon achteruit aan het lopen :D
Wat ik tegen Kriel ook al zei, ga maar een dutje doen na het eten. Dat was bij mij echt abnormaal!!

Gister ook weer begonnen. Voel me crap. Was vandaag gewoon achteruit aan het lopen :D
Wat ik tegen Kriel ook al zei, ga maar een dutje doen na het eten. Dat was bij mij echt abnormaal!!

Ja maar jij werkt natuurlijk ook nog de hele dag buiten. Ik mag niet klagen, zit de hele dag binnen met airco.

Ben benieuwd hoe het vanacht gaat, zal wel zweten worden.

Lijkt wel of het fix doorwerkt. Ben wel snotverkouden ant worden, das goed baale. Weerstand na dnp is slecht je witte bloedlichaampjes zijn mol. Dat heeft ff tijd nodig

Nou de nacht viel mee qua zweten, wel wat meer dan eerdere nachten maar heb niet het bed hoeven verschonen halverwege :D

---------- Toegevoegd om 06:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:15 ----------

Lijkt wel of het fix doorwerkt. Ben wel snotverkouden ant worden, das goed baale. Weerstand na dnp is slecht je witte bloedlichaampjes zijn mol. Dat heeft ff tijd nodig

Hmm dat is minder!

Wat ben jij trouwens vroeg op man! Krantenwijk? :D

Hehehe nee man begin vroeg en werk buiten de stad

Pff nou heb het vandaag echt warm gehad. Moest vanmiddag bij iemand op visite, ik was zeiknat toen ik buiten kwam.

Training (borst/ triceps) ging ook niet echt top. Heb het maar zo kort mogelijk gehouden.
Morgen benen maar dan ga ik zeker een aangepast schema doen, ga maar niet squaten denk ik of anders heel erg licht met genoeg rust tussen de sets.

Gewicht wordt langzaam aan lager maar nog niet spectaculair. Begin wel behoorlijk vocht vast te houden nu.

Nou morgen nog een dagje op 2 caps en dan donderdag weer er eentje bij.

Terug
Naar boven