SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ga ik doen;
Begin vet% staat in mijn eerste post 13% daarna nog wel 3 carbloze dagen gehad. Als ik klaar ben (na 10 dagen DNP) laat ik vet percentage weer meten.
En waarschijnlijk weer een aantal dagen daarna (als ik al het vocht kwijt ben weer).
Starten met een nw pot,en dan nemen waar je de laatste keer mee geeindigd bent is een vette NO. Histamine,verkeerd afgewogen caps,allemaal oncoontroleerbare gegevens die je als DNP gebruiker in acht hoort te nemen
* START IEDERE CYCLE ALSOF HET JE EERSTE IS*
Ja eigenlijk zou je met eerste nw potten moeten uitkijken,en ff proberen op 1 of andere manier.
Zou zelfs niet op eventuele aanwezige batchnrs vertrouwen. En zeker geen cumulatieve vorm met en sodiumvorm proberen,dat bijt je tijdens of daarna verschrikkelijk hard in je reet.
Ja met de dag netter,kijk om de 2 tellen in de spiegel of het wel waar is......hoe bedoel je ijdel

Ja met de dag netter,kijk om de 2 tellen in de spiegel of het wel waar is......hoe bedoel je ijdel
Ben bang dat de Tser zijn laatste capje genomen heeft

Gister ook weer begonnen. Voel me crap. Was vandaag gewoon achteruit aan het lopen
Wat ik tegen Kriel ook al zei, ga maar een dutje doen na het eten. Dat was bij mij echt abnormaal!!

Lijkt wel of het fix doorwerkt. Ben wel snotverkouden ant worden, das goed baale. Weerstand na dnp is slecht je witte bloedlichaampjes zijn mol. Dat heeft ff tijd nodig