Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
60 dusHad zelfs niet verwacht dat ik ooit nog een halve marathon zou kunnen lopen, maar voel me nu momenteel weer zoals ongeveer 5-6 jaar terug eigenlijk..
Nou elke match moet gespeeld worden zei ik altijd toen ik nog voetbalde...Courtois is toch beledigd omdat die niet de aanvoerdersband kreeg? Lekker @Oom Oli opstellen. Denk wel dat je het onder de douche verliest van Lukaku.
Ik zou het nu niet redden zelf. En onder de twintig is best een serieuze prestatie trouwens.Nog niet, eerst even 10km onder 50 minuten in een bosparcours. Alles rustig opbouwen. Zie wel hoe ver ik nog kom. Conditioneel zou 5km sub 20 op termijn nog moeten gaan, maar het moet ook zonder spierblessures zijn...
Nooit Oom Oli onderschatten!!Ik zou het nu niet redden zelf. En onder de twintig is best een serieuze prestatie trouwens.
Neen, dat is voor sprinters

Ik had eerst een loodgordel van duiken, maar dat is kut. Nu 2 gewichten over mijn schouders van elk 2kg. Er zijn ook vesten te koop waar je zakjes lood/zand in kunt doen. Trainen is zwaarder, maar zonder haal je eerder de tijd en afstand. Omdat je dan het gewicht lichter bent.
Oja, ik ben ouder dat jij pikkie 🤣Ja, maar dat is om blessures vragen bij 50-plussers
Ok , maar ik ben zonder zo te trainen veel sneller :-DOja, ik ben ouder dat jij pikkie 🤣
je gaat ook niet gelijk met 20kg lopen 😂
Ik weeg ook 20kg zwaarder, zo der het vest 😉
Doe je soms intervaltraining ? Volgens mij ligt daar bij u de sleutel tot succes.Ik weeg ook 20kg zwaarder, zo der het vest 😉
je kunt ook beginnen met 1kg elke schouder, of vestje. Als het niks is, heb je het in elk geval geprobeerd. Btw ik loop 11.2km/u avg. mijn ronde is 12462m volgens strava app
Hoe bedoel je?Ben je VO2 max aan het verbeteren met die 4 gaan/4 min rust?
Heb namelijk net geleerd dat 4 (kan 3 -8 zijn) minuten all out gaan en dan 4 minuten (kan 3 -8 zijn) rust het best is daarvoor.Hoe bedoel je?
momenteel zijn mijn intervals 1k@4;40-400meter rust en dat 5X
Is niet zo makkelijk omhoog te krijgen. Afvallen is nog het simpelste.Ben je VO2 max aan het verbeteren met die 4 gaan/4 min rust?