Fitness Seller

Oom Oli logt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Schouders/rug/biceps:

gewicht bij 7 oefeningen weer wat verhoogd.

opwarming:
sit ups: buikplank in 5 standen van hoog naar laag 3x10
seated barbell twist: 3 x 10
free squats 3 x 10

Schouders:
Seated laterals 4x7x(2X)7kg
seated front multipress machine: 4x7x30kg
One arm bent over cross row machine; 4x7x5kg

rug:
zittend lat pully machine: 4x7x40 Kg
Seated row machine: 4x7x40kg
Dead lift: 4x6x37,5kg

Biceps:
Standing dumbell curl: 4x7x(2X)12kg
incline alernating dumbell curl: 4x9x(2X)10kg

onderarmen:
Reverse barbell curl 4x9x15kg

Kuiten:
Alfredsson protocol

Nog niet, eerst even 10km onder 50 minuten in een bosparcours. Alles rustig opbouwen. Zie wel hoe ver ik nog kom. Conditioneel zou 5km sub 20 op termijn nog moeten gaan, maar het moet ook zonder spierblessures zijn...
Ik zou het nu niet redden zelf. En onder de twintig is best een serieuze prestatie trouwens.

Al eens gedacht aan trainen met gewichtsvest ?

Al eens gedacht aan trainen met gewichtsvest ?
Neen, dat is voor sprinters :roflol:
Als doelman vroeger ook wel eens gebruikt op training om wendbaarheid te verhogen.
Voor langere afstand zie ik het nut niet, lijkt me gevaarlijk voor blessures dan.

En jawel, 5KM is nog altijd lange afstand.

Ik had eerst een loodgordel van duiken, maar dat is kut. Nu 2 gewichten over mijn schouders van elk 2kg. Er zijn ook vesten te koop waar je zakjes lood/zand in kunt doen. Trainen is zwaarder, maar zonder haal je eerder de tijd en afstand. Omdat je dan het gewicht lichter bent.

Ik had eerst een loodgordel van duiken, maar dat is kut. Nu 2 gewichten over mijn schouders van elk 2kg. Er zijn ook vesten te koop waar je zakjes lood/zand in kunt doen. Trainen is zwaarder, maar zonder haal je eerder de tijd en afstand. Omdat je dan het gewicht lichter bent.

Ja, maar dat is om blessures vragen bij 50-plussers. Ik haal nog snelheid van 20kmu. Alleen niet zo gek lang zonder blessure. 15kmu 20 minuten volhouden kan heel mss ooit nog eens,.
Maar je kunt imo beter sneller trainen dan met extra gewicht.

Laatst bewerkt:
Ok , maar ik ben zonder zo te trainen sneller :-D
Ik weeg ook 20kg zwaarder, zo der het vest 😉
je kunt ook beginnen met 1kg elke schouder, of vestje. Als het niks is, heb je het in elk geval geprobeerd. Btw ik loop 11.2km/u avg. mijn ronde is 12462m volgens strava app

Ik weeg ook 20kg zwaarder, zo der het vest 😉
je kunt ook beginnen met 1kg elke schouder, of vestje. Als het niks is, heb je het in elk geval geprobeerd. Btw ik loop 11.2km/u avg. mijn ronde is 12462m volgens strava app
Doe je soms intervaltraining ? Volgens mij ligt daar bij u de sleutel tot succes.

Vroeger als marinier moest je met volle bepakking binnen bepaalde tijd binnen zijn.
zo heb ik leren lopen. Dat zit er nu nig ingebakken

Ben je VO2 max aan het verbeteren met die 4 gaan/4 min rust?

Uur bosloop aan een aangenaam tempo

1691676363023.png

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven