- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Het aantal trainingen. Meer is het nog niet.
Maar meer trainingen staan niet voor een goede conditie, maar voor meer vermoeidheid.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het aantal trainingen. Meer is het nog niet.
Jawel, je hebt 3 curves tegenwoordig. Conditie, vermoeidheid en vorm. Ik had nu alleen de curve conditie geselecteerd.Het aantal trainingen. Meer is het nog niet.
Maar meer trainingen staan niet voor een goede conditie, maar voor meer vermoeidheid.
Ik kan me dergelijke curves nog herinneren toen ik als wielrenner de TrainingPeaks software gebruikte i.c.m. een vermogensmeter, met TSS en zo...Jawel, je hebt 3 curves tegenwoordig. Conditie, vermoeidheid en vorm. Ik had nu alleen de curve conditie geselecteerd.
Ik kan me dergelijke curves nog herinneren toen ik als wielrenner de TrainingPeaks software gebruikte i.c.m. een vermogensmeter, met TSS en zo...
https://www.trainingpeaks.com/learn/articles/what-is-tss/
Dan ben je goed bezig,Jawel, je hebt 3 curves tegenwoordig. Conditie, vermoeidheid en vorm. Ik had nu alleen de curve conditie geselecteerd.
Merk je dat uw conditie met palen ook beter is?
Ik heb dat momenteel een lagere prioriteit gegeven. Heb een jongere vriendin rond 30 nu, dan kan je wat rustiger aan doen. Moet nog veel leren maar ga dat nu nog even niet doen.
Hoe is dat anders dan?Ik heb dat momenteel een lagere prioriteit gegeven. Heb een jongere vriendin rond 30 nu, dan kan je wat rustiger aan doen. Moet nog veel leren maar ga dat nu nog even niet doen.
Kan je niet vergelijken. Als ik toch nog eens wil doorgaan zie ik Toosje soms nog.
Leg even uit? Zijn oudere vrouwen meer behoevend? En hoe verhoud dit zich tot mannen?Kan je niet vergelijken. Als ik toch nog eens wil doorgaan zie ik Toosje soms nog.

Sorrry maar dat is niks voor dit topic. Ik stel voor: maak er 1 aan en vraag het.Leg even uit? Zijn oudere vrouwen meer behoevend? En hoe verhoud dit zich tot mannen?![]()
Zou met het hete weer ff overslaan qua joggenVandaag een actieve hersteldag:
2 uur zo traag mogelijk joggen in 32-34 graden
![]()
Trainingen overslaan is voor mietjes
En hardlopen met 32-34 graden is hardcore zeker? Waarom niet 's ochtends vroeg trainen? Vanochtend om een uur of zes was het 15 graden.
Heb al bij code rood +40 graden graden gelopen ook hoor. Gisteren had ik niet eens vocht bij voor dat tempo...En hardlopen met 32-34 graden is hardcore zeker? Waarom niet 's ochtends vroeg trainen? Vanochtend om een uur of zes was het 15 graden.
Ik heb het over je joggen, niet krachttraining ! Maar jog lekker door als je dat zo graag wilt, geef je alleen een goede tip mee.
Of dat verstandig was is weer iets anders natuurlijkHeb al bij code rood +40 graden graden gelopen ook hoor. Gisteren had ik niet eens vocht bij voor dat tempo...

Je breekt meer af dan je opbouwt.