- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik het nooit gezegd dat het iets voor watjes is, heb de Marathon des Sables nog in mijn achterhoofd voor 1 vd jaren.
BSIk heb het over je joggen, niet krachttraining ! Maar jog lekker door als je dat zo graag wilt, geef je alleen een goede tip mee.
Nou dat je in die temperatuur best niet kunt trainen... Wat ga je dan doen als het wedstrijd is ?
Nu raak ik nog meer in de war. Jij vond toch dat het prima kon? 🤷🏼♀️Nou dat je in die temperatuur best niet kunt trainen... Wat ga je dan doen als het wedstrijd is ?
Vandaag een actieve hersteldag:
2 uur zo traag mogelijk joggen in 32-34 graden
Hij bedoelt dat het BS is dat je in die temperatuur best niet traint..Nu raak ik nog meer in de war. Jij vond toch dat het prima kon? 🤷🏼♀️
Hij legde uit waarom het BS werd genoemd.Nu raak ik nog meer in de war. Jij vond toch dat het prima kon? 🤷🏼♀️
Een training kan je aanpassen aan de omstandigheden.Nou dat je in die temperatuur best niet kunt trainen... Wat ga je dan doen als het wedstrijd is ?
Gewoon lekker verder 'trainen'en je niks van een ander aantrekken. De ander wil je alleen maar zwak makenTraining 1:
3 X 1 KM interval op de loopband (4:50/KM)
Verder 3KM trage opwarming en 2KM uitlopen...
![]()
Geen last van vrijdag 2u in de hitte te lopen hoor!!
Misschien straks nog een krachttraining, dat zien we nog wel.
Idd maar het ging hier vrijdag over een herstelloopje tegen 8kmu..Een training kan je aanpassen aan de omstandigheden.
Een wedstrijd moet je meestal niet willen, tenzij met ervaring en voldoende bijstand. Mensen willen met allerlei hitteverschijnselen vaak gewoon doorlopen en proberen bij de EHBO vandaan te zwalken.
Ik loop ook hard, zoals ik al vaker heb gezegd. Geen marathon, maar we zijn ongeveer even oud en recreant. kan er nog best wel van komen dat ik een halve ga lopen.@Bullshark met alle respect, maar ik kan toch niet zomaar trainingen gaan skippen omdat iemand me dat aanraad op een bodybuildingforum.. Van hardlopen heb ik best wel wat verstand..
😁
Laat dan eens weten, dan schrijf ik me mss ook in en maken we er een onderlinge wedstrijd van 😃Ik loop ook hard, zoals ik al vaker heb gezegd. Geen marathon, maar we zijn ongeveer even oud en recreant. kan er nog best wel van komen dat ik een halve ga lopen.
Dat soort wedstrijden zijn geen echte wedstrijden, je kan gewoon eenEen training kan je aanpassen aan de omstandigheden.
Een wedstrijd moet je meestal niet willen, tenzij met ervaring en voldoende bijstand. Mensen willen met allerlei hitteverschijnselen vaak gewoon doorlopen en proberen bij de EHBO vandaan te zwalken.
Standing overhead extensions2e training vandaag:
Benen/borst/triceps
opwarming:
jack knives (buik) 3x10
dumbells zijwaarts laten zakken benen gespreid tot kniehoogte 3x10 met 2x8 kg
good morning exercise zonder gewicht 3x15
Benen:
Front squat 4x7 met 25kg
Front extension 4x7 met 15kg
leg curl 4x9 met 20 kg
Borst:
dumbell press 4x7 met 2x16 kg
incline fly's 4x7 met 2x12 kg
lying barbell pullovers 4x7 met 25 kg
triceps:
standing dubmbell press, armen naar achter hoofd (ken precieze benaming niet) 4x7 met 10 kg
reverse tricpes press 4x9 met 20 kg
Kuiten:
free calves 4x10
Klopt van zo'n wedstrijd kan je ook een training maken.. Ik bedoel maar als iedereen zo redeneert staat er niemand meer aan de start.Dat soort wedstrijden zijn geen echte wedstrijden, je kan gewoon een
Mijn beste resultaat was ooit bij 37 graden, ik kan verhoudingsgewijs blijkbaar goed tegen warmte.Klopt van zo'n wedstrijd kan je ook een training maken.. Ik bedoel maar als iedereen zo redeneert staat er niemand meer aan de start.