AndroidHealthClinic

Oom Oli logt

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Vandaag op de loopband een intervaltraining gedaan:
3 KM opwarming - 4 X 1 KM interval ( 4:50/KM ) - 2 KM uitjoggen

1689513225703.png

1689513266888.png

Morgen enkel een krachttraining ( benen/borst/triceps )

Wanneer begint de eerste kuur?

• Dislike
Waarderingen: BB_
Als je echt wilt kuren tijdens rennen Boldenone, is goed voor beide sporten
verhoogde eetlust + vergroting spiermassa, zijn dingen die ik niet wil. + een hoop mogelijke bijwerkingen die ik ook absoluut niet wil. Zie geen enkele reden waarom ik dat zou gaan gebruiken.

1689532447097.png

verhoogde eetlust + vergroting spiermassa, zijn dingen die ik niet wil. + een hoop mogelijke bijwerkingen die ik ook absoluut niet wil. Zie geen enkele reden waarom ik dat zou gaan gebruiken.

1689532447097.png
Boldenone is het best voor vergroten van uithoudingsvermogen. Als alternatief kan je droge compounds zoals primo of mast nemen. Voor puur uithoudingsvermogen zou ik trouwens eerder epo / Clen / cardarine nemen

Boldenone is het best voor vergroten van uithoudingsvermogen. Als alternatief kan je droge compounds zoals primo of mast nemen. Voor puur uithoudingsvermogen zou ik trouwens eerder epo / Clen / cardarine nemen
Maar ik heb toch nog marge genoeg om mijn tijden te verbeteren door gewoon te trainen... Zelfs zonder af te vallen..

Maar ik heb toch nog marge genoeg om mijn tijden te verbeteren door gewoon te trainen... Zelfs zonder af te vallen..
Door je voeding echt goed te krijgen, verlies je gewicht en ga je al sneller. Misschien kun je ook nog meer uit je trainingen halen, maar ik denk dat jij nog jaren nodig hebt, voordat je jouw voeding voor elkaar krijgt. En dan ben je weer een paar jaar ouder, en daar wordt het niet beter van.

Door je voeding echt goed te krijgen, verlies je gewicht en ga je al sneller. Misschien kun je ook nog meer uit je trainingen halen, maar ik denk dat jij nog jaren nodig hebt, voordat je jouw voeding voor elkaar krijgt. En dan ben je weer een paar jaar ouder, en daar wordt het niet beter van.
Ik heb de indruk dat de jaren me qua tempo nog niet gek veel parten spelen. Probleem is dat ik 7-8 kilo zwaarder ben dan in mijn beste periode. En je hebt gelijk... dan kom je bij voeding uit. Vroeger ging dat gewoon vanzelf. Stofwisseling is spijtig genoeg vertraagd.

Vind het moeilijk om een goed voedingsschema voor elkaar te krijgen. Heb eiwitten nodig sowieso, maar met 2x mijn kilo in gewicht in gram eiwit te eten ga ik teveel spiermassa kweken en zwaarder worden.
Misschien moet ik gewoon eens naar een diëtist die iets van hardlopen afweet...

Vandaag introductie nieuw krachtschema: maar 2 setjes ipv 4 en zeer laag gewicht. Het ging om de perfecte uitvoering vandaag. Dus eigenlijk meer een techniektraining dan een krachttraining.

Benen/borst/triceps:

opwarming:
sit ups: buikplank in 5 standen van hoog naar laag 3x10
seated barbell twist: 3 x 10
free squats 3 x 10

Benen:
Squat 2x7x27.5kg
Haque squat 2x7x11kg
Dumbell lunges 2x7x3kg

borst:
Dumbell prone press: 2x7x(2x10)Kg
dumbell press op schuine bank: 2x7x10kg
met gestrekte armen liggend barbell pullover: 2x9x6kg

triceps:
lying barbell press SZ bar: 2x7x11kg
pully pushdown: 2x9x20kg

Kuiten:
Alfredsson protocol

Laatst bewerkt:
Tempoloop, net zonder in het rood te gaan.
Vlot onder 5:00/km... Het wordt stilaan beter.

1689698961522.png

Deed ook nog 3 km traag opwarmen en 2km rustig uitjoggen => Dus 11 km gedaan.

Bijlagen

• 1689698904105.png
    1689698904105.png
    64,8 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Je herstelloopje en aangenaam tempo leveren een hogere cardiobelasting, hoe zit dat ?

Je herstelloopje en aangenaam tempo leveren een hogere cardiobelasting, hoe zit dat ?
Het herstelloopje duurde 2 uur. (17km)
Aangenaam tempo was 1 uur. (10 km)
Dit was 29 minuten en 23 seconden (6km) en ook niet heel diep geweest.

Dus dat is logisch. Conditie wordt ook beter, dan wordt de belasting minder voor dezelfde prestaties. Als ik terug 68kg ipv 74 moest wegen zou ik in staat zijn mijn PR op 10 dit jaar nog te lopen denk ik.

Zal mn warming-up en cooling down er ook nog bijzetten:

opwarming:
1689699830640.png

cooling-down:
1689699875710.png

1689700286634.png

Laatst bewerkt:
Wel wat jammer voor de top 3 van de contest dit jaar. Nu zullen die nooit zeker zijn of ze die plek echt verdiend haddden..

Doe je toch volgend jaar een gooi?
Kan je je nu al gaan voorbereiden op de 1e plek 😉

Introductie nieuw krachtschema split: maar 2 setjes ipv 4 en zeer laag gewicht. Het ging om de (zoveel mogelijk) perfecte uitvoering vandaag. Dus eigenlijk meer een techniektraining dan een krachttraining. Wat veel machine oefeningen, hou meer van losse gewichten.

Schouders/rug/biceps:

opwarming:
sit ups: buikplank in 5 standen van hoog naar laag 3x10
seated barbell twist: 3 x 10
free squats 3 x 10

Schouders:
Seated laterals 2x7x3kg
seated front multipress machine: 2x7x15kg
One arm bent over cross row machine; 2x7x5kg

rug:
zittend lat pully machine: 2x7x25 Kg
Seated row machine: 2x7x10kg
Dead lift: 2x6x30kg

Biceps:
Standing dumbell curl: 2x7x6kg
incline alernating dumbell curl: 2x9x20kg

Kuiten:
Alfredsson protocol

Morgen terug het echte werk !!

Laatst bewerkt:
Dead lift moet je daar niet wat mee oppassen ? Zou ook 6x50 kunnen direct maar heb de indruk dat ik best wat rustig aan opbouw.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven