- Waardering
- 3.619
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik eerst mijn voeding in orde moet krijgen.
Wat raad jij aan om zo licht mogelijk met minimaal krachtverlies te komen ?
Als je echt wilt kuren tijdens rennen Boldenone, is goed voor beide sportenWat raad jij aan om zo licht mogelijk met minimaal krachtverlies te komen ?
verhoogde eetlust + vergroting spiermassa, zijn dingen die ik niet wil. + een hoop mogelijke bijwerkingen die ik ook absoluut niet wil. Zie geen enkele reden waarom ik dat zou gaan gebruiken.Als je echt wilt kuren tijdens rennen Boldenone, is goed voor beide sporten
Boldenone is het best voor vergroten van uithoudingsvermogen. Als alternatief kan je droge compounds zoals primo of mast nemen. Voor puur uithoudingsvermogen zou ik trouwens eerder epo / Clen / cardarine nemenverhoogde eetlust + vergroting spiermassa, zijn dingen die ik niet wil. + een hoop mogelijke bijwerkingen die ik ook absoluut niet wil. Zie geen enkele reden waarom ik dat zou gaan gebruiken.
![]()
Maar ik heb toch nog marge genoeg om mijn tijden te verbeteren door gewoon te trainen... Zelfs zonder af te vallen..Boldenone is het best voor vergroten van uithoudingsvermogen. Als alternatief kan je droge compounds zoals primo of mast nemen. Voor puur uithoudingsvermogen zou ik trouwens eerder epo / Clen / cardarine nemen
Ik heb ooit eens 1X recreatief Clen gebruikt. Lijkt me levensgevaarlijk om gaan te hardlopen met dat spul in je lijf..Voor puur uithoudingsvermogen zou ik trouwens eerder epo / Clen / cardarine nemen
Door je voeding echt goed te krijgen, verlies je gewicht en ga je al sneller. Misschien kun je ook nog meer uit je trainingen halen, maar ik denk dat jij nog jaren nodig hebt, voordat je jouw voeding voor elkaar krijgt. En dan ben je weer een paar jaar ouder, en daar wordt het niet beter van.Maar ik heb toch nog marge genoeg om mijn tijden te verbeteren door gewoon te trainen... Zelfs zonder af te vallen..
Ik heb de indruk dat de jaren me qua tempo nog niet gek veel parten spelen. Probleem is dat ik 7-8 kilo zwaarder ben dan in mijn beste periode. En je hebt gelijk... dan kom je bij voeding uit. Vroeger ging dat gewoon vanzelf. Stofwisseling is spijtig genoeg vertraagd.Door je voeding echt goed te krijgen, verlies je gewicht en ga je al sneller. Misschien kun je ook nog meer uit je trainingen halen, maar ik denk dat jij nog jaren nodig hebt, voordat je jouw voeding voor elkaar krijgt. En dan ben je weer een paar jaar ouder, en daar wordt het niet beter van.
Vind het moeilijk om een goed voedingsschema voor elkaar te krijgen. Heb eiwitten nodig sowieso, maar met 2x mijn kilo in gewicht in gram eiwit te eten ga ik teveel spiermassa kweken en zwaarder worden.Door je voeding echt goed te krijgen, verlies je gewicht en ga je al sneller. Misschien kun je ook nog meer uit je trainingen halen, maar ik denk dat jij nog jaren nodig hebt, voordat je jouw voeding voor elkaar krijgt. En dan ben je weer een paar jaar ouder, en daar wordt het niet beter van.
Het herstelloopje duurde 2 uur. (17km)Je herstelloopje en aangenaam tempo leveren een hogere cardiobelasting, hoe zit dat ?