Ja de North-Korean Times heeft er wellicht meer info over

Journalisten in het Westen zijn volledig vrij en moeten veel minder vrezen voor hun leven en worden al helemaal niet opgesloten. Denk je nu werkelijk dat deze allemaal gecontroleerd worden door de VS ofzo?
Realiteit is dat in Rusland de journalisten die dood eindigen meestal zaken als corruptie in de regering onderzochten. En zij in het gevang ook vaak bericht gaven over negatieve zaken binnen de regering...
Toch allemaal héééééél toevallig he dat net deze personen dood/int gevang eindigen. Heb ik geen journalist nodig om me achterdochtig te maken. Duizenden zaken is geen toeval meer.
---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------
Weet je dat je in Rusland 10+ jaren int gevang kan vliegen voor het stelen van een appel?
Gaat deftig in de richting van Sharia landen waar je iemand die je dood wil simpelweg moet beschuldigen van het beledigen van de profeet en proficiat, je bent er van af.
---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------
Vind ik btw grappig. Hoe veel mensen er constant zeggen: CIA zit achter ISIS en soortgelijke zaken.
Maar ex-KGB Putin met tegenstanders die toevallig allemaal doodvallen, nee hoor, die is 100% zeker niet schuldig hoor.