AndroidHealthClinic

Oorlog in Oost-Oekraïne

Volgens mij valt het eerder te wijten aan een groep criminelen die in Rusland de macht hebben en welke proberen op wat voor manier dan ook onzekerheden uit te schakelen.

Ja man, je bent goed op de hoogte!

giphy.gif

YZHYbh.jpg

Volgens mij gaat het om kleine fallussyndroom

Litouwen herintroduceert dienstplicht vanwege dreiging Rusland

Litouwen herintroduceert de dienstplicht uit angst voor de Russische dreiging.

Dat meldt de president van het land, Dalia Grybauskaitė, volgens persbureau AFP. ​De dienstplicht werd in 2008 afgeschaft, vier jaar nadat het land van circa drie miljoen inwoners lid was geworden van de NAVO.

"We moeten onze verdedigingscapaciteiten uitbreiden", aldus de president. "Onder de nieuwe geopolitieke omstandigheden moet het leger goed voorbereid zijn voor de bewapende bescherming van het land, zelfs in tijden van vrede."

Grybauskaitė: "De huidige geopolitieke situatie vereist dat we onze bemanning van het leger versterken en versnellen. Daarom heeft het ministerie van Defensie besloten dat het nodig is om tijdeljik, voor een periode van vijf jaar, de diensplicht te herintroduceren."
nu.nl

Straks komen er nog wat van die enge conservatieven die in Nederland ook weer de dienstplicht in willen voeren :mad:

• Topic Starter Topic Starter
Ondertussen aan het front:

dhfqkz.jpg

"Fucking Jews – Free Palestine"

Opposition leader hardstikke deaud

The final moments of Russian opposition leader Boris Nemtsov caught on CCTV: Footage 'shows killer on foot jumping into a car after carrying out hit'

http://www.dailymail.co.uk/news/art...ows-killer-foot-jumping-car-carrying-hit.html

nice gf btw

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Zowat iedere Rus heeft een dashcam in de auto. Dus degene die achter de vluchtauto rijden hebben vast wel wat op beeld staan.

Niet de eerste keer dat Putin zoiets flikt hoor
- Galina Starovoitova
- Sergei Yushenkov
- Yuri Shchekochikhin
- Alexander Litvinenko
- Nikolai Girenko
- Paul Klebnikov
- Viktor Yushchenko
- Andrei Kozlov
- Anna Politkovskaya
- Daniel McGrory
- Stanslav Markelov
- Natalia Estemirova
- ...

En nog een hele hoop oppositie in't gevang.

En zijn er nog een hele hoop moorden op journalisten waarvan Putin de opdracht gaf zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Assassination_of_Anna_Politkovskaya

---------- Toegevoegd 2 March 2015 om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 March 2015 om 23:45 ----------

Niet lang voor zijn dood. Nemtsov: “I’m afraid Putin will kill me. I believe he was the one who unleashed the war in the Ukraine.” tijdens een radio-interview.

Laatst bewerkt:
Niet de eerste keer dat Putin zoiets flikt hoor
- Galina Starovoitova
- Sergei Yushenkov
- Yuri Shchekochikhin
- Alexander Litvinenko
- Nikolai Girenko
- Paul Klebnikov
- Viktor Yushchenko
- Andrei Kozlov
- Anna Politkovskaya
- Daniel McGrory
- Stanslav Markelov
- Natalia Estemirova
- ...

En nog een hele hoop oppositie in't gevang.

En zijn er nog een hele hoop moorden op journalisten waarvan Putin de opdracht gaf zoals http://en.wikipedia.org/wiki/Assassination_of_Anna_Politkovskaya

---------- Toegevoegd 2 March 2015 om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 March 2015 om 23:45 ----------

Niet lang voor zijn dood. Nemtsov: “I’m afraid Putin will kill me. I believe he was the one who unleashed the war in the Ukraine.” tijdens een radio-interview.
Geloof je het zelf? Komt wel weer op een erg mooi moment vind je niet? Westerse propaganda ten top. Als Poetin hier wat mee te maken had dan had hij het slim gedaan, daar heeft hij de middelen namelijk wel voor. En niet zo in het openbaar.

Geloof je het zelf? Komt wel weer op een erg mooi moment vind je niet? Westerse propaganda ten top. Als Poetin hier wat mee te maken had dan had hij het slim gedaan, daar heeft hij de middelen namelijk wel voor. En niet zo in het openbaar.
Ik heb ondertussen al lang door dat r**ards denken dat Putin een heilige is.

Wat een toeval hé dat Putin's sterkste tegenstanders steeds sterven:rolleyes:. Enkele "gelukkigen" vliegen slecht in de bak.
Al sinds het begin van Putin's presidentschap zijn moorden zoals deze te zien. Zoals "toevallig" zijn belangrijkste tegenstander tijdens de verkiezingen van zijn eerste presidentschap plots vermoord werd...

Dat Putin achter moorden op politieke tegenstanders zit is zo goed als zeker. Of hij deze keer er weer achter zat... sjah weet niet en zal niemand weten buiten Putin & co.
Je hoeft niet diep te graven op tientallen "toevallige" moorden te vinden op prominente tegenstanders van Putin.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Btw, ik heb in het verleden al zeker 2 x gezegd dat Putin tegenstanders uitschakeld. Niets nieuws. Voor zover jouw "westerse propaganda" onzin.

Ik heb ondertussen al lang door dat r**ards denken dat Putin een heilige is.

Wat een toeval hé dat Putin's sterkste tegenstanders steeds sterven:rolleyes:. Enkele "gelukkigen" vliegen slecht in de bak.
Al sinds het begin van Putin's presidentschap zijn moorden zoals deze te zien. Zoals "toevallig" zijn belangrijkste tegenstander tijdens de verkiezingen van zijn eerste presidentschap plots vermoord werd...

Dat Putin achter moorden op politieke tegenstanders zit is zo goed als zeker. Of hij deze keer er weer achter zat... sjah weet niet en zal niemand weten buiten Putin & co.
Je hoeft niet diep te graven op tientallen "toevallige" moorden te vinden op prominente tegenstanders van Putin.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Btw, ik heb in het verleden al zeker 2 x gezegd dat Putin tegenstanders uitschakeld. Niets nieuws. Voor zover jouw "westerse propaganda" onzin.

En deze informatie heb je zeker van Engelse/Westerse sites :)??

In geen enkel ander modern land in de wereld gebeurt dit. Maar het is zeker Putin niet hoor :rolleyes:.
Enige plaatsen waar we enigszins gelijkaardige dingen tegenkomen zijn dictaturen...

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

En deze informatie heb je zeker van Engelse/Westerse sites :)??
Nja ik moet zeker de Russisch media onder staatscontrole en met duizenden journalisten int gevang geloven hé... :roflol: Of de journalisten die corruptie in de regering onderzoeken en toevallig vermoord worden...

In geen enkel ander modern land in de wereld gebeurt dit. Maar het is zeker Putin niet hoor :rolleyes:.
Enige plaatsen waar we enigszins gelijkaardige dingen tegenkomen zijn dictaturen...

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

Nja ik moet zeker de Russisch media onder staatscontrole en met duizenden journalisten int gevang geloven hé... :roflol: Of de journalisten die corruptie in de regering onderzoeken en toevallig vermoord worden...

Goed argument man :)

Committee to Protect Journalists
330 7th Avenue, 11th Floor
New York, NY 10001

Goede bron man :) Zoals ik zei, je geeft alleen maar Westerse bronnen.

• Topic Starter Topic Starter
15ewilv.jpg

Committee to Protect Journalists 330 7th Avenue, 11th Floor New York, NY 10001 Goede bron man :) Zoals ik zei, je geeft alleen maar Westerse bronnen.
Ja de North-Korean Times heeft er wellicht meer info over :rolleyes:
Journalisten in het Westen zijn volledig vrij en moeten veel minder vrezen voor hun leven en worden al helemaal niet opgesloten. Denk je nu werkelijk dat deze allemaal gecontroleerd worden door de VS ofzo?

Realiteit is dat in Rusland de journalisten die dood eindigen meestal zaken als corruptie in de regering onderzochten. En zij in het gevang ook vaak bericht gaven over negatieve zaken binnen de regering...

Toch allemaal héééééél toevallig he dat net deze personen dood/int gevang eindigen. Heb ik geen journalist nodig om me achterdochtig te maken. Duizenden zaken is geen toeval meer.

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Weet je dat je in Rusland 10+ jaren int gevang kan vliegen voor het stelen van een appel?
Gaat deftig in de richting van Sharia landen waar je iemand die je dood wil simpelweg moet beschuldigen van het beledigen van de profeet en proficiat, je bent er van af.

---------- Toegevoegd om 01:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:05 ----------

Vind ik btw grappig. Hoe veel mensen er constant zeggen: CIA zit achter ISIS en soortgelijke zaken.
Maar ex-KGB Putin met tegenstanders die toevallig allemaal doodvallen, nee hoor, die is 100% zeker niet schuldig hoor.

Terug
Naar boven