AndroidHealthClinic

Op naar de 70 Kilootjes

Zonde dat je zo'n 2 jaar training zowat 'verspilt' hebt aan je begin stats te zien. Succes met goed trainen :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Dieet is beetje probleem. Heb niet echt vast iets. Woon nog thuis dus sowieso met avondeten bepaald moeke wat er op tafel komt. :o

Wel zorg ik er gewoon voor dat ik 6 a7 keer per dag eet en elke maaltijd minstens 30 gram eiwit binnen krijg...

--------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

tja zie je stelt tog niks voor 5x70. Gaat ook nog makkelijk. FF, me PR is
2x100:rolleyes: Och ja niet slecht tog voor 2 jaar fitness

Hmm o ja Nog ff me doel qua gewicht.

10/06/2010 70 kilo
01/01/2011 80 kilo

Jawel, dat is best zielig eigenlijk voor 2 jaar.
Ik train sinds maart, ben sinds eergister 15 en deadlift 1 x 120 KG
Verder denk ik dat je makkelijk voor 10/06 die 70 kg kan wegen, gezien je lengte.

Dieet is beetje probleem. Heb niet echt vast iets. Woon nog thuis dus sowieso met avondeten bepaald moeke wat er op tafel komt. :o

Wel zorg ik er gewoon voor dat ik 6 a7 keer per dag eet en elke maaltijd minstens 30 gram eiwit binnen krijg...

Ok. Maar als je in al die tijd 4000 - 5000 kcal had gegeten was je wss wel wat meer aangekomen. Ik vermoed dat je (zonder dat je dat weet) minder eet dan 4000 kcal.

Btw: ik woon ook gewoon thuis, maar dan ben je toch alleen afhankelijk van het avondeten. Rest van de dag kun je gewoon zelf eten wat je wilt. 7 vd 8 maaltijden bepaal ik zelf, dus dat is geen excuus om niet te dieeten.

Ik gebruik ook geen excuus.:rolleyes: En ik eet nu vanaf een maand of zo rond de 4000 5000 kcl. :p

Ok 1e training die ik er op zet.

Benen:
Squat:
15x90
10x100
10x100

Leg Extension:
10x30
9x30
9x30

Power Dumbbell Lunges:
20x24 (10 herh. per been. 2 dumbbells van 12 kilo)
18x28
14x28

Stiff Legged Deadlift:
15x50
14x50
7x60 Verloor de grip. Had er denk ik nog 2a3 kunnen maken

Calf Raises:
10x50
10x50
9x50

Alles clean met even vast houden en maximaal aanspannen. Vond het zelf een heerlijke training. Voel me billen wel van dat lungewerk:p:D
Maar ja: No pain, No Gain:rolleyes:

Ok 1e training die ik er op zet.

Benen:
Squat:
15x90
10x100
10x100

Leg Extension:
10x30
9x30
9x30

Power Dumbbell Lunges:
20x24 (10 herh. per been. 2 dumbbells van 12 kilo)
18x28
14x28

Stiff Legged Deadlift:
15x50
14x50
7x60 Verloor de grip. Had er denk ik nog 2a3 kunnen maken

Calf Raises:
10x50
10x50
9x50

Alles clean met even vast houden en maximaal aanspannen. Vond het zelf een heerlijke training. Voel me billen wel van dat lungewerk:p:D
Maar ja: No pain, No Gain:rolleyes:

die squat is het met losse stang of machine bruutr squat invgerlijkign met andre stats!

Squat is in Machine. Met bijv leg extensions ken ik wel 60 kilo maar ja dan wip ik het gewicht omhoog:cool: , weet je wel. Dus.. Nu is het gewoon concentreren op de spier, spanning erop houden en flink samenknijpen.:D Voel het nu wel. Lekker:D:D:D

De je de squat zo? of gewoon de leg press?
post anders is een filmpje van je squat

ik heb echt geen voorstelling van wat jij nou precies squat noemt.

Nou ik ben niet compleet mong**l. Ik weet echt wel het verschil tussen een legpress en een squat. In de sportschool waar ik hoofdzakelijk train hebben we geen squatrek. Wel smith machines en een apparaat die je kunt instellen tussen een leg press en een squat.

[Link niet meer beschikbaar].

Nu staat hij in leg press positie. Je kunt de stoel ook naar achter klappen. Horizontaal. Dan heb je dus een squat:rolleyes::D

maar het komt er dus op neer dat je je eigen gewicht niet gebruikt?
want zo'n leg press kan ik ook makkelijk 150 kilo doen.. terwijl mijn squat atm (ben nog aan het opwerken, rippetoe) rond de 65 kg zit.. dat is dus icm mijn eigen gewicht ongeveer 140 kilo.. dus daar zit nogal verschil in.

want ze zei dat je deadlift 70 kg was.. en als je squat 100 kilo is doe je toch iets verkeerd..

Mijn deadlift 70 kilo?? Wel ff beter lezen he.:rolleyes: Ik zei dat dat nog wel makkelijk ging. Er staat makkelijk. Verderop staat 2x100. Kan denk ik wel meer. Moet maar ff zien. MOrgen train ik rug en schouders. Kan misschien dan wel ff kijken

is alsnog minder dan je squat. want die doe je 10 -12 -12 ofzo niet heel goed gelezen, maar kan alsnog beter.. maak anders een tekeningetje van hoe je het doet want ik snap er nog steeds geen drol van.

Als je de rugleuning naar achter zet wordt het niet opeens een squat...
Dan is het een lying leg press.

Je kun imo nog beter gaan squaten in de smith dan hem vervangen door een leg press.

Jij weet duidelijk het verschil tussen squat, legpress en hacksquat niet. Wat jij bedoelt is een hacksquat.

Terug
Naar boven