XXL Nutrition

Op weg naar mijn eerste Classic Physique Bodybuilding wedstrijd!

Miqidavinci

Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Waardering
34
Lengte
1m91
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
  • Topic Starter Topic Starter
Ik wil ook wss mee gaan doen aan de SAP cup dit jaar, zie je daar misschien dan:thumb:Succes
Tof man!:D Welke klasse wil je mee gaan draaien?

Nieuw filmpje waarin ik alle eiwitbronnen in mijn dieet even langs ga. Ik ben namelijk vegetarisch en krijg elke dag weer de vraag waar ik mijn eiwitten uit haal, inmiddels tot verveling toe... Nu kan ik ze lekker doorsturen naar dit filmpje :p En een physique update, sta nu nop 14% BF.
Ook ga ik maandag beginnen met mijn BULK! Ik ga dan ook in mijn trainingsvideos de gewichten aangeven. Kunnen we even goed in beeld brengen hoe veel sterker ik tijdens deze bulk word.:lifter:

Simsalabimmusclesforsewin

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
322
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%

Nieuw filmpje waarin ik alle eiwitbronnen in mijn dieet even langs ga. Ik ben namelijk vegetarisch en krijg elke dag weer de vraag waar ik mijn eiwitten uit haal, inmiddels tot verveling toe... Nu kan ik ze lekker doorsturen naar dit filmpje :p En een physique update, sta nu nop 14% BF.
Ook ga ik maandag beginnen met mijn BULK! Ik ga dan ook in mijn trainingsvideos de gewichten aangeven. Kunnen we even goed in beeld brengen hoe veel sterker ik tijdens deze bulk word.:lifter:

Bodybuilding C denk ik(?)

Simsalabimmusclesforsewin

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 okt 2019
Waardering
322
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%

Ga je bij deze bulk al een cycle doen?

bramophyte

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 aug 2005
Waardering
1.575
Lengte
1m98
Massa
116kg
Vetpercentage
15%
Arnold had dan ook niet echt goede benen hehe.

Bert

/_o_\
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
25.609
Lengte
1m89
Massa
111kg
Je bent vegetarisch? Dus je bent een plant?

Let trouwens ook op je ijzers, vitamine B12 en B2.

Miqidavinci

Novice
Lid geworden
10 okt 2019
Waardering
34
Lengte
1m91
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
  • Topic Starter Topic Starter
Je bent vegetarisch? Dus je bent een plant?

Let trouwens ook op je ijzers, vitamine B12 en B2.
haha ik eet alleen geen vlees, dus wel zuivel en eieren. Eiwitten krijg ik voldoende binnen, ijzerwaardes zijn goed en B12 supplementeer ik.

Laatst bewerkt:

Bovenaan