XXL Nutrition

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Bezoekers in dit topic

Ik zou ook roa bestellen voor het geval dat
 
Mooi fysiek man!
Gebruik je de zelfde pin waar je mee hebt opgezogen, of backload je de juice in een nieuwe?
 
Eerste pin zit er in! Was wat gehannes met het optrekken uit de vial maar het daadwerkelijk zetten met de slin pin was heel makkelijk.

Morgen volgen de de beginfoto's
Let the gains begin!enjoy ☺

Edit: net fysiek al
 
Laatst bewerkt:
Net fysiek al! Leuk om iemand te volgen met dezelfde lengte, ben benieuwd naar de gains de komende tijd!
 
In!

Mijn totale testosteron kwam uit op 19 nmol, maar mijn vrije test is EXACT hetzelfde.
Mijn libido en haargroei zijn altijd enorm geweest, maar ze zeggen wel dat met een hoog testosteron-gehalte, zelfs binnen de natuurlijke range, je beter spier op kunt bouwen.
Vandaar ook dat TRT protocollen meestal gericht zijn op het behouden van een test-level aan de natuurlijke bovengrens.
Je squat is erg indrukwekkend voor een natty en zeker van jouw leeftijd.. Keep it up en ook lekker gedetailleerd blijven schrijven/loggen!
 
Goed fysiek alleen zou ik wel je benen en met name je kuiten eens wat extra aandacht geven.
 
Mooi fysiek man!
Gebruik je de zelfde pin waar je mee hebt opgezogen, of backload je de juice in een nieuwe?
Thanks! Ik heb opgetrokken met een 0,6x25mm en vervolgens de slin pin gebackload.

Goed fysiek alleen zou ik wel je benen en met name je kuiten eens wat extra aandacht geven.
Kuiten zijn inderdaad niet bestaand :(
Moet ook eerlijk bekennen dat ik ze in de gym nooit trainde.
Nu met een homegym wel trouw elke dag.
 
Goed fysiek al. Erg benieuwd naar het verdere verloop van je kuur en trainingen
 
Laatst bewerkt:
Echt wel ziek mooie testosteronwaardes man. Ik volg.
 
Tweede pin zit er in! Linkerquad moest er nu aan geloven. Gezien ik lekker motorisch gestoord ben met links, ging dat wat minder soepel. Lekker lopen roeren... Ook wat lager in mn quad gezet dan gepland was. Volgende keer ff op letten.

Trainingen gaan lekker, maar dit zal komen doordat ik van een tekort naar een caloriesurplus ben gegaan. Van de test zal ik nu nog niks merken. Van 3200 kcal naar 4200 kcal gaan heeft me wel gelijk 2 kilo zwaarder gemaakt. Sta er lekker vol maar ook wel wat vochtig bij.

Zojuist een pulltraining achter de rug. Morgen nog een legday en dan waarschijnlijk een rustdagje. Loop al een paar weken rond met zeurende ellebogen dus moet hier wel mee oppassen.

Ring chin ups19x5x3
Seated calf raise105x8x4
Wide grip inverted row10x10x3
Uni lat pull down40,5x10x3
Shrugs112,5x13x3
Lat prayer37,5x15x3
Skullovers48,5x8x2
Unilateral cable extension13x13x2
 
Ja als je van cut naar bulk of bulk naar cut schakelt krijg je altijd 1.5-2.5e kilo voor niks. Puur water en glycogen.
 
Vanmorgen 3de pin gezet. Ging soepel alleen nadat de naald eruit ging, stroomde het bloed eruit. Gelukkig stopte het redelijk snel, waarschijnlijk door het gebruik van de z-track methode.

Verder niet zo veel te melden. Trainingen gaan lekker, ik haal iedere training mn reptargets. Voel me wel een wandelende vochtbal, +3kg in 8 dagen tijd 😂
 
zijn die ring chin ups met extra gewicht? 19kg dus 3series van vijf.
goed fysiek trouwens.
 
ik ben zelf met chin ups begonnen ik doe nu 7sets van 7 met 105kg bodyweight wel full range of motion, de grip is niet chill vind ik zelf het is niet in de sportschool maar buiten.
ik denk als ik 1 set zou doen dat ik het best 10x zou kunnen vraag me af hoevaak 120kg denk redelijk vergelijkbaar.
 
Back
Naar boven