XXL Nutrition

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Bezoekers in dit topic

ik ben zelf met chin ups begonnen ik doe nu 7sets van 7 met 105kg bodyweight wel full range of motion, de grip is niet chill vind ik zelf het is niet in de sportschool maar buiten.
ik denk als ik 1 set zou doen dat ik het best 10x zou kunnen vraag me af hoevaak 120kg denk redelijk vergelijkbaar.
Jaa ik vind bar chin ups ook kut qua grip, fuckt mn polsen. Vandaar de ringen
 
Jaa ik vind bar chin ups ook kut qua grip, fuckt mn polsen. Vandaar de ringen
Herkenbaar. Fijn om de greep in te draaien wanneer je jezelf omhoog pullt.
 
Pin 4 is alweer een feit geweest. Begin het nu goed onder de knie te krijgen!

Sides:
Ik begin lichte acne op mn rug te krijgen. Heb over het algemeen altijd een gave huid gehad dus even in de gaten houden hoe dit zich gaat ontwikkelen. Tevens heb ik het idee dat mn ballen iets gekrompen zijn. Hier had ik al rekening mee gehouden en zit ik voor de rest niet zo mee. Tevens heb ik de godganse dag honger op 4200 kcal. Ik begrijp niet hoe sommige lui hier schrijven dat ze het bulken zat zijn doordat ze het eten zat zijn. Ik kijk er naar uit dat m'n gewichtstoename stagneert, zodat ik weer iets meer kan eten:p Qua trainingen merk ik dat mn spieren redelijk snel vol zitten. Dit resulteert ook in backpumps tijdens alledrie m'n trainingen. Niets storends maar wel opvallend.

Gewichtsverloop:
Zoals te zien is, een redelijk steile lijn in mn gewicht. Ik ga er vanuit dat dit deze week een stuk minder hard gaat, gezien ik op dit moment aardig wat vocht vast hou.
Week 0Week 1Week 2
Ma98,5100,9 (2de pin)103,4 (4de pin)
Di98101,9
Woe98,6101,5
Do98,5101,7
Vrij1ste pin102,4 (3de pin)
Za99,2102,1
Zon100,1102,2
Gemiddelde98,81666667101,8142857103,4
Verschil3,0335156491,557457556

Ik kijk uit naar de komende weken, gezien het echte feest nog moet beginnnen:D
 
Ik zou direct beginnen met roa, je hebt niks aan zo’n fysiek als je onder de aids zit
 
Ik zou direct beginnen met roa, je hebt niks aan zo’n fysiek als je onder de aids zit
Eens alleen roa is ook redelijk toxisch spul dus zie het niet echt zitten om dat nu al in te zetten. Voor hetzelfde geld ontwikkelt het zich niet verder. Ik blijf het dus nog even aankijken.

Buiten dat heb ik ook geen roa en weet ik ook zo 1,2,3 niet waar il dat vandaan moet toveren😂
 
Eens alleen roa is ook redelijk toxisch spul dus zie het niet echt zitten om dat nu al in te zetten. Voor hetzelfde geld ontwikkelt het zich niet verder. Ik blijf het dus nog even aankijken.

Buiten dat heb ik ook geen roa en weet ik ook zo 1,2,3 niet waar il dat vandaan moet toveren😂
Lage dosis valt reuze mee, 10 a 20mg kan al genoeg zijn.

Zit nu zelf op 20mg en buiten wat droge lippen om geen sides.
 
Ik zou direct beginnen met roa, je hebt niks aan zo’n fysiek als je onder de aids zit

Gelijk shit als roa nemen omdat je een paar puistjes hebt van testosteron is een slecht advies. Die gaan een paar weken na de kuur vanzelf weg. Heel je leverwaarden gaan naar de tering van die roa. Zonde.
 
Gelijk shit als roa nemen omdat je een paar puistjes hebt van testosteron is een slecht advies. Die gaan een paar weken na de kuur vanzelf weg. Heel je leverwaarden gaan naar de tering van die roa. Zonde.
Als die paar puistjes het begin zijn van een rug vol met acne en later littekens is het zo’n slecht advies nog niet. Beter voorkomen dan genezen. Die 10 of 20mg gaan je leverwaarden ook niet verneuken, dat is onzin.
 
Heel je leverwaarden gaan naar de tering van die roa.
dit wordt altijd gezegd maar dit komt zelden voor en mocht het zo zijn, dan is het alleen wanneer je hoge dosissen neemt. niet het geval dus wanneer je het neemt tegen acne wat veroorzaakt wordt door roids, want dan zit je doorgaans op <0,5mg per kg bw.

overigens kan je als je hier toch bang voor bent vooraf en tijdens het gebruik van roa een bloedtest nemen voor de zekerheid.

ben het wel eens met ACE. het zal waarschijnlijk alleen maar meer worden waardoor je later in de kuur waarschijnlijk sneller een hogere dosis (40 mg ipv 10-20 mg) neemt en er littekens aan overhoudt omdat je niet eerder eraan begon.
 
dit wordt altijd gezegd maar dit komt zelden voor en mocht het zo zijn, dan is het alleen wanneer je hoge dosissen neemt. niet het geval dus wanneer je het neemt tegen acne wat veroorzaakt wordt door roids, want dan zit je doorgaans op <0,5mg per kg bw.

overigens kan je als je hier toch bang voor bent vooraf en tijdens het gebruik van roa een bloedtest nemen voor de zekerheid.

ben het wel eens met ACE. het zal waarschijnlijk alleen maar meer worden waardoor je later in de kuur waarschijnlijk sneller een hogere dosis (40 mg ipv 10-20 mg) neemt en er littekens aan overhoudt omdat je niet eerder eraan begon.

Mijn vriendin heeft een tijdlang roa geslikt aan 40mg pd en haar leverwaarden waren lange tijd slecht en herstelden ook redelijk langzaam na het stoppen. Ik baseerde mijn vorige post een beetje daar op.

Maar ik blijf er bij dat roa nemen tegen een paar puistjes zwaar overdreven is.
 
Als die paar puistjes het begin zijn van een rug vol met acne en later littekens is het zo’n slecht advies nog niet. Beter voorkomen dan genezen. Die 10 of 20mg gaan je leverwaarden ook niet verneuken, dat is onzin.

Jij slikt nu eenmaal graag allerhande pilletjes
 
Mijn vriendin heeft een tijdlang roa geslikt aan 40mg pd en haar leverwaarden waren lange tijd slecht en herstelden ook redelijk langzaam na het stoppen. Ik baseerde mijn vorige post een beetje daar op.

Maar ik blijf er bij dat roa nemen tegen een paar puistjes zwaar overdreven is.
rot voor je vriendin dat zij er mee te maken heeft gehad. maar ik neem ook aan dat jouw vriendin niet bijna 100kg weegt zoals Treebeard en daardoor dus misschien sneller aan >0,5 mg per kg bw zat zoals ik al heb aangegeven. plus het kan zijn dat zij dan een van de ongelukkige is geweest.

snap je beredenering wel. voor lichte acne is het inderdaad niet nodig, daar ben ik het ook mee eens. maar als je net bent begonnen met je kuur en het al krijgt, is de kans groot dat het erger wordt natuurlijk.
 
Maar ik blijf er bij dat roa nemen tegen een paar puistjes zwaar overdreven is.
Gaat er toch om dat het niet erger wordt, ibne

Ik wou dat ik eerder was begonnen en hoger had gedoseerd, heb nu wel wat littekens er aan overgehouden
 
Gaat er toch om dat het niet erger wordt, ibne

Ik wou dat ik eerder was begonnen en hoger had gedoseerd, heb nu wel wat littekens er aan overgehouden

Heb nu zelf van 500 test en 400 mast eerlijk gezegd best wel een hoop puistjes op me schouders en borst. Best nasty. Maar imo niet erg genoeg om me daar echt zorgen over te maken ofzo en allerlei shit nog te gaan nemen daartegen. Na een paar weken cruisen is dat zo weer weg. Echt littekens er aan overhouden valt ook wel mee denk ik... Of althans ik heb dat zelf (nog) niet lol.
 
Spambod ACE Zeenius Interessante stof om over te discussiëren. Ik kijk het in ieder geval nog een weekje aan. Het gaat op dit moment om wat kleine rode pukkeltjes die alleen van dichtbij zichtbaar zijn. Mocht het verergeren, zal ik starten met een lichte dosis roa!

Vanmorgen een chille beentraining gehad. Easy 3x3x175 gesquat. Filmpje laat de 2de set zien.

 
Gister alweer de 5de pin gezet. Het begint nu bijna normaal te worden:D
Begin nu wel duidelijk krachtwinst te merken.
Werksetjes gaan allemaal vrij makkelijk dus waar mogelijk plus ik nu met 2,5kg i.p.v 1kg per training.
Verder wil ik langzaam aan wat werksetjes op de compounds gaan toevoegen. Ik ben bewust laag begonnen zodat ik hier mee kan opbouwen naarmate mijn werkcapaciteit toeneemt.
A
Standing calf raise10x9x4
Paused Bench97,5x577
Overhead press65x8x3
Weighted ring push ups18x10x3
Side raise10x13x3
Ring flyesbwx14x2 1x11
Bicep curl48x15x2
Reverse grip bicep curl53x8x2
B
Chin ups20x5x3
Seated calf raise110x8x4
Wide grip inverted row12x10x3
Uni lat pull down41,5x10x3
Shrugs117,5x13x3
Lat prayer38,5x15x3
Skullovers53x8x2
Unilateral cable extension13,5x13x2
C
Squat175x3x3
Standing calf raisebwx13x4
RDL145x12x3
2 sec paused squat127,5x8x2
Bulgarian split squat60x10x3
Weighted sit ups20x11x2
Roll outsbwx12xw

Gewicht is gelukkig niet meer zo achterlijk hard gestegen.
Shape is nog steeds vol en vochtig. Taille is ook amper toegenomen met de gewichtstoename.
Ma98,5100,9103,4
Di98101,9103,2
Woe98,6101,5103,4
Do98,5101,7104,5
Vrij1ste pin102,4103,5
Za99,2102,1103,7
Zon100,1102,2
Gemiddelde98,81666667101,8142857103,6166667
Verschil %3,0335156491,770263318

Acné lijkt gelukkig hetzelfde te blijven / wat minder te worden!
 
Van de week een alltime bw record van 105,2 dus dat was wel ff leuk!
Voor de rest blijft ie lekker steady gaan. Meeste compounds kan ik iedere cyclus met 2.5kg plussen.
Toch wel een verademing vergeleken met iedere week microloaden met 0,5kg:cool:

Wel alvast besloten de blast in te korten tot 12 weken. Lees overal dat de meeste rek er na 10-12 weken wel uit is, zeker als de dosering niet opgehoogd wordt.
Tevens leef ik nu echt als een monnik met iedere nacht 9+ uur slaap, geen alcohol en andere versnaperingen en dan vind ik 12 weken wel lang genoeg.

Verschil %Gem kcal
Week 098,8
Week 1101,83,034220
Week 2103,71,884294
Week 3104,81,054330

Qua training loop ik al 2 weken met heupaids rond. De fysio heeft afgelopen woensdag behandeld met dry needling en geconstateerd dat ik zeer inmobiele heupen heb, wat geen verrassing was aangezien echt een stijve hark ben.:o Behandeling lijkt wel geholpen te hebben, gezien het nu een stuk minder is. Ik sla legs 1 trainingsdag over om niks te forceren in de hoop dinsdag weer volle bak te kunnen gaan
 
6kg in 3 weken... Ik denk dat je aromatiseert als een malle. Zou het goed in de gaten houden als ik jou was.
 
6kg in 3 weken... Ik denk dat je aromatiseert als een malle. Zou het goed in de gaten houden als ik jou was.
hij ging volgens mij van cut naar bulk dus dan valt het wel mee.
 
Back
Naar boven