Treebeard
Cool Novice
- Waardering
- 408
- Lengte
- 2m
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd wat de andere members jou adviseren. Mijn kennis is onvoldoende om jou te adviseren welk protocol de voorkeur heeft.Er zitten 2 lichte verhardingen achter beide tepels. Beide ca. 0,5 bij 0,5cm. Rechts is inmiddels ook pijnlijk geworden, maar dit komt denk ik omdat ik er teveel aan heb gezeten. Ik heb verder geen jeuk/branderige/gevoelige tepels. (gehad)
Nu ben ik in dubio over een aantal dingen. Is het gyno of is het weefsel ontstoken door veelvuldig eraan zitten?
In het geval van gyno:
A. 1 week tamoxifen frontloaden á 48 mg en vervolgens een onderhoudsdosis van 16 mg gedurende de blast (pilletjes zijn 16 mg)
B. Tamoxifen gebruiken om de bestaande gyno te bestrijden en tegelijkertijd mast-e introduceren gedurende de resterende weken van de blast voor een betere A:E verhouding. Tamoxifen eruit zodra de zwelling weg is. Mast-E op 200 mg of 400 mg.
Raak eens het 2 weken écht niet aan, maar gewoon echt niet aanraken. Dat weefsel kan vrij makkelijk ontsteken. Doe je het overigens zo?Er zitten 2 lichte verhardingen achter beide tepels. Beide ca. 0,5 bij 0,5cm. Rechts is inmiddels ook pijnlijk geworden, maar dit komt denk ik omdat ik er teveel aan heb gezeten. Ik heb verder geen jeuk/branderige/gevoelige tepels. (gehad)
Nu ben ik in dubio over een aantal dingen. Is het gyno of is het weefsel ontstoken door veelvuldig eraan zitten?
In het geval van gyno:
A. 1 week tamoxifen frontloaden á 48 mg en vervolgens een onderhoudsdosis van 16 mg gedurende de blast (pilletjes zijn 16 mg)
B. Tamoxifen gebruiken om de bestaande gyno te bestrijden en tegelijkertijd mast-e introduceren gedurende de resterende weken van de blast voor een betere A:E verhouding. Tamoxifen eruit zodra de zwelling weg is. Mast-E op 200 mg of 400 mg.
Als het echt gyno is meteen nolva. Mast gaat weinig doet en al helemaal niet als je enanthate zet.
Raak eens het 2 weken écht niet aan, maar gewoon echt niet aanraken. Dat weefsel kan vrij makkelijk ontsteken. Doe je het overigens zo?
![]()
Als het echte gyno is, 16 mg tamoxifen dagelijks (eerste keer trouwens dat ik zo'n aparte dosis zie per pil).
Masteron toevoegen heeft weinig nut; een verlaagde A:E-ratio ligt hoogstwaarschijnlijk niet ten grondslag aan gyno tijdens een kuur, maar het absoluut verhoogde niveau van oestrogeen. Immers, de A:E-ratio, zoals gemeten in het bloed, stijgt juist heel flink tijdens een (testosteron)kuur.
Die extra kilo's waren wel te merken met zwemmen.| Verschil % | Gem kcal | ||
| Week 0 | 98,8 | ||
| Week 1 | 101,8 | 3,03 | 4220 |
| Week 2 | 103,7 | 1,88 | 4294 |
| Week 3 | 104,9 | 1,17 | 4330 |
| Week 4 | 106 | 1,07 | 4473 |
Alles goed overwogen, mijn complimenten. Kunnen veel andere starters van leren!Ik zit inmiddels halverwege week 5 en alles loopt op rolletjes. Kracht gaat goed vooruit. Paused bench zit nu op 5x110 met 2 rir, waar ik voor de kuur met moeite 5x100 wegdrukte. Squat 3x5x172,5 en 4x3x180 met 2 rir, waar mn alltime PR 1x185 / 5x170 was.
Fysiek wise begin ik nu wel opmerkingen te krijgen van m'n omgeving. Ik blijf wel veel vocht vasthouden. Dit heeft ook tot een opgeblazen gezicht geresulteerd. Gewicht zit nu al een aantal dagen laag in de 106kg. Wanneer dit aanhoudt, zal ik de kcal verhogen met 200. Waterpolotraining is ook weer begonnen sinds deze week dus dit betekent dat er ook weer flink wat meer kcal verbrand wordt. De eerste training gister na 4 weken voelde ik me als een walrus in het waterDie extra kilo's waren wel te merken met zwemmen.
Verschil % Gem kcal Week 0 98,8 Week 1 101,8 3,03 4220 Week 2 103,7 1,88 4294 Week 3 104,9 1,17 4330 Week 4 106 1,07 4473
Tevens heb ik besloten om vanaf week 6 100 mg Mast-p EOD mee te laten lopen om de volgende redenen:
1. Ik wil er tijdens m'n blast ook daadwerkelijk uitzien alsof ik kuur en niet rondlopen als een opgeblazen vochtbal.
2. Ik lees hier veelal terug dat veel lui aanraden om Mast mee te laten lopen voor een betere A:E verhouding.
3. Ik heb er vanaf het begin al over nagedacht om Mast mee te laten lopen. Zou ik echter last van sides krijgen, zou niet te herleiden zijn bij welke compound dit zou horen. Ik heb nu vrij weinig last van sides. Mochten die nu de kop op gaan steken, is voor mij duidelijk dat het door de Mast komt.
4. De volgende blast begin 2021 wordt waarschijnlijk Test-Mast-Deca in een nog te bepalen verhouding. Het liefst introduceer ik 1 compound per keer.

| Verschil % | Gem kcal | ||
| Week 0 | 98,8 | ||
| Week 1 | 101,8 | 3,03 | 4220 |
| Week 2 | 103,7 | 1,88 | 4294 |
| Week 3 | 104,9 | 1,17 | 4330 |
| Week 4 | 106 | 1,07 | 4473 |
| Week 5 | 106,2 | 0,11 | 4482 |

Nette log! Heel behulpzaam voor iemand die enigszins dezelfde stats heeft en zijn plan aan het uitschrijven is!
Over je 1RM op de big 4, ga je deze tijdens de kuur nog testen?
Is je acne zo erg dan? Op vorige foto nog niks te zien maar roa is best zwaar middel he hou daar rekening mee
Buiten droge lippen/huid om zal hij niet zoveel last van die bijwerkingen hebben denk ik..