Remi AFCA
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 15%
was een voorbeeld dat er gewoon geen goede reden is om niet te werken behalve dat er geen werk is. gezien t aantal polen hier is er genoeg werk en dus geen enkele reden om niets te doen als je niet zelf gehandicapt bent.
Maar goed, als dat meisje 18 is vind ik nog steeds dat ze niet meer recht heeft op geld dan andere mensen. Iedereen moet gewoon onafhankelijk van ouders bekeken worden op t moment dat hij/zij 18 is en dat zo'n sociaal leenstelsel veel socialer is omdat iedereen een gelijke kans krijgt. Want bijna iedereen die ik ken moet werken naast zijn studie omdat zijn/haar ouders niet of nauwelijks mee betalen dus is het gewoon onterecht tegenover die mensen dat de jongelui die arme ouders hebben wel meer geld krijgen.
Is gewoon precies het zelfde als een 18 jarige die rijke ouders heeft minder loon geven omdat hij rijke ouders heeft![]()
Ja precies t zelfde idd.
Hierbij hou ik t voor gezien, dit heeft geen zin

Nog steeds zo vreemd, die verschillende bedragen studiefinanciering voor gemiddelde en bovengemiddelde inkomens in vergelijking met de minder inkomens?
waarom