- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begin met echt te irriteren aan al dat gepauper van je. Word eens volwassen en ga het echte leven in.

Ik heb stufi valt dat ook onder een uitkering? Dan ben ik ook een pauper namelijk
stel ik ben werkloos en zit in de ww, maar ik doe wel vrijwilligerswerk, dan ben ik dus nuttig voor de maatschappij en heet het volgens jou kromme redenering geen uitkeringNee. Dan krijg je geld terwijl je aan het werk (studeren) bent wat nuttig is voor de maatschappij.
stel ik ben werkloos en zit in de ww, maar ik doe wel vrijwilligerswerk, dan ben ik dus nuttig voor de maatschappij en heet het volgens jou kromme redenering geen uitkering

Als je werkloos bent en in de ww zit krijg je geen studiefinanciering voor zover ik weet![]()
maar jou definitie voor een uitkering is als je niet nuttig bent voor de maatschappij
Al wat ik zeg is: er moeten bepaalde voorwaarden verbonden zijn aan stemrecht. Een politieke partij hoeft dan niet te jagen naar de stem van iemand die lang werkloos is en er alle belang bij heeft om dat zo te houden, of een recidive crimineel die stemt voor de partij die hem het best uitkomt.
.
GroenLinks-kiezer wil Pechtold als premier
HILVERSUM - Kiezers van GroenLinks zien liever D66-leider Alexander Pechtold als nieuwe premier dan 'hun' partijleider Jolande Sap. Als er gekozen kan worden tussen 8 lijsttrekkers kiest 54 procent voor Pechtold. Na hem volgen Diederik Samsom (PvdA), Mark Rutte (VVD) en Emile Roemer (SP). Sap eindigt vijfde met 5 procent van de stemmen.
hoe stem je btw
je loopt binnen met je papieren, wat geef je aan die bureau mensen en wat daarna
hoe stem je btw
je loopt binnen met je papieren, wat geef je aan die bureau mensen en wat daarna
Toen ik voor het eerste mocht stemmen heb ik het eerst geoefend thuis met mijn vader.
Het is best lastig, maar zodra je het onder de knie hebt lukt het wel.
not sure.....