- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Frankrijk niet alleen, Duitsland en anderen natuurlijk ook. Maar om hen de schuld te geven van de crisis is wat simplistisch. De EU heeft Griekenland onterecht in de eurozone gelaten (oogje toe geknepen) dus slecht gewerkt als controleorgaan. En alleen maar omdat de EU altijd maar wilt uitbreiden zonder al teveel stil te willen staan bij de onbedoelde gevolgen van dat imperialistisch beleid.
Uitstel is geen afstel wat het faillissement betreft. De schuldenberg wordt alleen maar groter tot de zeepbel een keer spat en de schade nog een stuk groter is dan ze was geweest als we Griekenland gewoon failliet hadden laten gaan. Laat je vooral niet wijsmaken dat Europa goed bezig is.
Er is een Duitse documentaire geweest die heb ik hier een tijd geleden gepost. Daarin kon je duidelijk zien hoe het zover is kunnen komen. Griekenland heeft gewoon jarenlang royaal geleefd hoewel hun economie dat niet toeliet, mede dankzij de EU werd de echte economische situatie genegeerd en konden ze blijven lenen, tot het moment dat duidelijk werd dat ze het nooit zouden kunnen terugbetalen, dan was het feestje over. En denk maar niet dat Griekenland daarin uniek is, het verspreid als een olievlek.
Het faillissement is de ultieme regulator van een markt maar overheden accepteren dat niet. Men blijft dus tevergeefs bodemloze putten vullen (goed geld naar kwaad geld gooien). Ook al haalt dit over de lange termijn niets uit.
Ik meende dat het vooral Frankrijk was.
Maar goed, ze hadden inderdaad Griekenland failliet moeten laten gaan. Dan waren alleen de landen/bedrijven die onverantwoordelijk met geld zaten te strooien de lul geweest. Nu zijn we met zijn allen meegesleurd.
Net als dat Nederland garant stond voor het spaargeld bij die ijsland bank.. Slaat nergens op. Die mensen die besluiten toch zelf om hun geld op een instabiele bank te zetten tegen een rente die gewoon zo hoog is dat je er van kan verwachten dat er iets mis mee is. Er is een prima bijstand regeling dus er is geen enkele reden dat de staat garant moet staan voor spaargeld van onvoorzichtige mensen.
Maar inderdaad het is alleen maar uitstellen. Ze blijven maar met geld strooien en ik heb nog geen enkel plan gezien waarbij Griekenland daadwerkelijk geld op gaat brengen in plaats van maar te blijven lenen. Als ze het failliet laten gaan kunnen ze tenminste weer opnieuw beginnen met een schone lei.

Ik kom op de PVV uit.
Maar ga niet op ze stemmen vanwege het feit dat ze afgelopen keer geen verantwoording hebben genomen.
BTW mijn iraanse vriendin komt ook op de PVV uit

Gisteren het debat tussen Rutte en Roemer op Nederland 1.
Tot op heden vond ik het optreden van Roemer erg zwak, hij was zenuwachtig, maakte onnodige fouten.
In dit programma zie ik toch weer de oude Roemer terug (zoals 2 jaar gelden).
Hij was erg duidelijk en scherp. Voor het eerst in lange tijd weer duidelijk de winnaar van het debat. Dat mag ook wel 9 dagen voor de verkiezingen.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1286122
Te laat is onzin als je ziet wat Samsom in een paar dagen laat zien.Te laat denk ik, hij heeft nu teveel de indruk achtergelaten dat hij een lichtgewicht is waarbij het ontbreekt aan feitenkennis.
die meneer pechtold van de vvd moet volgens mij wel een enorme klap geld hebben uitgegeven hebben aan de BNR radio zender.
Elke uur weer hoor je zijn campagne spotje voorbij komen, en andere partijen met hun spotjes hoor je niet langskomen.
BNR is opgekocht?![]()

Het is tekenend voor de hedendaagse politiek dat eigenlijk iedere partij een leider heeft die regelmatig blundert. Echte staatsmannen zijn het allang niet meer.
die meneer pechtold van de vvd moet volgens mij wel een enorme klap geld hebben uitgegeven hebben aan de BNR radio zender.
Elke uur weer hoor je zijn campagne spotje voorbij komen, en andere partijen met hun spotjes hoor je niet langskomen.
BNR is opgekocht?![]()