MuscleMeat

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .

Nee... want t is wel een grote leugenaar.

T klinkt misschien wat vaag, maar ken er niks anders van maken...;)

---------- Post toegevoegd Tue 4 Sep 2012 om 20:23 ----------

Politici ;)

Denk dat er genoeg kritisch zijn en tegengas geven, maar bij Wilders is het een doel op zich geworden. Heb liever dat iemand dan ook vertelt hoe het wel moet.

:roflol: dat ik daar niet aan had gedacht...

En wie dan? Vind t allemaal een stel ja-knikkers.

Wilders is sowieso echt de enige met humor, de rest lijkt allemaal uit de handen van Chuck Testa te komen. Dat is al +1

Wilders is sowieso echt de enige met humor, de rest lijkt allemaal uit de handen van Chuck Testa te komen. Dat is al +1

Balkenende vorige keer was ook wel sterk :roflol:

Alleen jammer dat de beste lui uit de PVV weg gaan.. Hero, Richard.. Deden het altijd wel goed in de media.

Hero was een debiel... dat was echt een mafkees

Hoezo? Ik vond dat hij best wel goede punten had..

Als je ziet hoeveel lui wilders aan de kant gezet heeft blijkt wel dat hij een aardig goed punt had: Dat de pvv beetje een dictator cultuur was waar 1 man regeert en zijn achterban domme schaapjes zijn.

Ik ben wel blij met dat wijf op RTL 4... Die Roemer draait er weer lekker omheen

• Topic Starter Topic Starter
Ik zag zweetdruppels bij Samsom. Kost zetels!

verbaast mij keer op keer weer dat er mensen zijn die op de sp stemmen.

:o

1800 netto in de bijstand?

Daar kan eigenlijk geen laaggeschoold werk tegenop :roflol:

Las net een stukje over Apple en de FBI, nog een reden om op de piraten partij te stemmen. Alle andere partijen zijn brol :(

Ik weet waar ik op ga stemmen. Niet meer D66.

Als je even op welkepartijpastbijmij.nl kijkt komt de partij die het beste bij je past eruit.

Ik heb meer zoiets van "ik kan het niet echt ergens vinden het klinkt allemaal even slecht" daarom de piratenpartij. Leuk jong volk en je kan je altijd nog beroepen dat je niet op een van de serieuzere partijen hebt gestemd en dus bezwaar hebt tegen welk dan ook argument deze partij naar voren brengt...

ps
uit de enquete komt uit
1 pvda
2 sp
3 pvv

Laatst bewerkt:
ik weet waar ik op ga stemmen. Niet meer d66.

Als je even op welkepartijpastbijmij.nl kijkt komt de partij die het beste bij je past eruit.

Wel jammer dat bij sommige vragen bepaalde relevante antwoorden gewoon ontbreken, maar ik heb de indruk dat ze alleen antwoorden toelaten die tegelijk voorstellen zijn van de partijen. Deze test is wel beter dan eerdere tests.

Schermafbeelding 2012-09-05 om 00.22.32.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Schermafbeelding 2012-09-05 om 00.22.32.png

Wel jammer dat bij sommige vragen bepaalde relevante antwoorden gewoon ontbreken, maar ik heb de indruk dat ze alleen antwoorden toelaten die tegelijk voorstellen zijn van de partijen. Deze test is wel beter dan eerdere tests.

Ze zouden eigenlijk een financiele test moeten maken waarin je gewoon je persoonlijke situatie invult en waar dan uit komt welke partij financieel het handigst is voor jou. Ik verwacht dat 9 van de 10 mensen niet eens weet welke voordelen en nadelen de euro en europa precies met zich mee brengt :roflol:

D66 wil de subsidie duurzame energie (SDE+) verhogen tot 2,5 miljard per jaar. Dat maakt je keuze denk ik wel wat makkelijker, niet.

Ik ga voor blanco waarschijnlijk. Misschien Wilders.

Ze zijn allemaal niet echt goed. Net als dat de VVD zo anti-drugs is. En nu weer half anti-Europa.

Stembreker!

Ook handig voor iedereen die strategisch wil stemmen, wat niet zoveel uithaalt in je uppie.

"Strategisch" stemmen is de grootste onzin die er bestaat, en ik ga toch geen dubbeltje opgooien om te beslissen waar ik op stem :o

Uiteindelijk stem ik denk ik simpelweg financieel, moet even kijken wat mij nu het beste uitkomt.

Hij lag flink onder vuur inderdaad, had het zwaar ditmaal.

Als winnaar uitgeroepen van het debat, zal dus wel meevallen met het verlies aan zetels. Roemer wederom niet heel erg sterk, denk dat de SP zich meer zorgen moet maken om de dalende lijn. Grote kans dat ze terugkeren op het aantal zetels dat ze hadden voor de vorige verkiezingen en daarmee buitenspel komen te staan.

Denk dat het winnaar verhaal een influister effect is van alle media. Overal hoor je dat Samsom de grote winnaar is. Zo werken reclames ook, de kracht van het eeuwig herhalen.
Veel mensen nemen deze stelling dan ook klakkeloos over.

Ben het eens dat Roemer in het begin niet goed was. Maar Samsom was zeker niet de beste in het debat.

Dat gelul over stemwijzers. Ga gewoon zelf nadenken. Kijk naar het programma en de politicus.

Terug
Naar boven