AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
didibusted.jpg

samsomgreenpeacearrest.jpg

Ons toekomstig leider!

Echt of bewerkt?
Laten we hopen dat de VVD wint zodat ondernemers niet beboet worden.

haha, 100% echt!

haha lol een ad van "STEM VVD" bij dit topic :D

die foto's zijn wel prachtig, hoe die erbij hangt ook van "Zo dat was het dan al weer" :roflol:

Ik krijg het idee dat hij op die 2e foto zijn brek volgescheten heeft of er nog mee bezig is ?

Heb het al eerder in een topic gezegd over Samsom die gaat het erg goed doen voor PVDA. Hebben weer een linkse uitstraling i.p.v. middenpartij/dialoog zoeken met Cohen.

Eerlijk is eerlijk, het zijn ook andere tijden weer want integratie speelde geen rol dus was Cohen toen een makkelijk doelwit voor Wilders.

Maar goed, kijken hoe het er vanavond op TV uitkomt allemaal...

die foto's zijn wel prachtig, hoe die erbij hangt ook van "Zo dat was het dan al weer" :roflol:

Terwijl meneer daar lag te hangen waren ondernemers van zijn leeftijd bezig om iets bij te dragen aan de economie en dus samenleving. En nu jaren later wil meneer diezelfde ondernemers gaan straffen voor hun bijdrage.

Heb SP gestemd :o

vanochtend pvv gestemd, gewoon #1

Terwijl meneer daar lag te hangen waren ondernemers van zijn leeftijd bezig om iets bij te dragen aan de economie en dus samenleving. En nu jaren later wil meneer diezelfde ondernemers gaan straffen voor hun bijdrage.

Echt he :roflol:

Eigenlijk hadden we ons vast moeten ketenen voor zijn huis zodat hij geen campagne kon voeren.

Ik zat nog te twijfelen aan Fleurtje :heart:

4f20877203b16-20r7d3k.jpg

Maar ook gewoon maar Geert gedaan.

Heb CDA gestemd.. ben student :o.

Stemwijzer kwam de piratenpartij uit dafaq?

Kep tony van dijck gestemd van de pvv:)

Peejveejveej.

Vvd.

Vvd.

Hoop dat ze iig groter zijn dan PvdA

heb de piratenpartij gestemd :D

wou niet op de grote partijen stemmen, nog dat mijn stem verloren ging...

Geen voorkeur voor vdd tov pvda Remi? Vind het nog wel de moeite een stem uit te brengen, zie toch liever Rutte dan Samsom als premier.

Terug
Naar boven