XXL Nutrition

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Voorlopige prognose

Vvd 41
Pvda 40

Nice

VVD 41
PvdA 40
PVV 13
CDA 13
SP 15
D66 12
GL 4
CU 4
SGP 3
PvdD 2
50+ 3

Dat valt tegen voor de PVV zeg

Goed nieuws voor Nederland als de PVV flink zakt.

• Topic Starter Topic Starter
Hero niks, nada, noppes

50+ 3zetels? Wtf....

En geen piraten helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Die Spekman met zn kreukelige vodje

Als PvdA de grootste partij wordt, komt er per defenitie geen rechts kabinet. Dat zou er ook echt niet komen met Rutte, want het rechtse kabinet is net gevallen. Maar met PvdA is er wel een kans op een links kabinet van PvdA, SP, GL en D66, en dat is natuurlijk een foute boel en dient voorkomen te worden (middels stem op vvd). Dus een stem op PVV lijkt me zeker niet strategisch, het is gewoon een stem op PVV. Prima, want een grote PVV in de oppositie vind ik ook goed.

Nee klopt idd, maar zoals ik al zei wilde ik niet deelnemen aan de strijd tussen die 2 aangzn ik ze alle 2 niks vind..

Big T die er achter kwam dat ik sp stemde :roflol:

Crisis duurt nog minimaal 4 jaar, lekker links laten baggeren en over 4 jaar krijgt links de schuld van de crisis :roflol:

Het is wel duidelijk dat het richting de amerikaanse rechts-links keuze mogelijkheid gaat.

Dat wordt wel een makkelijke formatie zo dan.

Zijn dus weinig/geen andere coalities mogelijk dan met vvd en pvda samen?

Vvd / pvda - 41 / 40
Pvv / sp - 13 / 15
Cda / d66 - 13 / 12
Gl / cu - 4 / 4
Sgp / pvdd 3 / 2
Demente oudjes: 3

Lijkt me wel dat de ongeveer tegenoverliggende partijen vanaf het midden beetje gelijk scoren.

Nu maar hopen dat de PvdA haar rug recht houdt. Ik vrees dat de linkse-kiezer er wederom ingetuind is.

Laatst bewerkt:
Op wie hebben de mods gestemd?

OT:

Ik heb strategisch op PVV gestemd.... Ik vind t allemaal kk partijen... Serieus.. Maar de minste grote k*t partij vind ik PVV... En t is zoiezo zeker dat of PVDA (links) of VVD (rechts) de grootste word. Aangezien ik liever een rechts kabinet zie dan een linkse heb ik op een rechtse partij gestemd (PVV)... Wilde niet op VVD stemmen omdat ik niet deel wil nemen aan de strijd tussen wie t voor t zeggen krijgt in Nederland. Want vind t beide kk.. Dus dan maar voor een rechtse partij die t zoiezo niet voor t zeggen krijgt in NL maar wel de kans kan vergroten waardoor er een rechts kabinet komt

Jammer dat er zoveel mensen strategisch proberen te stemmen. Stem gewoon op de partij waar je het meeste achter staat.

Als ik dat stomme gelul op Rtl 4 zie heb ik al weer spijt van m'n stem...

Maar goed we zullen zien waar de meerderheid van Nederland ons naartoe sleurt.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 21:17 ----------

Jammer dat er zoveel mensen strategisch proberen te stemmen. Stem gewoon op de partij waar je het meeste achter staat.

Heb ik gdn, min of meer... Heb op de minste k*tste partij gestemd... Als ik niet 'strategisxh' gestemd had zou ik gewoon Blanco stemmen.

Laatst bewerkt:
50 Plus ook echt 3 zetels :roflol: t*ring

Terug
Naar boven