- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als PvdA de grootste partij wordt, komt er per defenitie geen rechts kabinet. Dat zou er ook echt niet komen met Rutte, want het rechtse kabinet is net gevallen. Maar met PvdA is er wel een kans op een links kabinet van PvdA, SP, GL en D66, en dat is natuurlijk een foute boel en dient voorkomen te worden (middels stem op vvd). Dus een stem op PVV lijkt me zeker niet strategisch, het is gewoon een stem op PVV. Prima, want een grote PVV in de oppositie vind ik ook goed.
VVD 41
PvdA 40
PVV 13
CDA 13
SP 15
D66 12
GL 4
CU 4
SGP 3
PvdD 2
50+ 3
Dat valt tegen voor de PVV zeg

Op wie hebben de mods gestemd?
OT:
Ik heb strategisch op PVV gestemd.... Ik vind t allemaal kk partijen... Serieus.. Maar de minste grote k*t partij vind ik PVV... En t is zoiezo zeker dat of PVDA (links) of VVD (rechts) de grootste word. Aangezien ik liever een rechts kabinet zie dan een linkse heb ik op een rechtse partij gestemd (PVV)... Wilde niet op VVD stemmen omdat ik niet deel wil nemen aan de strijd tussen wie t voor t zeggen krijgt in Nederland. Want vind t beide kk.. Dus dan maar voor een rechtse partij die t zoiezo niet voor t zeggen krijgt in NL maar wel de kans kan vergroten waardoor er een rechts kabinet komt
Jammer dat er zoveel mensen strategisch proberen te stemmen. Stem gewoon op de partij waar je het meeste achter staat.