- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen voorkeur voor vdd tov pvda Remi? Vind het nog wel de moeite een stem uit te brengen, zie toch liever Rutte dan Samsom als premier.
,
Jouw stem was zeker tactisch?
Maar ja ik zie liever rechts dan links idd.....
Nu ik er over nadenk denk ik toc dat ik maar effe ga stemmen.
T word PVV of VVD..

,
T word PVV of VVD..
Ik zat nog te twijfelen aan Fleurtje
![]()
Maar ook gewoon maar Geert gedaan.
Kan je niet op meerdere personen stemmen op de zelfde lijst?
Maak het hele vel maar rood of zo.,
T word PVV of VVD..
Vooral doen, zeker als je PVV stemtMaak het hele vel maar rood of zo.
Op wie hebben de mods gestemd?
OT:
Ik heb strategisch op PVV gestemd.... Ik vind t allemaal kk partijen... Serieus.. Maar de minste grote k*t partij vind ik PVV... En t is zoiezo zeker dat of PVDA (links) of VVD (rechts) de grootste word. Aangezien ik liever een rechts kabinet zie dan een linkse heb ik op een rechtse partij gestemd (PVV)... Wilde niet op VVD stemmen omdat ik niet deel wil nemen aan de strijd tussen wie t voor t zeggen krijgt in Nederland. Want vind t beide kk.. Dus dan maar voor een rechtse partij die t zoiezo niet voor t zeggen krijgt in NL maar wel de kans kan vergroten waardoor er een rechts kabinet komt
Terwijl meneer daar lag te hangen waren ondernemers van zijn leeftijd bezig om iets bij te dragen aan de economie en dus samenleving. En nu jaren later wil meneer diezelfde ondernemers gaan straffen voor hun bijdrage.
. Ik kan er inkomen dat je kritiek kan hebben op de invulling ervan (greenpeace) maar elk protest afdoen als onewenst afdoen getuigt van een mager wereldbeeld, no offence.