AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Die laatste debatten hebben het waarschijnlijk toch gedaan voor Pvda. Veel zwevende kiezers zullen aan de hand daarvan toch naar Pvda zijn gegaan ipv Wilders.

Snap het probleem niet echt.

VVD en PvdA zijn dan wel groot in de tweede kamer, in de eerste kamer komen ze lang niet aan een meerderheid. CDA of D66 gaan er nooit in hun eentje bij zitten.

Dus wordt gewoon VVD/PvdA/CDA/D66

Snap het probleem niet echt.

VVD en PvdA zijn dan wel groot in de tweede kamer, in de eerste kamer komen ze lang niet aan een meerderheid. CDA of D66 gaan er nooit in hun eentje bij zitten.

Dus wordt gewoon VVD/PvdA/CDA/D66

Je vergeet dat wetsvoorstellen niet direct in de eerste kamer terecht komen, voordat die wetsvoorstellen daar zijn ben je wel even verder. Tijd genoeg om bij de provinciale verkiezingen ook daar een meerderheid te pakken. Vorige kabinet werd er ook amper door gehinderd.

Weet Mark eindelijk hoe ik me voel als ik uit ga en door de club loop.

Prachtig die bijna halvering van de PVV. Ging me al bijna zorgen maken zoals het er hier en wel meer op internet aan toe gaat. Maar dat is gelukkig geen afspiegeling dus. (Denk dat ik ook vaker naar buiten moet.)

Verder jammer en raar dat de VVD toch nog zo groot heeft kunnen worden na de laatste 2 jaar, maar niet-christelijk en "liberaal" rechts heeft ook weinig andere keus.

Denk dat ik het niet zo jammer vind dat de SP ingeklapt is ten voordele van de PvdA. Had de SP graag groot gezien maar als zij niet of enorm groot waren geweest had je een halve SP en een halve PvdA gehad en zouden zij minder kunnen doen in een coalitie dan zo'n grote PvdA nu denk ik. ..Alhoewel de PvdA in het verleden altijd wel k*t uit een coalitie komt maar nu roepen zij opgeschoven naar links te zijn. Dus ben benieuwd.

Duurt wel even, dat kan dit keer dus wel een probleem zijn. Was even vergeten die verkiezingen gewoon een 4 jaarlijkse cyclus hebben. Tweede Kamerverkiezingen normaal gesproken ook maar inmiddels is om de 2 jaar standaard geworden.

Prachtig die bijna halvering van de PVV. Ging me al bijna zorgen maken zoals het er hier en wel meer op internet aan toe gaat. Maar dat is gelukkig geen afspiegeling dus. (Denk dat ik ook vaker naar buiten moet.)

Verder jammer en raar dat de VVD toch nog zo groot heeft kunnen worden na de laatste 2 jaar, maar niet-christelijk en "liberaal" rechts heeft ook weinig andere keus.

Denk dat ik het niet zo jammer vind dat de SP ingeklapt is ten voordele van de PvdA. Had de SP graag groot gezien maar als zij niet of enorm groot waren geweest had je een halve SP en een halve PvdA gehad en zouden zij minder kunnen doen in een coalitie dan zo'n grote PvdA nu denk ik. ..Alhoewel de PvdA in het verleden altijd wel k*t uit een coalitie komt maar nu roepen zij opgeschoven naar links te zijn. Dus ben benieuwd.

I agree

Vergeet niet dat studenten helemaal geplukt worden nu, op naar een.sociaal leenstelsel

13.000 schuld en iemand vind dat terecht?? Ga spelen met je Apple laptop, maar voor mij is studeren dan amper te betalen. Ja na je studie jarenlang betalen terwijl alle lonen bevroren worden.
Straks flikken ze het ook nog om de gehele studiebeurs MET terugwerkende kracht om te zetten in een leenstelsel. :roflol:

Wanneer is er nou zekerheid over de uitslag?

LA the Voices :roflol: Vals als de t*ring, goed bezig.

"I'm geuing to sheuw yeu the face of the meust hated person in politics".

Die laatste debatten hebben het waarschijnlijk toch gedaan voor Pvda. Veel zwevende kiezers zullen aan de hand daarvan toch naar Pvda zijn gegaan ipv Wilders.

Wat zeg jou nou weer? Het is toch zo duidelijk als wat dat een hele benden van de SP is overgelopen naar de PvdA. Dat zijn gewoon de emotiestemmers. Ze zien zo'n Samsom op TV en hij komt oprecht en normaal over, plus hij is sterker in debatten dan Roemer. Het partijprogramma zal zulk soort mensen een zorg zijn. De persoon is veel meer waard voor ze.

Wat een hippie

Mark Rutte heeft er hard aan getrokken volgens Edith Schippers, weten we dat ook weer.

Terug
Naar boven