XXL Nutrition

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
'Let's start a fire, we take over now' :roflol: Toepasselijke muziek bij de PvdA. En ja ik loop wat achter, timeshift is wel handig maar moet nog wat minuten doorspoelen nu.

fapfapfapfap, als die langstudeer boete er maar af gaat. Dan vind ik alles goed ;)

Oh, en benzine mag ook wel omlaag :o

Cob Johen is ook van de partij

Alle 50+'ers terug naar hun eigen land. :mad:

Damn, je 18e verjaardag is tegenwoordig shet. Je denkt dat je de wereld aankan maar de werkelijkheid is dat je wordt knetterhard wordt afgetroffeld door de overheid. Je kan je kont nog niet draaien of er ligt alweer een nieuwe rekening in de bus.

Het is een grote oplichtersbende daar in Den Haag.

bom erop!!

De thuisbasis van de bende is echt niet Den Haag hoor.

Nederlandse anti-overheidheld kom er maar in!

in b4 Anders Breivik.

PVV -11.. tsjonge.. en VVD nu 44 zetels.. intredasting.

292wx36.png

De trend in beeld. SP in werkelijkheid nog verder omlaag, PVV ook. VVD en PvdA verder omhoog. Onwerkelijk hoe PvdA gedraaid is.

44 voor VVD en 40 voor PvdA, gaat iig de goede kant op.

Wat een k*t uitslag, nu krijgen we wss het slechtste van beiden.
VVD zorgt voor het behoud van de hypotheekrenteaftrek en de PVDA voor de waardeloze sociale punten.

Vergeet niet dat studenten helemaal geplukt worden nu, op naar een.sociaal leenstelsel

13.000 schuld en iemand vind dat terecht?? Ga spelen met je Apple laptop, maar voor mij is studeren dan amper te betalen. Ja na je studie jarenlang betalen terwijl alle lonen bevroren worden.

Alleen luie studenten worden geplukt.

Gelukkig heeft SP veel verloren ten opzichte van de peilingen. Uitslag met VVD en PVDA als grote partijen is natuurlijk k*t.

Vergeet niet dat studenten helemaal geplukt worden nu, op naar een.sociaal leenstelsel

13.000 schuld en iemand vind dat terecht?? Ga spelen met je Apple laptop, maar voor mij is studeren dan amper te betalen. Ja na je studie jarenlang betalen terwijl alle lonen bevroren worden.

Ja we kunnen allemaal de fabriek wel in. Dat wil de pvda toch?

Terug
Naar boven