AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
En het mooiste van dese uitslag is toch wel GL op 4 imo.

En het mooiste van dese uitslag is toch wel GL op 4 imo.

-11 PVV vind ik dan mooier, maar ik denk dat ze rebounden als ze niet blijven hangen in hetzelfde verhaal dat ze constant verkopen over massa immigratie en Europa. Genoeg stemmers die een alternatief op rechts zoeken en de VVD knalt vanzelf omlaag als ze met de PvdA hebben geregeerd.

Wat ontzettend zwak van Sap
had al 0 respect voor die partij maar is nog verder gedaald, t*ring :roflol:

No offence, maar toch vermakelijk die haat jegens GL.

Tja het is toch wel de partij waar ik mij het minst in kan vinden, dus die zie je ook graag onderaan staan.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Sep 2012 om 22:54 ----------

Wat ontzettend zwak van Sap
had al 0 respect voor die partij maar is nog verder gedaald, t*ring :roflol:

Jammer dat ik het niet gezien heb, had ze weer een stekkerdoos bij?

[22:48u] Toespraak Jolande Sap (GL)
Jolande Sap reageerde in een toespraak op een partijbijeenkomst: "Bedankt voor deze ontvangst Het is een bizarre avond geworden! Wie had dit verwacht? Allereerst gefeliciteerd aan de winnaars PvdA, VVD en D66! Het is verder natuurlijk fantastisch nieuws dat de PVV verloren heeft waarmee het populisme enorm is teruggedrongen. En dan wij zelf. Heel erg jammer. Misschien komt er nog wat bij. We wisten toen we begonnen dat het lastig ging worden om het vertrouwen terug te winnen. Wat ik wel overal gemerkt heb is dat mensen onze idealen delen. Er zijn veel nederlanders die snakken naar een groener en socialer Nederland. Helaas dachten veel "Waar zijn ze mee bezig". Wij weten dat we veel geleerd hebben, en dat het vooral achter ons ligt. Helaas hebben we Nederland niet kunnen overtuigen, maar dat gaan we de komende jaren weer doen. We weten dat onze idealen té belangrijk zijn om te laten liggen.

Gaan juichen omdat de PVV verliest, terwijl je zelf gehalveerd bent :roflol:

Je partij laten slopen door een allochtoon en dan blij zijn dat de PVV verloren heeft :roflol: Sap is goed de weg kwijt, stap gewoon op.

Debat pfff :roflol: geen wonder dar pvda zo hoog staat. Full r*tard is full

Volgens mij heb ik dit wel is vaker gezegd maar nog eens,

Hans Spekman is volgens mij de minst verzorgde man op de Nederlandse televisie

Volgens mij heb ik dit wel is vaker gezegd maar nog eens,

Hans Spekman is volgens mij de minst verzorgde man op de Nederlandse televisie

in een sterk en sociaal Nederland hoef je niet meer verzorgd rond te lopen...beetje zoals vrouwen die zichzelf vetmesten na t trouwen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een k*t uitslag, nu krijgen we wss het slechtste van beiden.
VVD zorgt voor het behoud van de hypotheekrenteaftrek en de PVDA voor de waardeloze sociale punten.

Terug
Naar boven