- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdorie, ik blijf toch nog maar even zitten, het wordt nog wel spannend.
Mark Rutte heeft er hard aan getrokken volgens Edith Schippers, weten we dat ook weer.
Je weet hoe sceptisch ik tegenover politiek sta en mensen die zich aangetrokken voelen tot politiek en al helemaal als dat ook nog eens figuren zijn zoals Samsom. Ik beweer trouwens nergens dat je ambitie per se ondernemen moet zijn om iets bij te dragen. Dat zou idd nergens op slaan. Dit is een specifiek geval waar mijn reactie over gaat. Dat laatste bekijk ik dus als straw man (maar neem aan dat dit niet met opzet was).ja want sociaal of politiek engagement is bij voorbaat minderwaardig aan een eigen zaak starten.. Ik kan er inkomen dat je kritiek kan hebben op de invulling ervan (greenpeace) maar elk protest afdoen als onewenst afdoen getuigt van een mager wereldbeeld, no offence.
Als er altijd zo werd gedacht was er ook geen Amerikaanse of Franse revolutie geweest.
Mark Rutte heeft er hard aan getrokken volgens Edith Schippers, weten we dat ook weer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaha die groenlinks hipsterk*tjes
huilieeeeee

Vreemd. Zo'n verrassing kan het toch niet zijn geweest dat er niemand op groenlinks stemt![]()
alleen maar minnetjes