AndroidHealthClinic

Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

Peiling Peiling Op welke partij ga jij stemmen? (Tweede Kamerverkiezingen 2012)

• Totaal stemmers
    237
  • Peiling gesloten .
Ja maar uitgerekend groenlinks :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.024
Femke Halsema vond ik vroeger altijd een geil ding :D

Eerste test voor Rutte komt er al aan aangezien Griekenland snel een derde bailout nodig gaat hebben (volgens IMF)

Ach, dat hele europa wordt een simpel verhaal. Ik ben er absoluut geen fan van. Ik begrijp nog steeds niet dat wij, ook al halen wij praktisch alles uit import en export, dan per se deel uit moeten maken van de EU.
Noord-europa wordt gewoon kartrekker in het hele verhaal. Zuid-europa bungelt er maar wat bij. Uiteindelijk zal een gemiddelde worden bereikt, en dat zal ervoor zorgen dat zuid-europa rijker wordt dan ze nu zijn, en noord-europa armer. Kortom, landen zoals NL en Duitsland zullen het hardst de zak zijn.

Dit plan zal niet worden afgeremd ben ik bang. Totdat het op den duur één europa wordt, met allerlei lidstaten, net zoals Amerika. Daar zal het wel heen gaan ben ik bang.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pvv 59.stemmen :haha:

anti europa echt doeloze partij....

Pvdd, mogen niet verdwijnen. Helaas maar 2 zetels.

Waarom vind je die partij zo belangrijk?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 16:49 ----------

Als het ESM eenmaal door is krijg je misschien spijt van deze woorden.

Balans, als ze net zo groot waren als de pvda, vdd, d66...dan had ik waarschijnlijk niet voor ze gestemd.

Maar er moet natuurlijk wel een partij zijn die zich sterk maakt voor de dieren. Dat vind ik belangrijk, dierenleed is net zo erg als mensenleed, alleen voor ons een ver van je bed show.

Ik heb in slachthuizen gewerkt in de jaren 90 en begin 2000, ik weet waar ik over praat.

Balans, als ze net zo groot waren als de pvda, vdd, d66...dan had ik waarschijnlijk niet voor ze gestemd.

Maar er moet natuurlijk wel een partij zijn die zich sterk maakt voor de dieren. Dat vind ik belangrijk, dierenleed is net zo erg als mensenleed, alleen voor ons een ver van je bed show.

Ik heb in slachthuizen gewerkt in de jaren 90 en begin 2000, ik weet waar ik over praat.

Mee eens

Waarom vind je die partij zo belangrijk?

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 16:49 ----------

Als het ESM eenmaal door is krijg je misschien spijt van deze woorden.

Sorry ik heb iets te grof gezecht, doeloos is.geen 1partij maar.sommige stam punten vind ik gewoon raar

Terug
Naar boven