Fitness Seller

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 290
  • Weergaven 57K
  • Volgers 97

Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?


  • Totaal stemmers
    512

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
scheermes was idd geen succes want ik hakte er een stuk vel af. doe het nu af en toe met me neustrimmer. beroerde is alleen dat het net is als de paar haartjes op me schouders de ene dag zit er niks en de dag erna zit er ineens een haar van 1,5cm.
gelukkig valt me hoofdhaar bijna over me oren, dan ben ik hier van verlost.

Neustrimmer bedoelde ik idd.
Heb er zelf gelukkig niet zo'n last van, maar mijn vriend kan 'm ook bijna elke dag gebruiken.
 
Ballen. Vrouwtjes houden van gladde ballen.
Verder scheer ik niks. Ben ook absoluut niet harig wat ik persoonlijk best relaxt vind.
 
Ballen. Vrouwtjes houden van gladde ballen.
Verder scheer ik niks. Ben ook absoluut niet harig wat ik persoonlijk best relaxt vind.

Jammer dat in de enquete alleen "scrotum" genoemd wordt en "schaamhaar" niet.
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk, maar met alle haar weg (alles volledig glad: ballen + schaamstreek), heb ik het gevoel dat ik met een kind in bed lig. (no offence).
 
ik onthaar me oren sinds kort ook.
sinds ik me heb laten verlijden om me baard en hoofdhaar te laten knippen bij de Turkse kapper voor een 10tje heb ik oorhaar. hij heeft het 1x weggebrand en nu heb ik de oren van een 80jarige met dikke stoppels en shit :(

:haha:
 
Jammer dat in de enquete alleen "scrotum" genoemd wordt en "schaamhaar" niet.
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk, maar met alle haar weg (alles volledig glad: ballen + schaamstreek), heb ik het gevoel dat ik met een kind in bed lig. (no offence).
Schaamhaar trim ik tot een centimetert. Ik ken persoonlijk ook geen vrouwen die houden van een volledig kale penis. Hou ik zelf ook niet van bij vrouwen. Zelf ook de associatie met een kind dan. Denk dat dat toch iets universeels is ongeacht geaardheid :D
 
Schaamhaar trim ik tot een centimetert. Ik ken persoonlijk ook geen vrouwen die houden van een volledig kale penis. Hou ik zelf ook niet van bij vrouwen. Zelf ook de associatie met een kind dan. Denk dat dat toch iets universeels is ongeacht geaardheid :D

Wat ons betreft wel :D Toch heb ik het idee (alleen maar een idee, geen ervaring - puur gebaseerd op wat ik weleens op internet zie) dat best veel mannen/vrouwen alles glad maken. Misschien voer voor een nieuw enquete;-)
 
Wat ons betreft wel :D Toch heb ik het idee (alleen maar een idee, geen ervaring - puur gebaseerd op wat ik weleens op internet zie) dat best veel mannen/vrouwen alles glad maken. Misschien voer voor een nieuw enquete;-)
Vraag het aan tbeest. :D

Enkel schaamhaar. Ik ben aan het experimenteren met zo'n Veet-spray. Werkt best goed, maar redelijk duur als je zo behaard bent als ik. :p
 
Vraag het aan tbeest. :D

Enkel schaamhaar. Ik ben aan het experimenteren met zo'n Veet-spray. Werkt best goed, maar redelijk duur als je zo behaard bent als ik. :p

Je gebruikt zo'n spray op DIE plek? Geen idee of het kwaad kan, maar het idee dat je daar met chemicaliën werkt...
 
Je gebruikt zo'n spray op DIE plek? Geen idee of het kwaad kan, maar het idee dat je daar met chemicaliën werkt...
Het is en blijft huid he. In scheerschuim zitten ook chemicaliën, en in wax ook (voor zover ik weet).
 
Het is en blijft huid he. In scheerschuim zitten ook chemicaliën, en in wax ook (voor zover ik weet).

Yep, maar scheerschuim onthaart niet....
 
Jammer dat in de enquete alleen "scrotum" genoemd wordt en "schaamhaar" niet.
Ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk, maar met alle haar weg (alles volledig glad: ballen + schaamstreek), heb ik het gevoel dat ik met een kind in bed lig. (no offence).
Ik ging er eigenlijk vanuit dat geen enkele man (misschien onterecht?) zijn schaamhaar volledig weghaalt, bijknippen/trimmen doen de meesten wel maar deze poll ging echt over zeg maar kaal. Dus vond het niet echt nodig om het toe te voegen.

Zelfs vrouwen laten tegenwoordig een streepje staan, anders is het idd geen gezicht.
 
Zelfs vrouwen laten tegenwoordig een streepje staan, anders is het idd geen gezicht.

Gek eigenlijk - ik als onwetende homoman zou nu juist denken dat mannen dat gebied bij de vrouw nu juist het liefst helemaal glad zouden zien.
 
-neus
-gezicht
-tepels (geen borsthaar)
-oksels
 
borst
buik
rug
 
7 pagina's aan mannen die van alles wegplukken en scheren.
Voor een wedstrijd ok, maar altijd?

Wat is dit? :o
 
7 pagina's aan mannen die van alles wegplukken en scheren.
Voor een wedstrijd ok, maar altijd?

Wat is dit? :o

Waardeloos he? :o
En dan hoop je op DBB stoere mannen te vinden...:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven