AndroidHealthClinic

Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf?

Peiling Peiling Op welke plaatsen onthaar jij jezelf volledig?

• Totaal stemmers
    512
Status
Niet open voor verdere reacties.
7 pagina's aan mannen die van alles wegplukken en scheren.
Voor een wedstrijd ok, maar altijd?

Wat is dit? :o

Is gewoon proper toch?

Weet niet of je een vriend/man hebt. Maar denk dat je het zelf ook aangenaam vindt dat je vriend/man geen behaarde rug heeft of zijn zaakje daar vanonder niet bij houdt.

Of je moet er gewoon voor zijn voor een bos haar daar vanonder, is ieder zijn voorkeur natuurlijk.

Ik begrijp dat jij dus liever een behaarde man hebt (schaamstreek/oksels/bilnaad etc.) dan een wat verzorgder type.

Denk dat het vooral over borst, oksel (slierten kunnen niet, mar 2cm ziet er imo minder gay uit dan kaal), arm en beenhaar ging.

Ik vind oprecht al dat kale gedoe heel onaantrekkelijk. Meisjes horen glad en zacht te zijn. Mannen harig.
Natuurlijk is rughaar niet zo fraai, maar haar op de borst, benen en below hoort erbij. Liefst netjes getrimd, maar kaal?
Dat heeft iets kinderlijks, los van de lelijke irritatie die er vaak van komt wat natuurlijk lelijker is dan haar.

Ik vind het prettig als mannen gewoon mannen blijven.

i'm out.

Ik begrijp dat jij dus liever een behaarde man hebt (schaamstreek/oksels/bilnaad etc.) dan een wat verzorgder type.

Dus jij stelt lichaamsbeharing op die plaatsen gelijk aan onverzorgdheid.

Beetje kort door de bocht.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 11:05 ----------

Ik vind oprecht al dat kale gedoe heel onaantrekkelijk. Meisjes horen glad en zacht te zijn. Mannen harig.
Natuurlijk is rughaar niet zo fraai, maar haar op de borst, benen en below hoort erbij. Liefst netjes getrimd, maar kaal?
Dat heeft iets kinderlijks, los van de lelijke irritatie die er vaak van komt wat natuurlijk lelijker is dan haar.

Er is er één harig hoera, hoera, dat kun je wel dat zien dat is..... ;)

Laatst bewerkt:
Godver net alles eraf gehaald omdat alle stoere mannen van DBB dat doen, blijkt dat vrouwen gewoon haar willen. :sad:

++

Idd! Mannen niet. Anders kan ik evengoed hetero worden:D

++

Idd! Mannen niet. Anders kan ik evengoed hetero worden:D

Eerste keer dat we het eens zijn, f**got.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 21:43 ----------

Dus jij stelt lichaamsbeharing op die plaatsen gelijk aan onverzorgdheid.

Beetje kort door de bocht.

---------- Post toegevoegd Wed 13 Mar 2013 om 11:05 ----------

Er is er één harig hoera, hoera, dat kun je wel dat zien dat is..... ;)

Je weet, jij en ik zijn als peper en zout <3 dumb en ell, bar met bel en eelt en hand.

Me love you long taim. :heart:

Je zult wel rap van gedacht veranderen als je een foto van m'n harige reet ziet!

Je zult wel rap van gedacht veranderen als je een foto van m'n harige reet ziet!

Misschien is er veel mis met mij, maar ik heb echt geen moeite met een harige reet.
Rughaar is wel bah.

Het zal wel een leeftijds-thingie zijn :o
Ik ga echt over mijn nek van die gladgeschoren voorkantjes. Zie je ineens zo'n uitsteeksel in vol ornaat, shaven ..not stirred, _O-

Het doet me denken aan Gwar in de jaren 90'

I purr 4 furr, srs.
Mits onderhouden, want vachtjes zijn bleh.

er is nou eenmaal een groot verschil tussen jongetjes en mannen en meisjes en vrouwen.

Bovenarmen en scrotum...

@ de mensen die hun rug en dergelijke doen, is toch een gans gedoe? Om de hoeveel tijd doen jullie dit dan? En met een scheermes of?

Oksels staan te kort in het lijstje.

Jij bent getrouwd.

elvis-pensive.gif

Als je vrouw dit leest krijg je die riem over je achterste, mister.

mijn borst allee die tien haren:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven