Fitness Seller

Op welke politieke partij ga jij stemmen ?

Peiling Peiling welke partij stem jij ?

• CDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Klusmier-unie (christenunie)

Stemmen: 1 0,7%
  • PVDA

Stemmen: 3 2,2%
  • Trots op nederland

Stemmen: 2 1,5%
  • Pvv geert wilders

Stemmen: 56 41,5%
  • D66

Stemmen: 13 9,6%
  • SP

Stemmen: 5 3,7%
  • Groenlinks

Stemmen: 2 1,5%
  • VVD

Stemmen: 11 8,1%
  • SGP

Stemmen: 1 0,7%
  • Ik stem niet

Stemmen: 6 4,4%
  • Weet nog niet/misschien

Stemmen: 12 8,9%
  • Ik ben belg en stem niet

Stemmen: 20 14,8%

• Totaal stemmers
    135
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Hoop dat ik niks vergeten ben, kleine partijen heb ik eruit gelaten.

Dierenpartij enz enz, laat die maar koetjes aaien in de stal.

Ik weet het echt niet.
Ik ben niet links, maar absoluut ook niet rechts, maar ook totaal niet voor een christelijke partij.
Op een aantal punten heeft VVD sterke punten, maar grotendeels vind ik toch wel de Sp beter. Groenlinks kan wat mij betrefd gestolen worden. Als het aan hun ligt lopen we onze blote voeten en mogen we geeneens meer een scheet laten op straat vanwege vervuiling.

Dankje Arnold.
Toch lastig de VVD ligt toch vrij neutraal met alles. En de PVV mag van mij zich ook wel 'ns bewijzen.

De SP heb ik laten vallen een tijd terug, vond hun gedachte gang niet echt.

Als er over 2 jaar nog een puinhoop is dan stem ik PVV, daarna VVD. Dus in deze volg orde.

Is anoniem jongens, dus wees niet bang voor 1 mes in je buik, of 2 :D

oopsie verkeerd gelezen, ik dacht op wie zou je stemmen..
Ik heb nog geen stemrecht.
PVV zou ik op willen stemmen

Verwacht dat niet teveel mensen op pvv stemmen want heb me vaak laten vertellen op het forum dat het slechts een klein groepje ongelukkige mensen zijn die geert stemmen, we gaan zien hoeveel mensen dan ongelukkig zijn op het forum.

Of misschien stemmen ze juist pvv omdat ze ongelukkig zijn.

Er is maar 1 partij die duidelijk zijn menig laat horen over het optreden tegen die marokaanse verlepte teringtyfus k*t mannetjes en dat vind ik een erg belangrijk punt.

pvv dus

Wilders.

zo al 7 stemmen voor pvv word mooi lijstje hier. ik stem voor pvv :D als ik stemrecht had

Vraagje voor de Nederlanders: is PVV nu identiek aan het VB wat betreft cordon sanitair of heeft PVV écht de mogelijkheid mee te spelen in de politiek? Ik vraag dit omdat ik rechts in Nederland dan liever waarschuw: als een partij in een cordon zit dan gooi je echt je stem weg.

Niemand wilt met de pvv een coalitie vormen in NL.

Vraagje voor de Nederlanders: is PVV nu identiek aan het VB wat betreft cordon sanitair of heeft PVV écht de mogelijkheid mee te spelen in de politiek? Ik vraag dit omdat ik rechts in Nederland dan liever waarschuw: als een partij in een cordon zit dan gooi je echt je stem weg.

Als ze de meeste stemmen hebben kunnen ze alleen gaan regeren, als ze in de top 3 zitten kunnen ze met een andere partij regeren maar alle partijen hebben laten weten dit niet te willen.

Omdat ze anders ook 24/7 beschermd moeten worden of afgemaakt worden.Dus voor de pvv is het belangrijk de meeste stemmen te krijgen.Daarbij wil de pvv ook niet met linkse partijen werken, misschien met de vvd of ton.

Zei je ook al hierboven, heb je goed gezien.

Als ze niet bedreigt willen worden kunnen ze beter geen coalitie vormen met de PVV idd.

Rutte(VVD) heeft ooit weleens gezegd erover willen praten maar lijkt me sterk dat die partij dat ook echt gaat doen.

PVV zal waarschijnlijk altijd in de oppositie blijven. Helaas.

Maar ik zie het niet als een weggegooide stem. De PVV zal roeren waar het stinkt en overal een vinger in de pap hebben. Lekker rellen in de tweede kamer, om de regerende partijen scherp te houden.

:roflol: weggegooide stem, kan het nog spannender jongens, we gooien ons land weg als het zo doorgaat.

Sowieso is geen enkele stem een weggegooide.

Als ze de meeste stemmen hebben kunnen ze alleen gaan regeren, als ze in de top 3 zitten kunnen ze met een andere partij regeren maar alle partijen hebben laten weten dit niet te willen.

Hier klopt niets van natuurlijk. Als ze de grootste partij zouden worden (wat ik nooit zie gebeuren) dan hebben ze nog minstens 75 zetels nodig om een regering in hun eentje te kunnen vormen.

En ze hoeven echt niet in de top 3 te komen om mee te kunnen regeren hoor. Kijk nu naar de CU of D66 in het verleden.

Terug
Naar boven