Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ze kunnen wel zweeppartij zijn, maar ergens blijft het jammer dat rechts op dit moment geen echte machtspartij op poten kan zetten, zeg nu zelf, pas dan kan je echt de touwtjes in handen nemen.
Hier klopt niets van natuurlijk. Als ze de grootste partij zouden worden (wat ik nooit zie gebeuren) dan hebben ze nog minstens 75 zetels nodig om een regering in hun eentje te kunnen vormen.
En ze hoeven echt niet in de top 3 te komen om mee te kunnen regeren hoor. Kijk nu naar de CU of D66 in het verleden.
H op tv heb ik mij laten vertellen dat ze dus alleen kunnen regeren als ze de meeste stemmen hebben.
Of je moet naar betere zenders kijken of beter leren luisteren. Je kan met 45 zetels gemakkelijk de grootste partij worden maar hoe kan je in je eentje regeren als de kamer er in totaal 150 heeft?
Ok ze kunnen wel zweeppartij zijn, maar ergens blijft het jammer dat rechts op dit moment geen echte machtspartij op poten kan zetten, zeg nu zelf, pas dan kan je echt de touwtjes in handen nemen.
Weet ik niet hoe dat kan ?
Hoe kan het dat sommige partijen die ook stemmen hebben niet mee mogen regeren omdat de grote partijen dit niet willen ?
mocht de pvv de grootste partij worden mogen zei ook bepalen met wie ze regeren en wie niet?
moet je me eens uitleggen.
VVD? TON? Hebben ze dit onder elkaar afgesproken of is het iets wat ze individueel zeiden?
Anders moest het D66 worden. Alexander Pechtold is een topgozer.
Hier klopt niets van natuurlijk. Als ze de grootste partij zouden worden (wat ik nooit zie gebeuren) dan hebben ze nog minstens 75 zetels nodig om een regering in hun eentje te kunnen vormen.