AndroidHealthClinic

Open NK Prep

• Topic Starter Topic Starter
Alleen is het je psoas niet, je voelt het daar alleen, is secundair. Geeft niks, je was verder altijd tevreden over hem toch? Ik weet ook niet alles.

Het was de eerste keer dat ik daar heen ging. Ik doe nu deze stretch voor de piriformis (maar dan mannemlijker ;)), misschien heb jij nog andere goede tips?

WhKvM2y_seated-piriformis-stretch%255B1%255D.jpg

nah denk het niet haha nog nooit mee gedaan aan een powerlift wedstrijd, denk ook niet dat ik veel kans maak :p

Nou ja, het is goed om je kracht te meten en je te dwingen sterker te worden :) Voor mij althans.

Hoop dat het snel beter word !!!
Weet je trouwens in welke klasse je gaat mee doen ?

Thanks!

Als je stats kloppen, dan hoef je je geen zorgen te maken ;) Haha, gewoon tot 74kg weer denk ik.

Het was de eerste keer dat ik daar heen ging. Ik doe nu deze stretch voor de piriformis (maar dan mannemlijker ;)), misschien heb jij nog andere goede tips?

WhKvM2y_seated-piriformis-stretch%255B1%255D.jpg

Nou ja, het is goed om je kracht te meten en je te dwingen sterker te worden :) Voor mij althans.

Thanks!

Als je stats kloppen, dan hoef je je geen zorgen te maken ;) Haha, gewoon tot 74kg weer denk ik.

ja maar sterkerworden kan ook zonder wedstrijd, als ik mee doe wil ik winnen :o

In welke klasse ga je liften? Ik wil zelf ook mee gaan doen.

Zorgen maken doe ik altijd , wil eenmaal beter/sterker worden .
En aangezien je mee doet met NK RAW en ik ook wel mee wil doen en je meer ervaring heb dan mij moet ik van je leren he.

Zo doe ik hemn zelf ook altijd. De mannelijke variant bekijk je hier:

ja maar sterkerworden kan ook zonder wedstrijd, als ik mee doe wil ik winnen :o

Haha met die instelling moet je niet beginnen man. Als je niet de nr 1 van de wereld ben, zul je nooit winnen. ;)
In welke klasse ga je liften? Ik wil zelf ook mee gaan doen.

Cool, ik hoop in de 74kg klasse. Jij?

Zorgen maken doe ik altijd , wil eenmaal beter/sterker worden .
En aangezien je mee doet met NK RAW en ik ook wel mee wil doen en je meer ervaring heb dan mij moet ik van je leren he.

Haha, nou als je vragen hebt of wat dan ook, PM sturen mag altijd. :)

Zo doe ik hemn zelf ook altijd. De mannelijke variant bekijk je hier:

Ah die ken ik ja. Verder help een good old fashioned glute smash met een lacrosse ball ook gok ik. Want die doet nog meer zeer dan die uit het filmpje. :D

Haha met die instelling moet je niet beginnen man. Als je niet de nr 1 van de wereld ben, zul je nooit winnen. ;)

Cool, ik hoop in de 74kg klasse. Jij?

Haha, nou als je vragen hebt of wat dan ook, PM sturen mag altijd. :)

Ah die ken ik ja. Verder help een good old fashioned glute smash met een lacrosse ball ook gok ik. Want die doet nog meer zeer dan die uit het filmpje. :D

ik snap wat je bedoelt, maar ik het lijkt me vrij logisch dat je mee doet aan een wedstrijd vooral om te winnen? je wint in je eigen klasses :)

Nou Pardeep zit bij mij in de klasse, die draait internationaal in de top 10, dus als ik daar op moet gaan wachten... :p

Ik weet niet of hij nu mee doet, maar hij deed mee afgelopen jaar aan het NK RAW in december. Waarom? Omdat hij het leuk vind? Omdat hij records op zijn naam wilde hebben staan? Of voor de extra wedstrijd ervaring? Ik weet het niet zeker, maar dat maakt ook niet uit. Maar het zal nog wel even duren voordat hij niet meer nr 1 is tot 74kg in NL :)

ik snap wat je bedoelt, maar ik het lijkt me vrij logisch dat je mee doet aan een wedstrijd vooral om te winnen? je wint in je eigen klasses :)

Heb idee dat veel mensen hiermee in de fout gaat bij zowel powerlifting als bodybuilding...
heb het eerder eens aangekaart in me eigen log, maar is hier ook wel van toepassing:

In beide werelden moet je van zeer goede huize komen wil je meedingen voor de prijzen.
Echter heb ik vaak het idee dat mensen het competitieve element van beide sporten verkeerd benaderen.

Bij bodybuilding moet je doel zijn het verbeteren van je eigen fysiek.
Bij powerlifting moet je doel zijn het verbeteren van je eigen totaal.

Hoe zich dit verhoudt ten opzichte van de rest moet eerder bijzaak zijn dan hoofdzaak.
Enige waar je vat op hebt is het verbeteren van je eigen prestaties en niet het resultaat van anderen.

Heb idee dat veel mensen hiermee in de fout gaat bij zowel powerlifting als bodybuilding...
heb het eerder eens aangekaart in me eigen log, maar is hier ook wel van toepassing:

helemaal mee eens wat je zegt! maar waarom doe je mee aan een wedstrijd?

helemaal mee eens wat je zegt! maar waarom doe je mee aan een wedstrijd?

Ik vraag me eerder af waarom je geen wedstrijden zou willen doen als je serieus traint. Als je voetbalt ga je toch ook niet pas wedstrijden doen als je champions league niveau kan.

Beetje doelloos in de gym hangen is toch saai

Ik vraag me eerder af waarom je geen wedstrijden zou willen doen als je serieus traint. Als je voetbalt ga je toch ook niet pas wedstrijden doen als je champions league niveau kan.

Beetje doelloos in de gym hangen is toch saai

haha dat ook, zoals in mijn geval wil ik er eerst wel beetje goed bij staan voor ik op het podium sta te huppelen. Dat je het doet voor een goed lichaam zou ik ook nog wel kunnen begrijpen

Ik weet niet of hij nu mee doet, maar hij deed mee afgelopen jaar aan het NK RAW in december. Waarom? Omdat hij het leuk vind? Omdat hij records op zijn naam wilde hebben staan? Of voor de extra wedstrijd ervaring? Ik weet het niet zeker, maar dat maakt ook niet uit. Maar het zal nog wel even duren voordat hij niet meer nr 1 is tot 74kg in NL :)

Oke duidelijk.

Ik zat meer met het idee als bijv Dan green of whatever even binnen komt om de hele ''competitieve'' sfeer eruit te halen en weg te lopen met de overall prijzen.
Maar ja blijkbaar is het normaal om even ''lagere'' competities mee te pakken ipv een mock meet.:D

Uiteraard neemt het niet weg betreft je eigen strijd voor je totaal ,waarbij ik dus doel op het competitieve deel.

Op NK's plaats je je voor EK's en WK's he...
Dan Green doet ook gewoon Amerikaanse kampioenschappen hoor

Terug
Naar boven