Fitness Seller

openingsmuziek evenement....

jeronimow

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
hallo,

elk jaar organiseren wij een groot gevechtsportevenement te kortrijk (belgie) ik ben reeds bezig met de voorbereidingen voor de volgende editie... elk jaar is er een mooie openingsshow met licheffecten en zo'n "kippevelmuziekje" om goed in de stemming te komen... elk jaar wil ik een andere song waar je nekhaar van recht komt als je dit hoort in een grote zaal met de nodige sfeer... de songs die ik al genomen heb zijn, soundtrack van terminator, soundtrack van the rock (film) en carl orff...

heeft iemand nog ideeen voor zo'n instrumentale "kippevelnummers"?

hartelijk dank!!

Wil je perse instrumental?

Zo niet zou ik zeggen: Here van V.A.S.T.
Wel een lange intro.

28 days later soundtrack, batman soundtrack, The last stand soundtrack, Star Wars soundtrack, The village soundtrack, Pulp fiction soundtrack, requiem for a dream soundtrack, godfather soundtrack, ... ??? :D

Once Upon a Time in the West soundtrack is beeeeest :D

also sprach Zarathustra
(ken je vast van Elvis)

muziek van Ennio Morricone is ook een aanrader.

The good the bad the ugly.
Zoek maar eens op soundtrack.

Zelf wilde ik altijd IF van Janet jackson,lekker psycho.
Verder Prodigy,all time favourite.

ac dc
highway to hell
back in black
thunderstruck

hallo,

elk jaar organiseren wij een groot gevechtsportevenement te kortrijk (belgie) ik ben reeds bezig met de voorbereidingen voor de volgende editie... elk jaar is er een mooie openingsshow met licheffecten en zo'n "kippevelmuziekje" om goed in de stemming te komen... elk jaar wil ik een andere song waar je nekhaar van recht komt als je dit hoort in een grote zaal met de nodige sfeer... de songs die ik al genomen heb zijn, soundtrack van terminator, soundtrack van the rock (film) en carl orff...

heeft iemand nog ideeen voor zo'n instrumentale "kippevelnummers"?

hartelijk dank!!

Kan je die uploaden? Kan dat nummer nergens vinden..had het zoeken al opgegeven aangezien ik niet weet hoe het nummer heet :o

rammstein feuer frei :bow:

Op de soundtrack van The Last Samurai staat ook erg veel sfeervols. En er wordt niet echt in gezongen. Hier en daar gebruik van wat koren, maar niet veel. Die soundtrack is geschreven door Hans Zimmer iig.

Hier wat links naar Youtube video's van die soundtrack. :) Ik heb de CD iig voor je, mocht je nummers nodig hebben. Stuur maar 'n berichtje ofzo. ;)

trivium - the crusade

8min. instrumentaal en verveelt imo geen seconde

Terug
Naar boven