Fitness Seller

Openingszin

Bezoekers in dit topic

don Piedro zei:
Een keer met mn dronken kop per ongeluk bij een meisje op dr tenen gestaan en toen (natuurlijk op een leuke manier) tegen haar gezegd dat ik er niet zo van gediend was als ze haar voet onder die van mij zette alleen maar om een beetje aandacht van me te krijgen.. Het was eigenlijk ondbedoeld en spontaan maar het deed zijn werk goed!

hmmm... volgens mij is mijn broertje zo aan zijn vrouw gekomen (al was zij degene die op zijn tenen stond geloof ik)
 
Openingszinnen zijn vaak te kansloos voor woorden en veels te ingestudeerd. Kijk af en toe een paar keer haar kant op, kijkt ze terug en begint te lachen zit je goed, zo niet moet je verder zoeken.

Wat ik echt nooit heb begrepen zijn die halfzatte/stonede apen die tegen een vrouw gaan aan staan hijgen 'hey moppie, komjehierwelvaker lekker geil wijf' met zo'n achterlijke grijns op hun bek en net ff te dicht in your face. Vertel je netjes en beleefd dat je geen interesse hebt doen ze met grote verbaasde ogen een stap achteruit, kijken je aan en krijsen k*tHOER!!!!! en lopen kwaad weg (Najib Amhali weet het heel treffend te brengen) Echt hilarisch :D

Hahahaha
 
Heb ik niet nodig, de kippetjes benaderen mij.

Maar beter gewoon een beetje chill met wat maten en als je dan eenmaal wat oogcontact heb gehad gewoon aanspreken.
 
Gewoon op een leuke meid afstappen en vragen: "Hey... wil jij een kind van mij?"

Breekt het ijs direct! Succes gegarandeerd :p
 
lionel zei:
"Hey mag ik je mobieltje lenen om naar de hemel te bellen? Om te zeggen dat ik hun verloren engeltje heb gevonden."

Jezus, dat is echt zooooo 1985
dat is zoooooooo gay ... ahahaha
 
Marky zei:
Heb ik niet nodig, de kippetjes benaderen mij.

Maar beter gewoon een beetje chill met wat maten en als je dan eenmaal wat oogcontact heb gehad gewoon aanspreken.
o ja mister stoer en tufff :D

wat was mijn nick ook weer ahahahaha
 
Dag Sexy Babe, je hebt toch niets tegen drugs? :D
 
Hey schat, wil jij boven of onder?
 
Ik zeg tegenwoordig gewoon "Heeej! Watskeburt?!"
 
ik heb mijn vriendin gekregen door te zeggen ..waar is je vriend! ze zij die heb ik niet toen zij ik van dat komt mooi uit dan pak ik je straks op de bek toen zij zij van dikke bluf en toen deed ik het :Pwhahaha
 
dikke hoer
vadsige hoer
lelijke hoer

als er maar het woord hoer in voorkomt, dan zit je gebakken :)
 
boogie zei:
dikke hoer
vadsige hoer
lelijke hoer

als er maar het woord hoer in voorkomt, dan zit je gebakken :)

Idd....als je ze een minderwaardigheidscomplex aanpraat dan denken ze al gauw dat ze toch niets beters kunnen krijgen, en nemen dan wel genoegen met minder. :D
 
Vroeger toen we pubers waren op een fuif:
-masturbeer jij?
-wat?
-wat studeer jij?

Nooit succes,altijd lachen!
 
zij gebruiken openingszinnen bij mij dus heb ik nie nodig :D
 
Ik zeg meestal: hey, waarom zit je hier zo alleen? Als ze aan het dansen is met een groep zoek ik eerst oogcontact.
 
Lauw zei:
Hoi, ik vind je leuk wil je wat te drinken van me?
Werkt prima.
Hee, geile zaadspons zal ik je amandelen eens volsauzen? Is wel eerlijk maar werkt in de praktijk toch iets minder goed.

volsauzen hahah shit bleef er bijna in.... :D
 
AAAAARGH Geile pleurishoer. Je wilt ****ing hard gedoet worden door deze neger, he. Jaaaaaah, je wilt mijn gruwelijk grote, zwarte kankerpik in jou zeiknatte spleet. Schreeuw het dan gewoon, tyfussnol!!!! Ik bonk je de kolere, kankergeile slet.

Nou ja, zoiets. Het is wel meer dan een zin, maar dan moet je het maar achter elkaar zeggen.

Succes verzekerd. Werkt altijd!!! Je moet het alleen van te voren aangeven en dan moet je waarschijnlijk wel iets meer betalen, maar dat heb ik er wel voor over.
 
saint zei:
AAAAARGH Geile pleurishoer. Je wilt ****ing hard gedoet worden door deze neger, he. Jaaaaaah, je wilt mijn gruwelijk grote, zwarte kankerpik in jou zeiknatte spleet. Schreeuw het dan gewoon, tyfussnol!!!! Ik bonk je de kolere, kankergeile slet.

Nou ja, zoiets. Het is wel meer dan een zin, maar dan moet je het maar achter elkaar zeggen.

Succes verzekerd. Werkt altijd!!! Je moet het alleen van te voren aangeven en dan moet je waarschijnlijk wel iets meer betalen, maar dat heb ik er wel voor over.

Ik zie een wigger dit al zeggen
 
Ik haal gewoon mijn dikke, lange penis boven en begin ermee te zwaaien naar het wijf die ik op het oog heb. Dat spreekt boekdelen.
 
Back
Naar boven