Fitness Seller

Openingszin

Bezoekers in dit topic

Ik heb zin in je opening
 
Waar is je vriendje?
Meisje: Ik heb geen vriendje.
Hoe kan dat nou? Zo'n mooi meisje en dan geen vriendje hebben...
 
Ik spuit je k*t vol, hoer!
 
hey jij bent echt een mooie meid. Ze zeggen altijd dat je alles eens geprobeerd moet hebben, dus wat zou je er van denken om eens een puisterige nerd af te trekken?

hier boek ik al jaren grote successen mee :)
 
maar soms schreeuw ik ook wel eens, ben immers ook maar een mens:

'Heb medelijden hoer!'
 
o echt lachen met jullie mannen. :lol:
wij vrouwen hoeven alleen maar een keer onschuldig jullie kant op te kijken en een keer lief te lachen en het is gedaan. hihi
werkt altijd! :dance:
 
Het is zoals dani zegt: openingszinnen zijn gewoon zielig en geforceerd. Kijk een paar keer naar haar, kijkt ze terug en lacht ze terug dan ben je binnen :)
 
Mars zei:
Ik denk ook niet dat vrouwen daar echt op zitten te wachten.

Dani zei:
Openingszinnen zijn vaak te kansloos voor woorden en veels te ingestudeerd. Kijk af en toe een paar keer haar kant op, kijkt ze terug en begint te lachen zit je goed, zo niet moet je verder zoeken.

Helemaal mee eens!

En deze is dus echt vreselijk, zo afgezaagd.

Grijpwijk zei:
Waar is je vriendje?
Meisje: Ik heb geen vriendje.
Hoe kan dat nou? Zo'n mooi meisje en dan geen vriendje hebben...

Gewoon normaal een gesprek beginnen, zoals je ook met andere mensen zou doen. Maakt niet echt uit waar het over gaat, ze heeft negen van de tien keer toch zodra ze je op haar af ziet lopen al besloten of je een kans maakt of niet.
 
WEees gewoon jezelf.. het klikt of het klinkt niet ongeacht wat voor openingszin je gebruikt.
 
ze heeft negen van de tien keer toch zodra ze je op haar af ziet lopen al besloten of je een kans maakt of niet.

:finger: oppervakkige bitches :D
 
jara83 zei:
o echt lachen met jullie mannen. :lol:
wij vrouwen hoeven alleen maar een keer onschuldig jullie kant op te kijken en een keer lief te lachen en het is gedaan. hihi
werkt altijd! :dance:

Jullie zijn onze prooien, wij zijn nog steeds de jagers ;) :p !!
 
Purple zei:
WEees gewoon jezelf.. het klikt of het klinkt niet ongeacht wat voor openingszin je gebruikt.

Mag ik je bloempje plukken :D
 
ik heb geen openingszin . de dames komen tevergeefs altijd op mij af

bij deze : dames jullie maken geen kans bij koetje hij is immers bezet door een lekker wijffie ( en de coïtus is zeer goed)

ach voor een blowjob mogen jullie altijd pm'en
 
Openingszin? Bullshit! Gewoon normaal doen en contact leggen... En geen ingestudeerd
zinnetje gebruiken! (de vrouwen hebben ze allemaal al eens gehoord hoor.. duhhh)
 
Marvinnr1 zei:
Jullie zijn onze prooien, wij zijn nog steeds de jagers ;) :p !!


lieve schat, volgens mij kiezen wij nog steeds met wie we mee naar huis gaan dus...........
wie is nou de jager? ;) :D
 
Back
Naar boven