AndroidHealthClinic

Openingszin

Bezoekers in dit topic

Cynthia zei:
Gewoon normaal een gesprek beginnen, zoals je ook met andere mensen zou doen. Maakt niet echt uit waar het over gaat, ze heeft negen van de tien keer toch zodra ze je op haar af ziet lopen al besloten of je een kans maakt of niet.

MightyDuck zei:
Oppervlakkig, maar oh zo waar. Je moet gewoon zorgen dat je de mooiste man in de zaal bent. Openingszinnen zijn voor degenen die met een forcering moeten laten merken dat ze een leuk/geinig/intelligent/origineel karakter hebben.

Bedoelde het nog niet eens op een manier van 'o die is niet knap genoeg, die kan het wel vergeten'-manier.
Heel vaak gaan meiden ook gewoon met hun vrienden/vriendinnen uit en hebben ze geen zin in versierpogingen, van wie dan ook.
Of ze zijn al zo vaak benaderd dat ze bij de volgende echt zoiets hebben van ‘nee niet weer een’.
Of ze hebben jou ook al gezien en het is niet zozeer dat je uiterlijk hen niet aanstaat, maar dat ze vinden dat je niet kan dansen (sommige vrouwen denken nog steeds dat ze daar ook andere info uit kunnen extraheren) of dat je hun ‘type’ niet bent (te stoer, te verlegen, blabla) of weet ik veel wat voor reden.
Dus je kan het oppervlakkig noemen, maar bedoelde dus niet alleen dat ze denken, ‘wat, niet het juiste kapsel of te dunne armen, rot maar weer op’.
 
boogie zei:
en...heb je haar je grote gerard ook laten zien? :D

Tuurlijk me naam Big Gerard slaat op me geslachtsdeel.. :p
Daarom ben ik ook gaan trainen, om dat in verhouding te brengen.. ;)
 
Cynthia zei:
Helemaal mee eens!

En deze is dus echt vreselijk, zo afgezaagd.



Gewoon normaal een gesprek beginnen, zoals je ook met andere mensen zou doen. Maakt niet echt uit waar het over gaat, ze heeft negen van de tien keer toch zodra ze je op haar af ziet lopen al besloten of je een kans maakt of niet.

Oke, ff voor de duidelijkheid. Ik gebruik die openingszin niet, een gast waar ik mee om ging wel altijd. Werkte nog ook vaak, geeft maar weer aan hoe dom vrouwen zijn als ze alleen al met hem willen praten, laat staan meer. Zette het alleen maar neer omdat ik het zo belachelijk vind.

Zelf doe ik niet aan openingszinnen. Als ik al eens naar een meisje toe stapte zei ik meestal gewoon iets normaals en daarna 'laat maar' omdat ik dan al lang geen zin meer had er moeite in te steken en dan ging ik snel verder met bier drinken.
 
Grijpwijk zei:
Oke, ff voor de duidelijkheid. Ik gebruik die openingszin niet, een gast waar ik mee om ging wel altijd. Werkte nog ook vaak, geeft maar weer aan hoe dom vrouwen zijn als ze alleen al met hem willen praten, laat staan meer. Zette het alleen maar neer omdat ik het zo belachelijk vind.

Zelf doe ik niet aan openingszinnen. Als ik al eens naar een meisje toe stapte zei ik meestal gewoon iets normaals en daarna 'laat maar' omdat ik dan al lang geen zin meer had er moeite in te steken en dan ging ik snel verder met bier drinken.

:roflol: zo herkenbaar! Ik heb tegenwoordig nooit meer zin in vrouwen versieren, of ermee te praten. Ook niet als ze naar mij toe komen (je weet wel.. in je zij geprikt worden, of op je kont geslagen worden).
Bier drinken en lol maken met je vrienden is een stuk interessanter imo :thumbs:
 
Cynthia zei:
Bedoelde het nog niet eens op een manier van 'o die is niet knap genoeg, die kan het wel vergeten'-manier.
Heel vaak gaan meiden ook gewoon met hun vrienden/vriendinnen uit en hebben ze geen zin in versierpogingen, van wie dan ook.
Of ze zijn al zo vaak benaderd dat ze bij de volgende echt zoiets hebben van ‘nee niet weer een’.


Ik ken dat soort wijven, meestal staan ze ergens met een air van "zie mij hier nu staan." Enkel een cliche-gaytype met janettekleertjes en veel gesten maakt een kans bij dergelijke wijven.
 
Laatst bewerkt:
weet je wat ook wel leuk is en wat ik best veel doe .


ik zie een heel mooi meisje die ook naar me kijkt .

ik wandel voorbij en bekijk haar vlug op deze manier :rolleyes: met zo een blik van 'wie denk je wel dat je bent'


als dat meisje echt verlekkerd op je is zal ze op een andere manier proberen contact met je te leggen . dus ze zal wel een gesprek starten ipv met haar hangtetten te schudden .
 
Back
Naar boven