sander1
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie bench vooral ook na hetgene wat je al gedaan had

zeker, weer een goeie training
= maar weer eens tijd voor karmatjes![]()
maar ik zie bij je BP staan dat je wel een spotter had, dus je hebt er toch 1 gevonden. zie je wel dat er toch mensen in jouw gym zijn die goed trainen, of in die richting![]()
. Ik moet anders maar meer op dat soort uren gaan trainen
Maar ik wil in ieder geval wel niet afhankelijk worden van een spotter : ik wil mijn lifts zelfstandig en veilig kunnen uitvoeren zonder spotter nodig te hebben (al helpt die wel bij de laatste reeks
)
. Het enige spijtige aan deze manier van trainen is dat je echt wel beter een paar dagen niet gaat trainen na een training (ik toch in ieder geval
).Ik was nu eens woensdag rond 16u00 gaan trainen, veel volk aanwezig. Die gast die me wilde spotten bood dat zelf aan, dat vond ik wel cool. Ik moet anders maar meer op dat soort uren gaan trainen
Maar ik wil in ieder geval wel niet afhankelijk worden van een spotter : ik wil mijn lifts zelfstandig en veilig kunnen uitvoeren zonder spotter nodig te hebben (al helpt die wel bij de laatste reeks
)

Heb ooit nog gezwommen ; ik geloof dat ik toen op mijn 15de ooit eens 134 lengtes heb gezwommen . Maar ik was echt gemotiveerd want ik kreeg voor elke lengte 2 Belgische Frank van mijn pa !
Dat is nog eens motivatie 

LOL!Dat is nog eens motivatie
Rond diezelfde leeftijd zat ik ook bij een zwemclub en wou ik voor het brevet van 3km gaan, de rest daaronder had ik al. Ik dus tegen die redder dat ik voor dat brevet van 3km wou gaan. 120 lengtes later blij en voldaan weer uit dat bad. Aan de kassa willen betalen en het brevet verder regelen. Zegt diene pipo dat zo'n brevet van 3km niet bestaat. Ik nochtans zeker, want aan de linkerkant van zijn kotje hangen al die brevetten te pronken. Legt die me uit dat die 3km+ brevetten trim-zwem brevetten zijn : een bewijs dat je die op verschillende dagen, in stukjes van 250 of 500m komt zwemmen.Ik gedegouteerd weggegaan en nooit meer voor een of ander ander zwem brevet gegaan.![]()

Ging vandaag alweer wat beter, maar ik ben er nog niet. Ik heb nog wat te oefenen
Mijn bedoeling is om pas iets bij te nemen op die laatste reeks als mijn techniek met dat gewicht goed zit (houding & diepte).
. 
Eerste 2 reeksen gaan zonder problemen helemaal tot beneden, de 3e reeks gaat al minder makkelijk tot beneden. De laatste reeks probeer ik wel, maar raak meestal maar tot parallel.Ging vandaag alweer wat beter, maar ik ben er nog niet. Ik heb nog wat te oefenen
Mijn bedoeling is om pas iets bij te nemen op die laatste reeks als mijn techniek met dat gewicht goed zit (houding & diepte).
MP's doe ik nog niet zo lang. Ik denk dat ik de eerste keer een MP deed zo'n maand of 3 geleden denk ik. Daarvoor wel zittend in een smith machine, maar dat is toch niet helemaal te vergelijken vind ik. Vooral als je eerder al squats & deadlifts hebt gedaan, is er een groot verschil tussen zittend & staand pressen.
Vandaag ging die MP zelfs iets minder dan anders, ik vermoed voornamelijk door het zwemmen van gisteren.
Maar ik moet geen excuses zoeken : gewoon zorgen dat de kilo's aan die stang vliegen![]()