Ophalvens
Cool Novice
- Waardering
- 0
lol, idd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
lekker getraind, en is je skull nog gecrusht ( sorry voor eventuele spelfouten)![]()
Zijn er meteen ook wel een paar die raar kijken : wat gaat die nu doen met de zwaarste DB die hier ligt
. Tot ze zien dat je bij de oefening je beide handen nodig hebt
. Misschien eens proberen met een EZ-bar, dan ben ik niet meer beperkt tot de gewichten van de DB's.Een lekker volume op de deadlift . Squats ook niet mis . Zijn het fullsquats ?

). Maar voor ik de gewichten van mijn squats omhoog trek, wil ik dat die laatste set ook een fullsquat wordt. Mijn eerste 2 'zonder problemen' fullsquat. Die 3e is al een stuk moeilijker om full te gaan, de 4e lukt me voorlopig nog niet om full te gaan, parallel wel.Dat is al niet slecht hoor bro ...Bedankt, maar er moet nog een pak meer bij op de deadlift & squat (hoewel mijn broeken nu al wat oncomfortabel worden). Maar voor ik de gewichten van mijn squats omhoog trek, wil ik dat die laatste set ook een fullsquat wordt. Mijn eerste 2 'zonder problemen' fullsquat. Die 3e is al een stuk moeilijker om full te gaan, de 4e lukt me voorlopig nog niet om full te gaan, parallel wel.

)
)
moeilijk om bij jezelf te meten als je de neiging hebt om je lats op te spannen als je meet)
.

). Er voelde iets niet helemaal juist aan mijn linker arm, en ik wil niet terug een paar weken moeten wachten tot ik die oefening terug kan doen.

Ik weet wel zeker dat ik in april niet aan 32kg zat 

)

. En dan nog, met die bandjes kan je er zo 1 kg/bandje aanhangen. Daar spring je ook niet ver mee
.
(maar dan wel met dat bankje
)