AndroidHealthClinic

Opleidingsniveau?

Peiling Peiling Niveau

• Basischool/LBO

Stemmen: 17 6,7%
  • VMBO/MBO

Stemmen: 48 19,0%
  • Havo/HBO

Stemmen: 110 43,7%
  • VWO/WO

Stemmen: 77 30,6%

• Totaal stemmers
    252
Mwah ik had altijd al een echte crackhead in z'n reet willen nken, maar dan wel met liefde.

Ik heb een nogal gemankeerd IQ ja, wat nu man :(

Kerstgedachte!! :o

Verder graag tips hoe jullie zouden handelen in deze situatie,
alvast bedankt.

Ik zou mijn HAVO papiertje halen door er hard voor te werken, niet alles in het leven gaat makkelijk. Er lopen al genoeg losers in onze samenleving rond zonder doorzettingsvermogen. Zorg dat je goede medicijnen krijgt en er vol voor gaat, je kunt meer dan je denkt. Ik heb mensen meegemaakt die onder waarschijnlijk een stuk zwaardere omstandigheden ook bleven doorzetten en uiteindelijk gewoon hun papiertje hebben gehaald. Dus als zij het kunnen, dan kun jij het ook, kwestie van de knop omzetten.

Er zijn genoeg andere manieren om tot een goede baan te komen. Als je er al een dikke hekel aan hebt op de havo, dan wordt het echt wel lastig om daarna ook nog hbo of wo te doen. Ik zou gewoon doen wat je leuk vind en waar je goed in bent, via het leger kan je ook aan een degelijke opleiding komen.

Er zijn genoeg andere manieren om tot een goede baan te komen. Als je er al een dikke hekel aan hebt op de havo, dan wordt het echt wel lastig om daarna ook nog hbo of wo te doen. Ik zou gewoon doen wat je leuk vind en waar je goed in bent, via het leger kan je ook aan een degelijke opleiding komen.

Het is heel normaal dat je de stof op de HAVO niet interessant vind, je kunt hier ook maar beperkt keuzes in maken en het blijft zeer algemeen. Juist bij een vervolgopleiding kun je een opleiding kiezen met leerstof die aansluit bij je eigen interesses, dan gaat leren opeens een stuk gemakkelijker. Deze jongen gaf al aan dat hij geen moeite heeft met het leren van stof waarin hij wel geïnteresseerd is. Daarom blijf ik van mening: gewoon doorzetten en daarna kun je een opleiding gaan doen met dingen die je wél leuk vind.

• Topic Starter Topic Starter
topic bump :)

Terug
Naar boven