The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Dit gaat over electronische ego's en reputaties, dude.
! Wel altijd lachen met jou Klaas..peace outVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit gaat over electronische ego's en reputaties, dude.
! Wel altijd lachen met jou Klaas..peace outDit gaat over electronische ego's en reputaties, dude.
De grootste komieken haal je er zo tussenuit, die halen altijd leuke grappen uit als het quoten van anderen en deze quote dan aanpassen om zo de lachers op de hand te krijgen. Hahaha hoe kom je er toch weer op man!![]()
Jij maakt het allemaal wel weer heel spannend hoor beginnerbb, gossiemijne!
Stop bithin', start building!
)Middelbare school lopen lanterfanten daar door (in mijn geval) slechts MAVO gehaald. MBO was een totaal fiasco voormij kon me totaal niet motiveren.
HAVO daarna nog geprobeerd maar wederom verspeelde tijd.
Werk vanaf me 17de fulltime ene dead end job naar de andere en daarin me steeds zwaar ondergewaardeerd gevoelt, totaal niet begrepen moeite met communiceren met collega's en vooral werkgevers.
Nu kwam me moeder met een test van mensa en enkele andere IQ EQ testen en daar uit blijkt dat ik toch een aardig hoog IQ heb (erg hoog IQ eigenlijk)
en dat ik vooral mezelf extreem in de weg zit.
Dat was een week echt een klap in me gezicht al voelde het niet als iets totaal nieuws voor me. Me familie vrienden kennissen en enkele collega's vonden zowiezo al dat ik meer zou moeten doen met wat er in zit.
Daarom ben ik sinds kort bezig met een HBO module (rustig beginnen) en dat valt toch rauw op me dak. Het is lastiger als ik verwacht had en dan niet eens de stof maar de plichtmatige manier waarop je met leerstof om moet gaan dat is zo lang geleden dat moet ik echt weer onder de knie krijgen.
sorry voor de rant moet het even kwijt
Daarna eindelijk de draad weer opgepakt en met alsnog weinig doen de havo makkelijk gehaald met een hbo opleiding begonnen, me P gehaald en nu met uni begonnen waar ik me eindelijk weer op me plaats voel

Die test van mensa gaat (gaan) niet over IQ punten maar over procentielen en daarbij score ik bij de hoogste 2 procent. Wat bij sommige testen over een kan komen met minimaal een IQ van 130 maar er zijn ook testen waar dat vergelijkbaar is met een hoger IQ.
Maar wat ik van dit alles geleerd heb dat je niks aan een hoog IQ hebt het gaat om je EQ en hoe je jezelf kan pushen en motiveren en misschien wel het allerbelangrijkste hoe je jezelf presenteerd aan andere dat is veel belangrijker dan weten welk getal er op het stippellijntje hoort te staan.
Als je werkelijk een extreem hoog iq hebt begin dan eens met een spoedcursus Nederlands. Lijkt mij zeer verstandig als je de waarde van jezelf wil gaan vergroten op de arbeidsmarkt. Een simpel emailtje typen gaat zo al lastig worden ben ik bang.
Of goed kunnen spellen dat is ook een onderdeel van hoe je overkomt op andere mensen.
Of goed kunnen spellen dat is ook een onderdeel van hoe je overkomt op andere mensen.

Taal is ook niet het gene wat mijn IQ maakt dat vloeit allemaal voort uit het rekenkundige aspect van de test.
---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
Mensa is de organisatie van de test. Procentielen is hun indicatie. Maar wat ik van dit alles gewoon correct nederlands.