XXL Nutrition

Oplossing voor skinny fat?

Bezoekers in dit topic

Tyrael

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
15 jun 2011
Berichten
478
Waardering
21
Lengte
1m84
Massa
95kg
..........................
 
Laatst bewerkt:
door stickys te lezen lukt bijna alles.... succes pik!
 
Bedankt maar e zo'n antwoord wil ik niet want ik heb alle sticky's gelezen.(heel vaak)

Kijk maar naar m''n andere topics en dan zie je wel dat ik degelijk verstand heb.
 
post anders ff wat je eet enzo;)

zeg nergens dat je er geen verstand van hebt, zeg ook niet dat ik dat wel heb...
maar over cutten zijn volgens mij wel 900 topics te vinden!

maar je traint toch niet pas 1,5 maand? of is dat een typ fout?
 
heb ook hetzelfde probleem, beste is denk ik gwn goed cutten wat je zegt d.m.v een voedingsschemahoog in eiwit laag in carbs en veel cardio. ik zou varieren en sporten als ik jouw was. want alleen maar joggen etc ga je na een gegeven moment saai vinden
 
Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem.
Ik ben heel slank van nature maar door foute voeding, levensstijl en te weinig beweging heb ik een buik(je).

De enige oplossing is helemaal opnieuw beginnen. Stap voor stap.
De juiste voeding, regelmatig leven leiden en (heel vaak) sporten. Je kan jezelf een boost geven door heel mager voedsel te eten maar uiteindelijk maak je jezelf dan wat wijs.

Zorg ervoor dat je een voedingsschema uitwerkt waarmee je min of meer op gewicht kan blijven en bouw nadien terug op.

Ik ben zelf afgevallen van 78kg naar 68kg en weeg nu terug 72kg maar dan met minder vet rond de buik. Ik moet nog steeds heel erg opletten wat ik doe want mijn buik zwelt heel snel terug op na veel voeding.
Het verschil tussen mijn buik omtrek 's morgens en 's avonds is makkelijk 4 cm.

Iemand die met dit laatste raad weet?
 
Dat is vocht man.

Veel water drinken, minder koolhydraten binnen krijgen is een oplossing.
 
Dat is vocht man.

Veel water drinken, minder koolhydraten binnen krijgen is een oplossing.

+1.

Vooral dat laatste gaat moeilijk als je in de bulk zit.
Maar als je wil groeien heb je in dat geval niet veel te zeggen :D
 
Veel mensen hebben dat hun buik wat "bloat" van brood, heb ikzelf ook, als ik daarintegen volkoren pasta/rijst neem ipv brood heb ik nergens last van...

Brood zit dan ook heel wat zout in ;) Veel water drinken.
 
beetje meer met je pik spele dat wil ook wel helpen.
 

Als je die stickies al vaak hebt gelezen en dit plan hebt opgemaakt dan moet je het gewoon proberen en geduld hebben.
Persoonlijk zou ik de cardio na de KT opbouwen naar meer dan een half uur (ik doe 45 mins) en dan voornamelijk op vetverbranding. Hoe harder je loopt, hoe sneller je hartslag en ben je meer met conditie bezig als met vetverbranding. Als je op rustdagen kan hardlopen is wel goed, maar ik zou mezelf daarmee overbelasten en na een tijdje er geen zin meer in hebben. Je moet gewoon een balans vinden in wat je mentaal en lichamelijk aan kan. Geduld is gewoon the key. Dat vet op je buik gaat zowiezo het laatste weg dus daar moet je je pas als laatst druk om maken. Maar dat wist je al omdat je al die stickies hebt gelezen.
 
de combinatie krachttraining en cardio is het beste maar het gaat niet vlug. enkel cardio zal in jou geval je buikje niet weghalen. ik liep vroeger. deed halve marathons af en toe een marathon. ik was graatmager maar had nog altijd een buikje. nu weeg ik 20kg zwaarder, heb veel meer spieren en mijn buikje is veel minder. hoe meer spieren, hoe meer vet verbrand wordt door je lichaam. zwaar met gewichten trainen en terwijl op je voeding letten verbrandt meer vet dan cardio.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 16:42 ----------

Als je die stickies al vaak hebt gelezen en dit plan hebt opgemaakt dan moet je het gewoon proberen en geduld hebben.
Persoonlijk zou ik de cardio na de KT opbouwen naar meer dan een half uur (ik doe 45 mins) en dan voornamelijk op vetverbranding. Hoe harder je loopt, hoe sneller je hartslag en ben je meer met conditie bezig als met vetverbranding. Als je op rustdagen kan hardlopen is wel goed, maar ik zou mezelf daarmee overbelasten en na een tijdje er geen zin meer in hebben. Je moet gewoon een balans vinden in wat je mentaal en lichamelijk aan kan. Geduld is gewoon the key. Dat vet op je buik gaat zowiezo het laatste weg dus daar moet je je pas als laatst druk om maken. Maar dat wist je al omdat je al die stickies hebt gelezen.
dat trager lopen meer vet verbrand is al lang achterhaald. het is waar dat je lichaam meer de vetreserves gaat aanspreken ipv je glycogeenvoorraad. je verbrandt meer vet tijdens die duurloop maar als je een stevige conditietraining doet of zwaar met gewichten traint, zal je je glycogeenvoorraad verbruiken maar achteraf tijdens de rust zal veel meer vet verbrand worden. cardio is goed om vet te verbranden maar zorg ervoor dat je veel spieren krijgt om tijdens de rust meer vet te verbranden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven