AndroidHealthClinic

opsomming bulk voedsel

2skinny

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
62kg
Vetpercentage
4%
kan er mij iemand zeggen waar ik een opsomming met allemaal goed bulk voedsel kan vinden met uitleg over de voedingswaarde enz..
of kan er iemand die er de zin en tijd voor heeft voor mij eens het 1 en ander opsommen? want mijn bulkschema maken duurt nu echt al veel te lang en ik wordt er echt chagrijnig van dat ik het maar niet klaar krijg..
ahja en tips over bulk voedsel voor op school en onderweg aub!
grtz

pizza
hamburgers
friet

als het maar lekker vettig is en veel kalorien bevat

dude. het maakt mij echt geen fuk uit of je 54kg blijft wegen of niet.

zoek het zelf uit.

• Topic Starter Topic Starter
dude. het maakt mij echt geen fuk uit of je 54kg blijft wegen of niet.

zoek het zelf uit.

kunde nie lezen? ik zei ' die er de zin en tijd voor heeft' gij dus duidelijk nie dus zwijgt dan gewoon inplaats van negatief te reagere op dinge die u nie intressere , beter ies een leven gaan zoeken

Te lui om iets op te zoeken op het forum, ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden.

denk aan eiwitrijke producten. In principe staat op elke product hoeveel kcal, eiwit, koolhydraten en vet het bevat.
Reken je kcalbehoefte uit. Verdeel de e/k/v in 40/40/20
Lees stickys in de voedingforum...

kwark
noten
vlees
melk
vis
etc...

rijst
pasta
kip
broccoli
....

Begin eerst eens met een goed voedingsschema opstellen. Zo weet je wat je binnen krijgt en hoe je lichaam ergens op reageert. Lees je ten eerste hier goed in d.m.v. de stickies.

echt respect voor de mensen die hierop serieus reageren

kunde nie lezen? ik zei ' die er de zin en tijd voor heeft' gij dus duidelijk nie dus zwijgt dan gewoon inplaats van negatief te reagere op dinge die u nie intressere , beter ies een leven gaan zoeken

Eas down killer en ga wat vreten

Goed de sticky's lezen is altijd goed daar leer je al een hoop van. Daarna moet je hoe dan ook je energiebehoefte uitzoeken er zijn verschillende formule's voor om dat te doen. daarnaas kan je heel simpel op google in typen "eiwit rijke voedings producten". Dat geldt ook voor koolhydraten en gezonde vetten. Daarnaast zou ik beginnen met 50% koolhydraten, 30% eiwiten en 20% vetten, dat is een goeie basis. Als laatst zou ik, nadat je je eetschema klaar hebt, elke dag je vooruitgang bij houden zodat je per week ziet wat je doet. En dan aan de hand van de vooruitgang zou je je energiebehoefte's kunnen aanpassen voor je doel.

Hoop dat je hier wat aan hebt het zal niet mee vallen om het helemaal goed te doen ik heb er ook veel moeite mee gehad en heb alles zelf moeten doen. Maar het is wel het beste als je het helemaal zelf doet. Dan ben je, zodra je het begint te snappen, van geen enkele loser afhankelijk ;).

Good luck.

Goed de sticky's lezen is altijd goed daar leer je al een hoop van. Daarna moet je hoe dan ook je energiebehoefte uitzoeken er zijn verschillende formule's voor om dat te doen. daarnaas kan je heel simpel op google in typen "eiwit rijke voedings producten". Dat geldt ook voor koolhydraten en gezonde vetten. Daarnaast zou ik beginnen met 50% koolhydraten, 30% eiwiten en 20% vetten, dat is een goeie basis. Als laatst zou ik, nadat je je eetschema klaar hebt, elke dag je vooruitgang bij houden zodat je per week ziet wat je doet. En dan aan de hand van de vooruitgang zou je je energiebehoefte's kunnen aanpassen voor je doel.

Hoop dat je hier wat aan hebt het zal niet mee vallen om het helemaal goed te doen ik heb er ook veel moeite mee gehad en heb alles zelf moeten doen. Maar het is wel het beste als je het helemaal zelf doet. Dan ben je, zodra je het begint te snappen, van geen enkele loser afhankelijk ;).

Good luck.

+1
Goed geantwoord!!

in ieder geval goed de stickies gelezen!
alleen het gebruik van die percentages is een beetje achterhaald.
Je kan beter uitgaan van een behoefte aan
2-2,5 gr eiwitten per kg lichaamsgewicht
min 1 gr vet per kg lichaamsgewicht
de rest van de benodigde cal haal je uit KH

• Topic Starter Topic Starter

Good luck.
oke , ga ik doen! en bedankt voor mij wat inzicht te geven, ik ben blij dat er toch nog echt mensen zijn op dit forum die willen helpen !

topic #35463513546313

Terug
Naar boven