Fitness Seller

Optimaal gebruik GH bij Squat e.d.

de leeuw

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Hoi,

Ik vroeg me vandaag met een trainingsmaat iets af. Namelijk het volgende:

Stel je Squat op een vrijdag, erna komen 2 rustdagen en doe je verder niks geks als alcoholgebruik e.d. en hou je je gewoon goed aan je eetschema.

Of je squat op maandag, erna komen nog enkele dagen training.
(maandag en vrijdag willekeurig gekozen, het gaat vooral om de dagen erna)

In welke situatie maak je optimaal gebruik van de grote afgifte van GH in het lichaam? Of maken deze twee situaties geen verschil?

Alvast bedankt.

Maandag heb je misschien wel meer energie omdat je betere rust heb gehad, je bent niet meer moe van de week en je hebt goed geslapen, ik kan maandag altijd veel harder trainen dan vrijdag.

• Topic Starter Topic Starter
Hangt een beetje vanaf hoe zwaar je squat sessie is, 20 reps?? Ik denk vrijdag, aangezien je na een zware training goed gaat uitrusten en je lichaam zich niet nog weer een keer zwaar in hoeft te spannen.

GH afgifte is in de nachtrust op zijn piek.

Ik train 6x per week, van maandag tot zaterdag. Beentraining (incl. squat) doe ik op zaterdag. Niet i.v.m. GH afgifte, maar om de rustdag die er op volg. Op die rustdag eet ik meer dan in m'n normale dieet.

Ik denk dat de Gh voor in t weekend veel nut zal hebben als je daarbij goed eet enzo. In de rust groei je he ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat de Gh voor in t weekend veel nut zal hebben als je daarbij goed eet enzo. In de rust groei je he

Ja daar zit natuurlijk wel wat in, maar zo te horen weet jij t ook niet zeker.
Nog iemand concrete/wetenschappelijke dingen hierover te zeggen?

Terug
Naar boven