MuscleMeat

oral only

seeker zei:
99% van je gains is waterretentie en die trekt dus, samen met je 'gains' weg nadat je bent gestopt.

Wat een onzin, dianabol is een anabool steroide die de eiwitsynthese bevorderd en ja een steroide zorgt voor watergeneratie, maar dat doen alle steroiden.
Dianabol doet dat wat meer dan andere maar als je 10 kilo wint dan val je echt geen 9.9 kilo terug.

99% lijkt me sterk overdreven. Laten we zeggen tussen de 60-70% is gewicht uit nieuw vet en overtolig water.

Dat zou dus betekenen dat je in het geval van dboll 3 á 4 kilo's van de gewonnen 10 kg overhoudt?

Aan wat voor percentage moet je dan denken bij injectables?

TongPo zei:
Dat zou dus betekenen dat je in het geval van dboll 3 á 4 kilo's van de gewonnen 10 kg overhoudt?
Als je gaat diëten zal er idd zoiets overblijven, moeilijk om een vast aantal op te zetten natuurlijk.

Aan wat voor percentage moet je dan denken bij injectables?
Het gaat niet zozeer om orals vs injectables. Elk v/d 2 kan eenzelfde stof bevatten die verantwoordelijk is voor het vasthouden van water en het vormen van vet en dus enkel tijdelijke winst opleverd. Het is gewoon zo dat een hoog aantal kilo's meestal niet duid op kwaliteit en je dus eigenlijk deels bedrogen uitkomt wanneer je op dieet gaat. Het is niet verkeerd om flink te bulken, maar denk gewoon niet dat die hele snelle winst veel betekenis heeft. Om een voorbeeld te noemen: je stackt met boldenone en winstrol, je doet dit 16 weken. Nu dit zal niet die plotse winst geven die je op de weegschaal merkt. (in de eerste 5 weken) Maar over een langere periode (5-16) zal je kilo per kilo blijvend resultaat zien. Alleen moet je meer geduld hebben, spierweefsel groeit nu eenmaal niet megasnel, wat men je ook probeert wijs te maken.

Ok, weer wat geleerd :thumb:

admin zei:
spierweefsel groeit nu eenmaal niet megasnel, wat men je ook probeert wijs te maken.

Heel goed !!
Iemand die zegt 5 kilo schone massa aan te komen in 2 weken is een fantast.
Als je op een goede kuur als netto/netto resultaat 5 kilo spiermassa wint dan heb je het allemaal goed gedaan.

Alle voor en tegens weet ik inmiddels wel :D maar ik heb aan een paar d-bol's only toch ook per keer minimaal 5 harde kilo's overgehouden ;)

Groet Smalluser :thumb:

Terug
Naar boven