XXL Nutrition

Oral Turinabol: (on)bekendheid.

jumperke1tje

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
307
Lengte
1m79
Waarom zie je dit middel niet vaker langskomen, is het hier niet zo geliefd?
Als je een oral ziet in een kuur, is het winny of dbol, soms eens anavar.

Mij lijkt het namelijk een topmiddel, of zie ik iets over het hoofd?

Eigenschappen liggen ergens tussen dianabol en anavar, slechts gematigde anabole effecten maar ook milde bijwerkingen, weinig tot geen androgene activiteit (dus geen gekloot met MPB, zwelling van prostaat etc).

Geen extreme gains maar wel harde, blijvende kwaliteitsgains, zowel kracht als massa.

Los van het feit dat het een oral is: enigste reden die ik kan bedenken, waarom het hier niet zo geliefd is, is omdat de werking niet zo extreem is. Met winny of dbol kan je meer massa en meer kracht pakken, voor hetzelfde geld. Verder lijkt het mij een prima middel toch, of is er meer aan de hand?

Uitleg graag! Wie heeft er ervaring mee?

over algemeen niet echt positieve gebruikerservaringen wat ik tenminste heb gelezen. conclusie werd/word vaak getrokken dat je dan beter dbol of winny kan pakken voor betere gains.

K*t middel.

Ik ben nu een dikke week bezig met oral turinabol en ben er niet heel ontevreden over.
Ik merk een klein beetje meer kracht focus en een betere pomp.
Ben een anderhalf tot 2 kg aangekomen, wat toch ook wel een gedeelte vocht is.
Iedereen praat elkaar maar wat na hier heb ik de indruk, als een paar mensen de mening hebben dat het een k*t middel is word dit al snel overgenomen doen gebruikt door anderen.

• Topic Starter Topic Starter
over algemeen niet echt positieve gebruikerservaringen wat ik tenminste heb gelezen. conclusie werd/word vaak getrokken dat je dan beter dbol of winny kan pakken voor betere gains.
Wat ik ook dacht, dat mensen voor het zelfde geld liever dbol of winny nemen voor betere gains.
Maar tegenwoordig wordt er ook regelmatig anavar gebruikt, terwijl dit imo minder oplevert dan turinabol. Zou graag weten of er echt iets mis is met dat middel, of het gewoon niet zo vaak voorkomt.
Kan je dit onderbouwen aub? Had het graag geweten.
Ik ben nu een dikke week bezig met oral turinabol en ben er niet heel ontevreden over.
Ik merk een klein beetje meer kracht focus en een betere pomp.
Ben een anderhalf tot 2 kg aangekomen, wat toch ook wel een gedeelte vocht is.
Iedereen praat elkaar maar wat na hier heb ik de indruk, als een paar mensen de mening hebben dat het een k*t middel is word dit al snel overgenomen doen gebruikt door anderen.

Dat is ook mijn ondervinding. Op buitenlandse sites wordt er meestal vrij lovend over gesproken, terwijk het op DBB compleet uit den boze is, en iedereen blijft het maar herhalen.

Dat is ook mijn ondervinding. Op buitenlandse sites wordt er meestal vrij lovend over gesproken, terwijk het op DBB compleet uit den boze is, en iedereen blijft het maar herhalen.

Heb er zelf geen ervaring mee, lees wel vrijwel altijd op us boards dat de gebruikers het een inferieur middel vinden.

Heb er zelf geen ervaring mee, lees wel vrijwel altijd op us boards dat de gebruikers het een inferieur middel vinden.

In de zin van mindere werking dan? Kan wel kloppen.
Je krijgt er dan ook minder bijwerkingen bij, hier de wiki:
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Oral_Turinabol

Maar wat betreft die mildere werking: ik zou het niet direct een inferieur middel noemen tov winny ofzo. Moest iedereen altijd de extreemste middelen willen, dan gingen we toch gewoon allemaal aan de tren? Wat we dus niet doen.

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 11:51 ----------

@ Krieltje trouwens: het lijkt mij wel een geschikt middel om vertrouwd te raken met AAS?
Liefst zou ik winny proberen natuurlijk, als oral, maar heb nu al beginnende MPB, en heb geen zin om op mijn 22ste al aan de finasteride te gaan.
Dbol gaat het helemaal niet worden, aangezien ik geen gyno-infected vochtballon wil zijn, en daar hou je toch geen gains aan over.
Anavar lijkt mij te licht, ik heb gehoord dat PH's zoals bv Activate Xtreme (vrij te verkrijgen bij oa XXL) meer resultaten opleveren.

Wat is jouw mening hier over?

Die wiki van dbb is niet heilig hoor. Staan vaak genoeg dingen in die niet kloppen / achterhaald zijn.

Dat heb ik al gemerkt ja, maar het is wel een goede indicatie om bepaalde middelen snel eens te vergelijken.

Als je OT op google ingeeft, kom je heel vaak op vergelijkingen anavar en ot uit.
De meeste verkiezen OT.
Var geeft iets meer kracht, maar minder massa.
Haarlijn is safer met turinabol, werkt beter samen met andere juice, goedkoper, meer massa, iets minder kracht, zelfde hardheid, ...

Als er onjuiste informatie instaat is het geen goede indicatie om bepaalde middelen even snel te vergelijken.
Even snel vergelijken is sowieso niet de juiste manier...

Klopt.
Er is gewoon weinig te vinden over mensen met ervaring betreffende OT, en ik zou graag weten waarom dit zo is.

Het punt is Turinabol is dat een thread altijd over de haarlijn. altijd dat gezeur over wie weet wellicht (mijn overgroot oma was ook kaal) om er zeker van te zijn........

Kuren gaat over de ambitie tot groter en sterker willen worden. t-bol gaat over zit mijn haar wel goed?

Dat vind ik zwaar iritant en daarom irriteert het middel me. Verder zijn er zat middelen waar ik wel ervaring mee heb. Een heel arsenaal die bevonden oke is voor mij. Geen behoefte aan een ander middel, laat staan een oral.

Groter en sterker worden, akkoord, maar ik zou mijn looks niet willen ruilen voor 20kg spiermassa :o :)

MPB is gewoon een feit, en ik heb er al lichtjes last van. Wil het dan niet gaan triggeren met bv winny.

Het punt is Turinabol is dat een thread altijd over de haarlijn. altijd dat gezeur over wie weet wellicht (mijn overgroot oma was ook kaal) om er zeker van te zijn........

Kuren gaat over de ambitie tot groter en sterker willen worden. t-bol gaat over zit mijn haar wel goed?

Dat vind ik zwaar iritant en daarom irriteert het middel me. Verder zijn er zat middelen waar ik wel ervaring mee heb. Een heel arsenaal die bevonden oke is voor mij. Geen behoefte aan een ander middel, laat staan een oral.

Het middel iriteert je zeg je omdat het vaak over haarverlies gaat, maar daarom hoeft het nog geen slecht product te zijn?
Ik vind dat de mensen pas mogen oordelen als ze er zelf ervaring mee hebben.

MPB is gewoon een feit, en ik heb er al lichtjes last van. Wil het dan niet gaan triggeren met bv winny.

Feit is dat Turinabol topic starters altijd zeuren om bijzaken als haar op je hoofd. Winny geeft minder flexibele pezen, winny kan prostaatklachten geven, orals kunnen leverklachten geven.......alle sides worden voor lief genomen behalve het kapsel. En niet een naar aanleiding van dat er na het kammen bossen haar in de borstel zitten. Nee je verliest een enkele haar en schiet in panic mode om je looks. Altijd hetzelfde gezeik met T-bol topics zoals ik al zei.

Er zijn zoveel AAS; test, deca, tren, dbol, oxy, MT.......waarom dan die ene waar al die twijfel over is wat effectiviteit betreft in relatie tot leverwaarden?

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 13:33 ----------

Ik vind dat de mensen pas mogen oordelen als ze er zelf ervaring mee hebben.

Ik noemde net een hele rij middelen, Geef me 1 reden om T-bol ook te proberen?

En over ervaring gesproken; die haar fetishisten die hebben ook nog het nadeel dat dit gezeur maanden door gaat (zoek eens op Prometheus topics) zonder dat die pil er nu eens ingaat. Recent is er een kuurdagboek over T-bol. Als je iets wil weten dan moet je het idd proberen. Ik wilde weten of ik tren ook subq kon injecteren en het enige wat je dan kan doen is de naald in het vet steken ipv er alsmaar over blijven discuzeuren. Dat geldt ook voor de topic starters. Niet maanden wikken en wegen maar doen voor een week of 4-6 en dan een bloedtest en het liefst een mand of 2 ook nog 1 wat betreft herstel. Kijk dan hebben we het ergens over en dan heb ik wel interesse in cijfers over T-bol. Tot dan heb ik genoeg andere opties......

Laatst bewerkt:
Laten we het middel op zich gewoon even analyseren, en niet kijken naar de topic starters die zich vragen stellen over de bijwerkingen :)
Want nu weet ik nog steeds niet waarom het een slecht middel zou zijn.

Laten we het middel op zich gewoon even analyseren.

Er is 1 manier van analyseren die niet verzand in discuzeuren en dat is proberen bloedtest en rapporteren. Veel succes. Theoretisch analyseren van profielen en logs leveren bij mij dit beeld: het is maar 1 log maar dat verhaal komt steeds weer terug in alles wat ik er in de loop der jaren over las, los van de "mooie" verhalen van Oost Duitse zwemmers. T-bol heeft een reputatie van negatieve ervaringen bij olympisch dopinggebruik in communistische landen .....

My personal conclusions:
(clearly stated I am NOT a doctor and do not wish to give anyone the wrong ideas - anyone who is can comment and HELP !)

a.) Clearly t-bol had a negative effect upon liver values, upon cholesterol and upon blood paletets. Effect was most pronounced upon cholesterol but significant upon liver !!!!
b.) IMO cholesterol values came back VERY quickly and well - I attribute this to fishoil tabs + healthy diet + few peanuts and olive oil.
c.) Liver values improved DRAMATICALLY within 2 weeks - however they are still OUTSIDE the normal levels.
d.) Gains, on t-bol, even with all the PCT done correctly cannot be kept 100% (best case 50% IMO)
e.) Personally I felt GREAT the first 2 weeks - thereafter began to feel progresively a bit tired - not "dead" tired - a "bit" tired, but a loss of energy.... MY conclusion??? it's a guess but I would "put it" on the liver values !
http://www.steroidology.com/forum/a...5-turinabol-cycle-blood-test-results-doc.html

Ja dit beeld kan je geven bij zowat elke oral only cycle. Het verhaal gaat dat T-bol relatief slecht is vergeleken bij andere orals; ga jij ze stuk voor stuk testen en bloedwerk doen? Dat is het enige wat nut heeft, verdere oordelen zijn speculatie. Ik ga die test niet doen; ik verkies een inject.

Laatst bewerkt:
ik heb het zelf gebruikt,kan niet tippen aan andere middelen,met uitzondering van mijn skyhigh leverwaardes. Wat een ander er van vind,zal mij een zorg zijn. Dit is mijn ervaring,en als iemand er goed op gaat,is dat fijn,maar mijn voorkeur heeft het niet.

mensen kiezen denk ik ook vaak voor anavar omdat het redelijk gehyped is en dat ze denken dat met anavar het buikvet weg smelt.

ik heb het zelf gebruikt,kan niet tippen aan andere middelen,met uitzondering van mijn skyhigh leverwaardes. Wat een ander er van vind,zal mij een zorg zijn. Dit is mijn ervaring,en als iemand er goed op gaat,is dat fijn,maar mijn voorkeur heeft het niet.
Los van het feit dat het niet zo goed werkt als andere middelen, is het nog eens zeer slopend voor je lever ook?
In vergelijking met andere orals uiteraard.
mensen kiezen denk ik ook vaak voor anavar omdat het redelijk gehyped is en dat ze denken dat met anavar het buikvet weg smelt.

Indeed. Ook lees ik vaak genoeg dat de meeste anavar die je vindt (dus van UG's) gewoon crap is.
Als je echte var tegenkomt, dan ga je het wel merken, en dan ga je als een mofo. Maar dit is dus zeer zelden.
(weet ik ook niet uit ervaring, maar enkel wat ik lees op buitenlandse boards)

Terug
Naar boven