XXL Nutrition

orals enkel op trainingsdagen?

Geweldige thread, jammer dat het niks specifieks zegt over de afbraak van de werkzame stof. Wat ik uit de grafiek ook kan opmaken is dat er helemaal geen afbraak optreedt van de werkzame stof. Sterker nog, de pillen zijn nog overgedoseerd !

Wat afbraak van de werkzame stof betreft weet ik niet hoe bruikbaar deze grafiek is.

bullshit...

of je nu 1 keer 50 mg neemt of 10 keer 5 mg,maakt niet uit... de werkzame stof blijft gelijk...

het enige wat je gaat merken is dat bij 1 iname je 1 grote piek hebt met een stille daling van de werking en bij meerdere inname heb je verschillende kleine piekjes maar blijft het grotendeels gelijk

er heeft enige tijd geleden iemand een grafiek gepost met de verschillen tussen gespreide inname en 1 iname... wie o wie was dat...

EDIT : dit is em...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/grafiek-bloedwaardes-inname-dianabol-54815/
jammer genoeg is de grafiek al verdwenen.DR.WORF kan je hem nog eens posten?

Ik denk dat het best is om elke halfwaarde tijdseenheid een nieuwe dosis toe te passen. Dus bv halfwaarde tijd van 7-8 uur. Smorgen om 9 uur een dosis, omdat je test gehalte smorgens het hoogste is, denk ik dat je misschien wel wat uurtjes kunt uitsparen voor je eraan begint. En dan nog eens om 17 uur.
Wat denken jullie?

Geweldige thread, jammer dat het niks specifieks zegt over de afbraak van de werkzame stof. Wat ik uit de grafiek ook kan opmaken is dat er helemaal geen afbraak optreedt van de werkzame stof. Sterker nog, de pillen zijn nog overgedoseerd !

Wat afbraak van de werkzame stof betreft weet ik niet hoe bruikbaar deze grafiek is.

Ze zijn niet overgedoseerd, dat komt toch omdat het de waarden zijn van de 2de dag er zit toch altijd nog een klein beetje werkzame stof in je lichaam van de vorige dag, waardoor als je de volgende dag weer 40 mg in 1 keer zou nemen je iets boven de 40 uitkomt.

Als ik deze grafiek zie, zou ik bij D-bol slechts 2x per dag mn orals nemen.
Niet 1x, anders zit je test-level heel lang laag..

Ik denk dat het best is om elke halfwaarde tijdseenheid een nieuwe dosis toe te passen. Dus bv halfwaarde tijd van 7-8 uur. Smorgen om 9 uur een dosis, omdat je test gehalte smorgens het hoogste is, denk ik dat je misschien wel wat uurtjes kunt uitsparen voor je eraan begint. En dan nog eens om 17 uur.
Wat denken jullie?

Denk dat die vlieger niet meer opgaat, aangezien je exogeen toedient!

'ironmind' niet lullig bedoeld maar heb je uberhaupt kuurervaring en ervaring met orale shit, spreiden alles ineens enzenz?

'ironmind' niet lullig bedoeld maar heb je uberhaupt kuurervaring en ervaring met orale shit, spreiden alles ineens enzenz?

Nope, dit gaf ik eerder al aan in mn post..
Ik heb 1 oral kuurtje gedaan en 1 inject kuurtje.
Daarom zet ik 'imo' erbij en dat ik niet veel/geen ervaringen op dat gebied heb, dat het puur theoretisch is!

Het ging me echter om het trainings- en wel of geen catabole effect(nut van roids voor de training), van jouw post. Toen ik reageerde op stabiele bloedwaardes, gaf ik aan weinig ervaring te hebben.

Ik zou vandaag de dag zelf gaan voor meerdere inname momenten op de dag. elke 4uur een tab bij dianabol.

Bij winstrol zou ik gezien de langere halfwaardetijd 2 inname momenten kiezen denk ik.

Zoals ik in dat topic toendertijd ook gepost heb:

Dr. Worf zei:
Ik weet dus helemaal niet of schommelende bloedwaardes beter of juist slechter zijn dan een exponentiele vervalcurve zoals bij slechts 1 inname. Ik heb hier nog geen onderzoeken naar gezien.

Ik zou voor 's ochtends gaan en, in mijn geval, vlak voor de training 's avonds

Waren dat niet deze grafieken?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je echt wilt weten wat het effectiefste is, moet je de oppvl van elk van grafieken uitrekenen. Dan weet je gelijk bij welke inname je het meeste testosteron voor je geld krijgt :D

Als je echt wilt weten wat het effectiefste is, moet je de oppvl van elk van grafieken uitrekenen. Dan weet je gelijk bij welke inname je het meeste testosteron voor je geld krijgt :D

Dan zou je Dr. Worf lief aan moeten kijken want hij heeft ze getekent, ik heb ze alleen voor hem bewaard :p

Laten we eens helemaal wild doen.

"Orals zou je in principe alleen op trainingsdagen kunnen nemen" Mits je naast de orals nog test en misschien andere middelen draait. Deze zorgen dan al voor stabiele bloedwaardes. Dus hierom hoef je je eigen niet meer druk te maken bij de orals.

Wat vinden jullie van deze stelling?

Ja en dan op die trainings dagen gewoon alles in 1 keer voor de training

Laten we eens helemaal wild doen.

"Orals zou je in principe alleen op trainingsdagen kunnen nemen" Mits je naast de orals nog test en misschien andere middelen draait. Deze zorgen dan al voor stabiele bloedwaardes. Dus hierom hoef je je eigen niet meer druk te maken bij de orals.

Wat vinden jullie van deze stelling?

is iets te wild voor mij ;)
zou het gewoon ed houden
2 keer per dag 7u smorgen 19u savonds

Hier ben ik het niet mee eens!

Training is idd wel catabool, maar dat moet je imo (en kan je niet) tegen gaan..
De training moet catabool zijn, dat is het proces van spieren afbreken en daarna weer herstellen/opbouwen!

Zonder de afbraak, geen opbouw..

Het proces behoort zo te verlopen..

Met alle roids, kun je afbraak van de trainende spier, niet tegenhouden!

Wat wel weer handig zou kunnen zijn, van roids vlak voor het trainen innemen, is dat het herstel van de afbraak spoediger zal verlopen, met de benodigde roids in je lichaam..
Dus direct herstel na de training!

niet mee eens, als ik jou moet geloven zijn as dus voor de training ongewenst..en zou je ze eigenlijk alleen moet nemen na het trainen, anders ga je het catabole effect vh trainen tegen.

en afbraak van spieren niet tegen houden? wakker worden gab, de intensiteit enzenz bepaalt dat...als je bv een gr test zet en een gr trenbolone en je traint gay...dan breek je echt amper spieren af:D

jongens het is toch zo logisch als 1+1 = 2 (of 3 eigenlijk)

door a.s train je zwaarder

je bent sterker > belast je spieren meer > meer schade (en zoals Ironmind al zei je wilt dat je training zo catabool mogelijk is)

door a.s herstel je beter

je hebt al meer schade gemaakt dus je training is effectiever > beter herstel door verbeterde eiwitsynthese door a.s (dus je bent anaboler)

Nu als antwoord op de vraag orals alleen op trainingsdagen;

je hebt wel het voordeel dat je training effectiever is (zie eerste punt) maar eigenlijk mis je het 2e voordeel van a.s, namelijk de verbeterde eiwitsynthese, die moet plaatsvinden NA je training en in je rustdagen.

persoonlijk zou ik kiezen voor een constante inname van orals en dus een constante flow van a.s in je bloed, want schommeling in bloedwaardes is nooit gunstig.

al is voor de inname alleen op trainingsdagen ook wel wat te zeggen...

Terug
Naar boven