- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
dat is het ook kerel...zoals ik zei in de openingspost...ik vroeg het me af...
ok sorry dan kerel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is het ook kerel...zoals ik zei in de openingspost...ik vroeg het me af...
eerlijk gezegd zou ik het zelf niet gauw proberen maar zie niet in waarom het niet zou kunnen werken. je hoort ook wel dat er tijdens een kuur met bv. test-e toch nog wat test suspensie word gezet voor de training.
-rodge

op zich zijn de kritiek onjuist:
training is catabool, trainen breekt eiwitten af...als je nou de spieren kan 'dwingen' de eiwitten vast te houden ipv af te geven, creeer je dus een omgeving die beter is voor de spieren.
stabiele bloedwaarde en orals./...erg lastig![]()
Je zal er geen onstabiele bloedwaardes van krijgen als je daarbij test en trenbolone runt. Deze zullen dan al zorgen voor stabiele bloedwaardes. Correct me if I'm wrong.
Training is idd wel catabool, maar dat moet je imo (en kan je niet) tegen gaan..
De training moet catabool zijn, dat is het proces van spieren afbreken en daarna weer herstellen/opbouwen!
Zonder de afbraak, geen opbouw..
Het proces behoort zo te verlopen..
Met alle roids, kun je afbraak van de trainende spier, niet tegenhouden!
Wat wel weer handig zou kunnen zijn, van roids vlak voor het trainen innemen, is dat het herstel van de afbraak spoediger zal verlopen, met de benodigde roids in je lichaam..
Dus direct herstel na de training!

niet mee eens, als ik jou moet geloven zijn as dus voor de training ongewenst..en zou je ze eigenlijk alleen moet nemen na het trainen, anders ga je het catabole effect vh trainen tegen.
en afbraak van spieren niet tegen houden? wakker worden gab, de intensiteit enzenz bepaalt dat...als je bv een gr test zet en een gr trenbolone en je traint gay...dan breek je echt amper spieren af![]()
en afbraak van spieren niet tegen houden? wakker worden gab, de intensiteit enzenz bepaalt dat...als je bv een gr test zet en een gr trenbolone en je traint gay...dan breek je echt amper spieren af![]()
Maar ik denk toch dat een gespreide inname beter is dan een eenmalige voor de training.
Echter heb je dan wel meer kans op meer afbraak van de werkzame stof in de AAS. Dus relatief gezien ga je door je kuur met minder werkzame stof.
Echter heb je dan wel meer kans op meer afbraak van de werkzame stof in de AAS. Dus relatief gezien ga je door je kuur met minder werkzame stof.
dus niets voor mij hahahabullshit...
of je nu 1 keer 50 mg neemt of 10 keer 5 mg,maakt niet uit... de werkzame stof blijft gelijk...
het enige wat je gaat merken is dat bij 1 iname je 1 grote piek hebt met een stille daling van de werking en bij meerdere inname heb je verschillende kleine piekjes maar blijft het grotendeels gelijk
er heeft enige tijd geleden iemand een grafiek gepost met de verschillen tussen gespreide inname en 1 iname... wie o wie was dat...
EDIT : dit is em...
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/grafiek-bloedwaardes-inname-dianabol-54815/
jammer genoeg is de grafiek al verdwenen.DR.WORF kan je hem nog eens posten?
als je naturel bent....als je 'on' ben, breek je toch minder af?
Nee, je breekt minimaal evenveel af tijdens de training!
duh....das een van de voordelen van sterioden. dat je stikstof beter vasthoudt, sneller herstelt ed...
Ja, je herstelt idd een stuk beter met roids, dit is mogenlijk door: Afbraak(training) en het mega goede herstel, omdat er veel hormonen in je lichaam zitten.
ik heb alle mogelijk dingen geprobeerd met oraals.
over de dag verdelen, alles ineens voor het trainen of over de dag verdelen als ik vrij was en alles ineens voor het trainen en op traininfsdagen niets...
persoonlijk vond ik alles voor het trainen het mooist...en als je toch al genoeg andere poep erin duwt waarom zou je dan elke dag nemen...uitgezonderd:
als een oraal middel dient als kickstart
Als je al genoeg andere poep ernaast zet, kan je imo idd alles voor de training nemen, das een flinke boost, direct na de training begint het herstel dan maximaal, iets wat ideaal is in die catabole staat, welke graag wilt herstellen vanaf dat moment!
Maar de volgende ochtend is je lichaam ook enorm catabool, dan zouden een paar orals ook goed hun werk kunnen uitvoeren imo..
Dan lijken mij 2 portie's beter dan 1x alles!
bv. test enat 1-10
deca 1-12
1-4 dianabol
dan zou ik elke dag nemen
als je echter met korte esters werkt zou ik de orals beperken tot trainingsdagen....kun je er lkker langer mee doen![]()
voor t stappen is ook wel goed, ga je lekker anabool op stap...moet je wel hele avond aan de spa-blauw en anders nietsdus niets voor mij hahaha