Fitness Seller

Orals of Prik? 1jaar Clean, Help.

zzottozz

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
ik blijk me nu vergist te hebben, ofwel komt het door mijn slechte weegschaal ofwel door mijn goede voeding, weeg nu 77kg... en de abs springen er uit, dus ongv 10-11% mss minder i dunno.

Laatst bewerkt:

+1

Wat is overigens de reden dat je steeds ziek wordt? Is dit chronisch? Zo nee is hier dan een andere oorzaak voor te vinden? Als je elk jaar een keer ziek wordt en 5-10KG weer verliest, kun je je afvragen wat een kuurtje voor zin heeft.

De stelling dat Orals niets voor je doen, omdat je aleens geprikt hebt, die snijdt geen hout. AAS = AAS.

• Topic Starter Topic Starter
+1

Wat is overigens de reden dat je steeds ziek wordt? Is dit chronisch? Zo nee is hier dan een andere oorzaak voor te vinden? Als je elk jaar een keer ziek wordt en 5-10KG weer verliest, kun je je afvragen wat een kuurtje voor zin heeft.

De stelling dat Orals niets voor je doen, omdat je aleens geprikt hebt, die snijdt geen hout. AAS = AAS.

µik ben 1x besmet geraakt van mijn moeder die ziek was, en de andere keer was er een virus die in de lucht zat wss, daarvoor had ik nooit last van ziek te zijn en nu ook al effe nmr ziek gweest. voel me echt top.
( de reden waarom ik ook zo vermagerd ben = omdat ik nooit eten in mijn maag kon houden, dus zat ik mss aan 500kcal per dag ofzo? das dus nie veel...) ik kon wel eten maar mijn hoest was zo fel dat ik moest braken... wa ook niet echt aangenaam is.

wat denk je nu, zou ik beginnen met orals eerst als "eerste kuurtje" na een jaar. zoja welk? zo nee wat dan wel?

Ik ga jou geen advies geven of je wel of niet moet kuren. Dat moet je lekker zelf weten uiteraard. Bedenk eerst zelf eens of je het een kuur waard vind, zoja wat je doelen zijn, wat je met de eventuele kuur wilt bereiken en wat je daarvoor nodig denkt te hebben.

Terug
Naar boven