AndroidHealthClinic

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Is die pic niet fake? Anders:
Chuck_Norris_Approves.gif

Ja, is gephotoshopt door een grapjas. Zelfs de pers dacht eerst dat het echt was.

Witte Huis in dubio over foto's lijk Bin Laden
Uitgegeven: 3 mei 2011 07:08
Laatst gewijzigd: 3 mei 2011 07:58
WASHINGTON - Het Witte Huis twijfelt of de foto's van het stoffelijk overschot van terroristenleider Osama bin Laden moeten worden vrijgegeven. Belangrijke parlementariërs hebben om de foto's gevraagd als bewijs van de dood van de leider van al-Qaeda.
© AFP

''We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat niemand een basis heeft om te ontkennen dat we Osama bin Laden hebben gedood'', aldus John Brennan, hoofd terreurbestrijding van president Barack Obama.

''Het vrijgeven van informatie, en de vraag of dat ook foto's moeten zijn, is echter iets waar we nog over moeten besluiten.''

Joseph Lieberman, een onafhankelijke Senator die voorzitter is van het comité voor Binnenlandse Veiligheid, riep onder anderen op tot het vrijgeven van de foto's.

''Het kan noodzakelijk zijn de beelden vrij te geven - hoe gruwelijk die ook ongetwijfeld zullen zijn omdat hij in zijn hoofd is geschoten - om alle twijfels in de kiem te smoren.''

Geen twijfels

De Republikeinse Senator Susan Collins heeft ''absoluut geen twijfels'' dat Bin Laden is omgebracht, maar denkt dat het wel goed is om de foto's van het lijk vrij te geven. ''Ik erken dat er mensen zullen zijn die de mythe creëren dat Bin Laden leeft en dat we hem op de een of andere manier hebben gemist. Om daar een einde aan te maken is het mogelijk noodzakelijk om foto's vrij te geven of videobeelden of de DNA-test.''

Bij eerdere belangrijke gebeurtenissen gaf de Amerikaanse overheid beelden vrij waaruit bleek dat mensen waren omgekomen. Dat gebeurde onder meer in 2003 bij de omgebrachte zonen van de Iraakse dictator Saddam Hussein, Uday en Qusay. Later dat jaar brachten de VS beelden naar buiten van de arrestatie van Hussein.

Bush

In januari 2007 meldde het Witte Huis dat de toenmalige president George W. Bush niet blij was met een uitgelekte filmpje van de ophanging van Saddam Hussein. De beelden leken volgens Bush op een sektarische ''vergeldingsmoord''.

Dat soort beeldvorming wil het Witte Huis dit keer voorkomen, aldus de Republikein Mike Rogers, voorzitter van de inlichtingencommissie van het Huis van Afgevaardigden.

''We willen zeker weten dat er enige waardigheid behouden blijft - als die er al was - voor Osama bin Laden, zodat we de problemen in andere delen van de wereld niet doen oplaaien en tegelijkertijd genoeg bewijs leveren om mensen te overtuigen dat het om Bin Laden gaat'', aldus Rogers.

Bron:
http://www.nu.nl/buitenland/2506094/witte-huis-in-dubio-fotos-lijk-bin-laden.html

Gewoon doen.

ik zeg : doen!
+ de helmet cam beelden bitte. Kunnen we het over een jaartje naspelen in COD :)

op de fotos zal hij zeker niet te herkennen zijn, en dan schuiven ze dan weer af aan het feit dat hij door zijn hoofd is geschoten, good job fooling people.

Laatst bewerkt:
Kijk ik zeg niet dat ik overal antwoord op heb maar je bent echt een idioot als je denkt dat Bin Laden voor dat hele 911 gezorgd heeft. Mensen die meteen roepen ach heb je die complotters weer, antwoorden lekker makkelijk zonder de feiten in te kijken. Men wordt al jaren door de mainstream media gebrainwashed. Om een voorbeeld te noemen kijk eens die dag hoe de WTC 7 toren binnen 6 seconde in elkaar storte en vanuit ONDEREN NAAR BENEDEN WERD GEHAALD. Terwijl er geen vliegtuig in was geloven. Ja er was in de bovenste verdieping een beetje brand maar kantoorbranden halen geen gebouwen neer die vuurbestedin zijn gebouwd. Er is zelfs bewijs gevonden door een heel architecten team dat er nano thermite is gebruikt. En dat spul vind je niet in een grot in afganistan. Ik antwoord nu ia mn mobiel maar kijk eens op internet genoeg bewijs dat 911 niet alleen door boogiemans is gepland.
Je zult altijd mensen hebben die gestoord noemen maar ik heb het over feiten hier geen theorieen. Als er explosief materiaal is gevonden in het wtc overschot is dat dan een complot theorie? Wake up people.

Ok "MisterApollo"

Ik geloof er geen snars van. Toevallig dat het nu net bijna 10 jaar geleden is. Ze wisten al jaren waar hij zat. Willen hem levend hebben, maar schieten hem dood. Daarna i.p.v. te checken of het echt hem is... dumpen ze hem in zee :roflol:
Sorry jongens maar i call bullshit on this one.
Dat de sheeple dit ook nog echt geloven. Is gewoon weer een excuus om extra troepen die kant op te sturen onder het motto: "De Jihad kan eraan komen!"

De wereld is 1 groot complot!!! Sheeple wordt wakker!!

Kijk ik zeg niet dat ik overal antwoord op heb maar je bent echt een idioot als je denkt dat Bin Laden voor dat hele 911 gezorgd heeft. Mensen die meteen roepen ach heb je die complotters weer, antwoorden lekker makkelijk zonder de feiten in te kijken. Men wordt al jaren door de mainstream media gebrainwashed. Om een voorbeeld te noemen kijk eens die dag hoe de WTC 7 toren binnen 6 seconde in elkaar storte en vanuit ONDEREN NAAR BENEDEN WERD GEHAALD. Terwijl er geen vliegtuig in was geloven. Ja er was in de bovenste verdieping een beetje brand maar kantoorbranden halen geen gebouwen neer die vuurbestedin zijn gebouwd. Er is zelfs bewijs gevonden door een heel architecten team dat er nano thermite is gebruikt. En dat spul vind je niet in een grot in afganistan. Ik antwoord nu ia mn mobiel maar kijk eens op internet genoeg bewijs dat 911 niet alleen door boogiemans is gepland.
Je zult altijd mensen hebben die gestoord noemen maar ik heb het over feiten hier geen theorieen. Als er explosief materiaal is gevonden in het wtc overschot is dat dan een complot theorie? Wake up people.

4fgqg.gif

Dit bedoel ik dus. Mensen die het meteen op complot gaan gooien zonder de feiten in de kijken. De grootste terorristische groep is Amerika zelf met hun manipulatie. En dan heb ik het niet over die marionetten zoals Obama maar over de elite, iemand zoals David Rockefeller. De baas van de fed en de gene die de navo heeft opgericht en de gene achter het hele CIA. Ae911truth.org zijn meer dan 1000 proffesionele architecten die het mee eens zijn dat de WTC7 een controlled demolition is. Kijk eens voorjezelf. Ongelooflijk hoe mensen blind in de media geloven. Kijk eens wie de CNN en alle andere grote media in handen hebben dan weet je wie de werkelijke boosdoeners zijn. Doe je onderzoek mensen en ga niet meteen gooien naar complot theorie.

Ja kom laten we met zn allen naar iemand zoals Alex Jones luisteren, de man die zegt dat 90% van de wereld populatie vermoord wordt door de elite en we allemaal nano gps chips onder onze huid krijgen zodat ze altijd weten waar we ons bevinden :roflol::roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

V for Bullshit.

Dit bedoel ik dus. Mensen die het meteen op complot gaan gooien zonder de feiten in de kijken. De grootste terorristische groep is Amerika zelf met hun manipulatie. En dan heb ik het niet over die marionetten zoals Obama maar over de elite, iemand zoals David Rockefeller. De baas van de fed en de gene die de navo heeft opgericht en de gene achter het hele CIA. Ae911truth.org zijn meer dan 1000 proffesionele architecten die het mee eens zijn dat de WTC7 een controlled demolition is. Kijk eens voorjezelf. Ongelooflijk hoe mensen blind in de media geloven. Kijk eens wie de CNN en alle andere grote media in handen hebben dan weet je wie de werkelijke boosdoeners zijn. Doe je onderzoek mensen en ga niet meteen gooien naar complot theorie.

2lc7oer.jpg

ik ben niet iemand die Alex Jones serieus neemt. Ik ben iemand wie naar de feiten kijkt en probeer puzzel stukjes in elkaar te zetten. Tuurlujk zegt die Alex Jones vaak crap. Maar kijk eens als mens zelf naar de WTC7 toren en wees eens eerlijk denk je echt dat een beetje brand boven in zorgt dat een gebouw van ONDEREN neer gaat? Mensen worden langzamerhand wakker en dat is wat de elite vreest. Ze pakken dingen steeds dommer aan zoals dit Bin Laden verhaal. Binnen een dag alles regelen en in de oceaan dumpen. Bin Laden heeft zelfs voor de CIA gewerkt! Brezinski was toen bevriend met hem! Mensen leer eens de geschiedenis kennen en voor jezelf naar het bewijs te kijken. Als de WTC 7 TOREN HIER IN NEDERLAND STOND dan hqdden ze allang gezegd dat het een controlled demolition is. Maar ondat er een aanslag wordt gepleegd is het moeilijker voor mensen om dat inte zien.

ik ben niet iemand die Alex Jones serieus neemt. Ik ben iemand wie naar de feiten kijkt en probeer puzzel stukjes in elkaar te zetten. Tuurlujk zegt die Alex Jones vaak crap. Maar kijk eens als mens zelf naar de WTC7 toren en wees eens eerlijk denk je echt dat een beetje brand boven in zorgt dat een gebouw van ONDEREN neer gaat? Mensen worden langzamerhand wakker en dat is wat de elite vreest. Ze pakken dingen steeds dommer aan zoals dit Bin Laden verhaal. Binnen een dag alles regelen en in de oceaan dumpen. Bin Laden heeft zelfs voor de CIA gewerkt! Brezinski was toen bevriend met hem! Mensen leer eens de geschiedenis kennen en voor jezelf naar het bewijs te kijken. Als de WTC 7 TOREN HIER IN NEDERLAND STOND dan hqdden ze allang gezegd dat het een controlled demolition is. Maar ondat er een aanslag wordt gepleegd is het moeilijker voor mensen om dat inte zien.

2lc7oer.jpg

V for bullshit.

B voor Brainwashed.

Gast ik bedoel het niet aanvallend. Maar heb jij uberhaupt die beelden van WTC 7 gezien? Heb je naar de werkelijke expers geluisterd? Heb je naar de getuigen geluisterd? Die nooit eens op een nieuws zijn geweest om hun woordje te doen? Vraag jezelf een af eaarom. De hele 911 comissie heeft laatst zelfs gezegd dat het was bedoeld om tte failen (hun comissie). Waarom gooi je het telkens op een complot terwijl er explosief bewijs is in het stoffelijk overschot van de WTC tORENS. Je moet eens op google naar balken kijken hoe die diagnoaal zijn gesneden net zoals bij een controlled demolition.

Apollo ik begrijp je, maar je kan beter zulke dingen voor jezelf houden! Er zullen meer mensen zijn die zo denken als jij, maaar wij kunnen toch niks ermee bereiken. Al 10 jaar is islam zwart gemaakt in de media en mensen hebben nu een eigen beeld ervan, dat verander je niet zomaar. Verder zou ik sowieso niet hier op DBB me druk daarover gaan maken, is namelijk de laatste plek waar je serieus genomen wordt!

Terug
Naar boven