- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk ik zeg niet dat ik overal antwoord op heb maar je bent echt een idioot als je denkt dat Bin Laden voor dat hele 911 gezorgd heeft. Mensen die meteen roepen ach heb je die complotters weer, antwoorden lekker makkelijk zonder de feiten in te kijken. Men wordt al jaren door de mainstream media gebrainwashed. Om een voorbeeld te noemen kijk eens die dag hoe de WTC 7 toren binnen 6 seconde in elkaar storte en vanuit ONDEREN NAAR BENEDEN WERD GEHAALD. Terwijl er geen vliegtuig in was geloven. Ja er was in de bovenste verdieping een beetje brand maar kantoorbranden halen geen gebouwen neer die vuurbestedin zijn gebouwd. Er is zelfs bewijs gevonden door een heel architecten team dat er nano thermite is gebruikt. En dat spul vind je niet in een grot in afganistan. Ik antwoord nu ia mn mobiel maar kijk eens op internet genoeg bewijs dat 911 niet alleen door boogiemans is gepland.
Je zult altijd mensen hebben die gestoord noemen maar ik heb het over feiten hier geen theorieen. Als er explosief materiaal is gevonden in het wtc overschot is dat dan een complot theorie? Wake up people.
Dit bedoel ik dus. Mensen die het meteen op complot gaan gooien zonder de feiten in de kijken. De grootste terorristische groep is Amerika zelf met hun manipulatie. En dan heb ik het niet over die marionetten zoals Obama maar over de elite, iemand zoals David Rockefeller. De baas van de fed en de gene die de navo heeft opgericht en de gene achter het hele CIA. Ae911truth.org zijn meer dan 1000 proffesionele architecten die het mee eens zijn dat de WTC7 een controlled demolition is. Kijk eens voorjezelf. Ongelooflijk hoe mensen blind in de media geloven. Kijk eens wie de CNN en alle andere grote media in handen hebben dan weet je wie de werkelijke boosdoeners zijn. Doe je onderzoek mensen en ga niet meteen gooien naar complot theorie.
ik ben niet iemand die Alex Jones serieus neemt. Ik ben iemand wie naar de feiten kijkt en probeer puzzel stukjes in elkaar te zetten. Tuurlujk zegt die Alex Jones vaak crap. Maar kijk eens als mens zelf naar de WTC7 toren en wees eens eerlijk denk je echt dat een beetje brand boven in zorgt dat een gebouw van ONDEREN neer gaat? Mensen worden langzamerhand wakker en dat is wat de elite vreest. Ze pakken dingen steeds dommer aan zoals dit Bin Laden verhaal. Binnen een dag alles regelen en in de oceaan dumpen. Bin Laden heeft zelfs voor de CIA gewerkt! Brezinski was toen bevriend met hem! Mensen leer eens de geschiedenis kennen en voor jezelf naar het bewijs te kijken. Als de WTC 7 TOREN HIER IN NEDERLAND STOND dan hqdden ze allang gezegd dat het een controlled demolition is. Maar ondat er een aanslag wordt gepleegd is het moeilijker voor mensen om dat inte zien.