MuscleMeat

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

B voor Brainwashed.

Gast ik bedoel het niet aanvallend. Maar heb jij uberhaupt die beelden van WTC 7 gezien? Heb je naar de werkelijke expers geluisterd? Heb je naar de getuigen geluisterd? Die nooit eens op een nieuws zijn geweest om hun woordje te doen? Vraag jezelf een af eaarom. De hele 911 comissie heeft laatst zelfs gezegd dat het was bedoeld om tte failen (hun comissie). Waarom gooi je het telkens op een complot terwijl er explosief bewijs is in het stoffelijk overschot van de WTC tORENS. Je moet eens op google naar balken kijken hoe die diagnoaal zijn gesneden net zoals bij een controlled demolition.

2lc7oer.jpg

Sommige lui....
crazy.gif

Bedankt voor je reactie KIKO.
Maar ik vind dat men tegenwoordig heel simpel denkt. Er zijn gewoon dikke bewijzen dat er explosief stof in de WTC torens heeft gezeten. Alleen omdat media in opdracht er express geen aandacht aan geeft zal men het ook veel moeilijker aannemen. Maar om het nog af te sluiten. Ik ben tenminste blij dat ik nu en altijd eerlujk ervoor uit ben gekomen en aan de juiste kant sta en niet in dat politieke propaganda val.. Vandaag of morgen komen we erachter wat er toen die dag gebeurd was.

Maar ik vind dat men tegenwoordig heel simpel denkt. Er zijn gewoon dikke bewijzen dat er explosief stof in de WTC torens heeft gezeten. Alleen omdat media in opdracht er express geen aandacht aan geeft zal men het ook veel moeilijker aannemen. Maar om het nog af te sluiten. Ik ben tenminste blij dat ik nu en altijd eerlujk ervoor uit ben gekomen en aan de juiste kant sta en niet in dat politieke propaganda val.. Vandaag of morgen komen we erachter wat er toen die dag gebeurd was.

2lc7oer.jpg

MisterApollo, de meesten hier zijn er allang achter wat er op 9/11 gebeurde. Ga gezellig rondhangen op een complotforum of op Infowars, daar slikken ze die complotcrap wel als zoete koek.

Geloof er geen zak van

Kijk ik zeg niet dat ik overal antwoord op heb maar je bent echt een idioot als je denkt dat Bin Laden voor dat hele 911 gezorgd heeft. Mensen die meteen roepen ach heb je die complotters weer, antwoorden lekker makkelijk zonder de feiten in te kijken. Men wordt al jaren door de mainstream media gebrainwashed. Om een voorbeeld te noemen kijk eens die dag hoe de WTC 7 toren binnen 6 seconde in elkaar storte en vanuit ONDEREN NAAR BENEDEN WERD GEHAALD. Terwijl er geen vliegtuig in was geloven. Ja er was in de bovenste verdieping een beetje brand maar kantoorbranden halen geen gebouwen neer die vuurbestedin zijn gebouwd. Er is zelfs bewijs gevonden door een heel architecten team dat er nano thermite is gebruikt. En dat spul vind je niet in een grot in afganistan. Ik antwoord nu ia mn mobiel maar kijk eens op internet genoeg bewijs dat 911 niet alleen door boogiemans is gepland.
Je zult altijd mensen hebben die gestoord noemen maar ik heb het over feiten hier geen theorieen. Als er explosief materiaal is gevonden in het wtc overschot is dat dan een complot theorie? Wake up people.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik geloof er niet in hoor MisterApollo.

Ja kom laten we met zn allen naar iemand zoals Alex Jones luisteren, de man die zegt dat 90% van de wereld populatie vermoord wordt door de elite en we allemaal nano gps chips onder onze huid krijgen zodat ze altijd weten waar we ons bevinden :roflol::roflol:

V for Bullshit.

Ja de nano chip is idd echt bs!!!:p

http://www.youtube.com/watch?v=UDhDrFrs7as&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=K8j8npj2KaQ

http://www.youtube.com/watch?v=MAI2-_hnFH0&feature=related

lol kwam deze nog tegen over terrorisme, wel toepasselijk:

http://www.youtube.com/watch?v=jUUrilrwHc8&feature=related

Overigens schandalig dat ze die man zonder berechting zomaar doodschieten. Maarja de VS gaat daar toch zo mee wegkomen.

jij hebt er kijk op zie ik :rolleyes:

Hoe dom kun je zijn.... je vergeet zeker de duizenden onschuldige mensen die er niet meer zijn door zijn idioote plannetjes
hoef je echt geen rechter voor te zijn, om te zien dat die vent genoeg op zn kerfstok heeft... waarschijnlijk meer dan we weten.

of wou je ook nog beweren dat die onschuldig is....

och nee, hij heeft vast een nare jeugd gehad... of als baby uit de wieg gevallen...

.

.

Aanhanger van de doodstraf en een oneerlijk/geen proces zie ik.

door zijn idioote plannetjes
hoef je echt geen rechter voor te zijn, om te zien dat die vent genoeg op zn kerfstok heeft.

Want het stond in de krant.

De "diensten" van de VS wisten toch al lang waar die baardmans zich verscholen hield. Maar waarom zou je iemand gevangen/doden zonder eerst informatie van de persoon te winnen. Hoogstwaarschijnlijk had de beste man zijn tijd gehad en werd hij al niet meer betrokken bij alle plannetjes tegen het westen. Nu het bijna 10 jaar geleden is dat de aanslagen van 9/11 zijn geweest is het natuurlijk wel aardig om dit te herdenken met de dood van de "dader".

1+1 = 2

jij hebt er kijk op zie ik :rolleyes:

Hoe dom kun je zijn.... je vergeet zeker de duizenden onschuldige mensen die er niet meer zijn door zijn idioote plannetjes
hoef je echt geen rechter voor te zijn, om te zien dat die vent genoeg op zn kerfstok heeft... waarschijnlijk meer dan we weten.

of wou je ook nog beweren dat die onschuldig is....

och nee, hij heeft vast een nare jeugd gehad... of als baby uit de wieg gevallen...

.

.

Volgens het juridische systeem mag je hem dan nog niet dood schieten. Of er moet sprake zijn van zelfverdediging van de navy seals.

Heb ook al verschillende artikelen gelezen dat hij 13 december 2001 al overleden zou zijn aan een nierziekte.

Wat er nou precies waar is, geen idee.
Maar de nr. 1 gezochte persoon even in de zee dumpen, is net zo geloofwaardig als wtc 7.

wtc7collapse.gif

WTC-7 :roflol:

wtc7swd.jpg

fl**ker nou eens op met al die conspiracy-shit, moest vandaag een rol alu-folie halen maar alles was op omdat de alu-hoedjes alles hadden ingeslagen :mad:

Terug
Naar boven